Beantwoord

Groepsleden gezocht voor de €5 korting Samen groep

• 3 april 2017
  • 4 reacties
  • 1138 Bekeken

Ik ben op zoek naar 1 persoon om te kunnen profiteren van de actie €5 korting bij het oprichten van een samen groep.
Als jij belangstelling hebt en ook €5 korting wilt krijgen, neem contact met mij op. G3tronix@gmail.com
icon

Beste antwoord door David 3 april 2017, 16:43

Hi G3Tronix,

Normaal zou ik het helemaal eens zijn met Serviceweb, maar in jouw geval doe je het met een heel specifieke reden. Ik neem dan ook aan dat je er bij stil hebt gestaan dat het een openbaar forum is en anderen mee kunnen lezen. We kunnen deze alsnog voor je wissen als je zou willen.

In ons algemene topic kwam vandaag ook deze vraag langs, dus misschien kun je daar nog iemand vinden voor de groep! Daarnaast hebben we deze Facebookgroep waar je jouw verzoek kunt plaatsen en groepsleden kunt vinden. :)

Laat je het weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hoi G3Tronix,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wil je er even op attenderen dat het tegen de huisregels is om je e-mail adres hier te noemen. Daarom is het beter om deze te verwijderen en mensen te vragen om via een PM met je contact op te nemen. Dat is ook wel iets veiliger dan via deze manier!!

Succes met het vinden van T-Mobile Samen vrienden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi G3Tronix,

Normaal zou ik het helemaal eens zijn met Serviceweb, maar in jouw geval doe je het met een heel specifieke reden. Ik neem dan ook aan dat je er bij stil hebt gestaan dat het een openbaar forum is en anderen mee kunnen lezen. We kunnen deze alsnog voor je wissen als je zou willen.

In ons algemene topic kwam vandaag ook deze vraag langs, dus misschien kun je daar nog iemand vinden voor de groep! Daarnaast hebben we deze Facebookgroep waar je jouw verzoek kunt plaatsen en groepsleden kunt vinden. :)

Laat je het weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen?
Zoek ook nog Mensen die samen in een groep willen..

Pm voor invite..
Reputatie 7
Badge +20
Hi lezers!

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een groep of naar leden voor zijn/haar groep, dan kun je in dit algemene topic een verzoek plaatsen. Daar vind je forumleden met dezelfde wens, dus dat moet in orde komen! 🙂

Dit topic gaat op slot.