Beantwoord

Groepskorting T-Mobile Samen

• 20 januari 2018
  • 6 reacties
  • 1412 Bekeken

Vorig najaar ben ik in een groep gekomen zodat we allemaal 5 euro/maand korting zouden krijgen op ons abonnement (bij tenminste 3 groepsleden)
Nu zie ik dat ik 500 Mb krijg bovenop de 6 Gb die ik al heb. Dat is echt zinloos. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Hajar 22 januari 2018, 14:01

Hi Joost,

Leuk dat je gebruik maakt van T-Mobile Samen. Ik zie dat Cristien jou al meer duidelijkheid heeft gegeven. De €5 factuurkorting is alleen geldig voor Go abonnementen met 3 of meer abonnementen. Bij een Stel Samen & Stel Bij abonnement kun je keuze maken uit € 2,50 korting per maand, 500 MB + tijdelijk 250 MB internet extra (geldig in Nederland), Dubbele T-Mobile Extra punten of 120 belminuten extra. Als je dus weer korting wilt dan kun je dat zelf selecteren via My T-Mobile> T-Mobile Extra.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo, welkom in het forum.
Welk abonnement heb je?
Op de site staan de voorwaarden en opties.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen?

Als je geen GO abonnement heb kan je zelf een keuze maken.
Daarvoor moet je in de app/site inloggen.

.
Aha daar zit het addertje. Ik heb een Stel Samen Stel Bij abonnement. Dan krijg je als dan dus 50% minder korting. Ik zie de logica er niet in, waarom is dat dan?
Reputatie 7
Badge +20
ik weet het niet zeker maar het kan er mee te maken hebben dat Tmobile hoopt dat je straks ook een GO abonnement neemt. Bovendien wordt Stel Samen ook niet meer verkocht.
De korting voor Stel samen was altijd al anders en met keuzes
Ik heb een GO en kan niets kiezen, wij krijgen dus standaard €5,-
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joost,

Leuk dat je gebruik maakt van T-Mobile Samen. Ik zie dat Cristien jou al meer duidelijkheid heeft gegeven. De €5 factuurkorting is alleen geldig voor Go abonnementen met 3 of meer abonnementen. Bij een Stel Samen & Stel Bij abonnement kun je keuze maken uit € 2,50 korting per maand, 500 MB + tijdelijk 250 MB internet extra (geldig in Nederland), Dubbele T-Mobile Extra punten of 120 belminuten extra. Als je dus weer korting wilt dan kun je dat zelf selecteren via My T-Mobile> T-Mobile Extra.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Ik heb wel een go abonnement, waar kan ik met een groep meedoen zodat ik ook die 5 euro korting krijg?
Angeline
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Adwimae,

Ik zie dat je inmiddels al deelneemt aan een Samen-groep en dat je de 5 euro korting vanaf 17-02-2018 zult ontvangen! Fijn dat het jou zelf al gelukt is. :D

Heb je er meer vragen over, stel ze dan gerust!

Reageer