Beantwoord

Hoe activeer ik family Deezer?

• 24 september 2018
  • 3 reacties
  • 2742 Bekeken

Ik betaal sinds twee maanden voor family Deezer maar nu blijkt mijn gezin helemaal geen gebruik hier van te kunnen maken...moet ik hiervoor iets instellen? waarom wordt me dat niet verteld als ik zon abonnement afsluit??
En mijn data vliegt sinds ik m mijn nieuwe iPhone 8 heb de deur uit! na 8 dagen ben ik al bijna door mijn 5 5000MB heen. Doe al jaren met 5000 MB.
En ja ik heb al die tips al toegepast...
ik baal gewoon van mijn nieuwe dure abonnement....
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 september 2018, 12:33

Hoi Snoep1970,

Ik wil natuurlijk niet dat je baalt van jouw abonnement! Bij de Magenta family moet iedereen even blij zijn. Ik ga daarom meteen met je meekijken!

Wat betreft Deezer family zou je onder jouw masteraccount vijf extra profielen moeten kunnen aanmaken. Jij dient deze dus eerst zelf aan te maken binnen jouw masteraccount, waarna de anderen het kunnen gebruiken op hun apparaten. Ik heb voor de volledigheid meteen met je meegezocht naar handige pagina's waarin dit goed uitgeled staat. Je kunt hier voor meer info terecht, daar wordt ook doorgelinkt naar pagina's waarop stap voor stap staat uitgelegd hoe je dit aanmaakt. Gaat het zo lukken? Mocht je er niet uitkomen, laat het dan gerust nog even weten!

Wat betreft de MB's, ik snap dat je daarvan baalt! Heb je een interne data-teller of een app waarin je dit verbruik bijhoudt? Dat kan namelijk heel erg helpen met het inzicht in je verbruik! Wellicht gebruik je toch een app of iets dergelijks die veel meer MB's slurpt dan je denkt. Ik hoop in elk geval dat je er zo achterkomt, dat zou natuurlijk heel wat schelen. :)

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt! Laat vooral nog een berichtje achter als je nog meer vragen hebt - we zijn er voor je om te helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Snoep1970,

Ik wil natuurlijk niet dat je baalt van jouw abonnement! Bij de Magenta family moet iedereen even blij zijn. Ik ga daarom meteen met je meekijken!

Wat betreft Deezer family zou je onder jouw masteraccount vijf extra profielen moeten kunnen aanmaken. Jij dient deze dus eerst zelf aan te maken binnen jouw masteraccount, waarna de anderen het kunnen gebruiken op hun apparaten. Ik heb voor de volledigheid meteen met je meegezocht naar handige pagina's waarin dit goed uitgeled staat. Je kunt hier voor meer info terecht, daar wordt ook doorgelinkt naar pagina's waarop stap voor stap staat uitgelegd hoe je dit aanmaakt. Gaat het zo lukken? Mocht je er niet uitkomen, laat het dan gerust nog even weten!

Wat betreft de MB's, ik snap dat je daarvan baalt! Heb je een interne data-teller of een app waarin je dit verbruik bijhoudt? Dat kan namelijk heel erg helpen met het inzicht in je verbruik! Wellicht gebruik je toch een app of iets dergelijks die veel meer MB's slurpt dan je denkt. Ik hoop in elk geval dat je er zo achterkomt, dat zou natuurlijk heel wat schelen. :)

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt! Laat vooral nog een berichtje achter als je nog meer vragen hebt - we zijn er voor je om te helpen!
Hallo Jaimy, dank voor je bericht. Maar als ik kijk mijn account zie ik dat mijn deezer anonnrment is verlopen( in de app)
Hoi snoep1970.

Had je hiervoor een ander Deezer abonnement, of een abonnement via Deezer zelf? Als je bij T-Mobile een Deezer-bundel toevoegt aan je abonnement, moet je dit -mogelijk- bij Deezer ook activeren. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.
(In plaats van een nieuw account aanmaken, kun je ook je bestaande gegevens invoeren bij de 'eerste' registratie.)

Werkt het dan wel?

Reageer