Hoe bevalt "Deezer" tot nu toe.. (de test)

Toon eerste reactie

79 reacties

Reputatie 2
Hoi Michel,

Wat jammer dat je mindere ervaring met Deezer hebt. Ik vind Deezer zelf namelijk te gek, ook qua variatie in house. Zelfs old school 😉

Ik zie op het Forum verschillende reacties voorbij komen over jouw ervaring met Deezer. We stellen je mening absoluut op prijs, deze heb je in verschillende reacties duidelijk kenbaar gemaakt. Amy heeft jou in verschillende topics al voorzien van een aantal handige tips en links. Tevens heb je een korting ontvangen tot het einde van je contract.

Waar kan ik jou op dit moment nog mee helpen?
Reputatie 1
Gaat mij er nu meer om dat T-Mobile Niet moet doen alsof het een geweldig medium is dat deezer..
Als je 3kwart van je rechten kwijt bent... labels niet meer hun muziek op deezer wil uitbrengen, dan is deezer verre van een goed medium.
Wel vragen jullie de normale prijs en als ik het hier zo lees van jou vind ik dat ook niet op zijn plaats, je gaat toch niet van alleen oud uit om daar een abonnement op te nemen en wat betreft de House.. ik hou dit toevallig bij maar daar komt niet veel nieuws momenteel...
Verkoop niets iets als goed wanneer het niet goed is en niets nieuws te bieden heeft.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Michel,

De meningen over producten zijn natuurlijk altijd verdeeld. Zo ook bij Deezer.
Om die reden geven wij onze klanten altijd de kans om Deezer eerst uit te proberen met een maandelijks opzegbare bundel.
Reputatie 1
Mee eens maar als een dienst niet meer is zoals het was en daar melding van word gedaan zelfs vanuit deezer zelf vind ik wel dat daar de klant van op de hoogte moet zijn...

Nu lid worden van deezer is weggegooid geld als je ook graag op de hoogte wilt blijven van nieuwe releases...

3/4 van de rechten kwijt zijn is heel erg veel

Reageer