Hoe kan ik deezer uitschakelen?

• 25 november 2012
  • 805 reacties
  • 29625 Bekeken

Ik zag vandaag op de website bij het wijzigen van mijn contract dat een instelling genaamd "Deezer" aan staat en dat kost mij blijkbaar 10 euro per maand. Dus wilde ik dat maar even uitzetten, maar als ik dan op "verder" druk om de wijziging door te voeren krijg ik de foutmelding dat ik niets zou hebben gewijzigd!

Dus mijn vraag is: hoe zet ik dit uit?

Verder was er bij het afsluiten van mijn contract mij ook verteld dat ik 1 maand gratis Spotify zou krijgen en als ik dat niet uitzet dat het dan ook automatisch geld zou kosten. Maar hoe ik dit zou moeten uitzetten heb ik uberhaupt nergens kunnen vinden.

This topic has been closed for comments

805 reacties

Reputatie 5
Hoi Zonnegod, welkom op het forum! :D

T-Mobile biedt geen Spotify aan, wel Deezer. Er zijn twee Deezer bundels; T-Mobile & Deezer Music Vast en T-Mobile & Deezer Music Flexibel. Welke variant zie jij op My T-Mobile staan? De vaste bundel geldt voor de gehele contractperiode en kun je tussentijds niet beëindigen. De flexibele bundel is na een minimale loopttijd van één maand pas uit te zetten. Ik hoop dat na deze uitleg het wat duidelijker voor je is. 🙂
Beste,

Ik ben een week geleden in de winkel geweest om mijn abonnement te verlengen, de verkoper heeft mij een aantal keren deezer music aangesmeerd waarop ik uiteindelijk 'ja' zei omdat het toch een maand gratis was, hierna kon ik het makkelijk deactiveren werd mij verteld.

Nu is mijn vraag, hoe deactiveer ik het? Want heb al via google gezocht, maar vind er vrij weinig tot niets over.

Ik ga hier toch geen gebruik van maken, kan iemand mij in stappen vertellen hoe ik dit doe?

Mvg. Koen
@Koentjee

Welkom op het T-Mobile forum.
Vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ook niet netjes.
Ik heb de bundel voor je gedeactiveerd.
Vorige week voor het eerst een abonnement afgesloten en ook 1 maand gratis deezer gekregen terwijl ik hier geen gebruik van maak. Vandaag factuur ontvangen en er is inderdaad 1 dec. tm 31 december gecrediteerd voor deezer. De periode 1 tm 3 januari is niet gecrediteerd. 
In de winkel heb ik al aangegeven dat ik er toch geen gebruik van ga maken. Willen jullie dit direct stoppen anders wordt er op de rekening vanaf 4 januari weer voor dit abonnement geld berekend.
Het zelfde geldt ook voor de 2 maanden gratis onbeperkt internet. Wordt dat automatisch stopgezet? 
Bij mij het zelfde verhaal. Kunnen jullie het voor ook deactiveren?
Hallo,

Kunnen jullie a.u.b. mijn Deezer deactiveren? Bij de aanschaf van mijn iSmartabonnement moest ik dit erbij nemen maar kon ik zelf weer uitzetten werd tegen mij gezegd. Op de site lees ik inderdaad dat ik dit ook zelf zou kunnen doen maar nergens wordt duidelijk waar en hoe dat precies moet. Ik ervaar dit echt als zakkenklopperij! Ik lees graag een duidelijk antwoord.

Mvg. Yopo
@janhe,
Je Deezer bundel is op 1 december 2012 ingegaan. Je kunt de bundel zelf vanaf 1 januari via My T-Mobile deactiveren. Als het niet lukt dan hoor ik het graag van je.

@Esther_92,
Voor jou geldt dat de bundel op 3 december is ingegaan. Je kunt de bundel vanaf 3 januari zelf uitzetten via My T-Mobile.

@Yopo,
Ik heb voor je de Deezerbundel gedeactiveerd.
[QUOTE@Yopo,
[/quote]

Anne-Marie, bedankt!
Ik heb deezer al een tijdje, maar gebruik het eigenlijk niet meer. Ik kan ook nergens vinden waar ik het kan uitschakelen. Zouden jullie dit ook voor mij kunnen doen?
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/janhe-268999/",
Je Deezer bundel is op 1 december 2012 ingegaan. Je kunt de bundel zelf vanaf 1 januari via My T-Mobile deactiveren. Als het niet lukt dan hoor ik het graag van je.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/esther_92-269001/",
Voor jou geldt dat de bundel op 3 december is ingegaan. Je kunt de bundel vanaf 3 januari zelf uitzetten via My T-Mobile.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/yopo-269100/",

@annemarie, in de winkel is gezegd dat het vanzelf stopt dus ik heb graag dat jullie dit direct uitschakelen en daar een bevestiging van sturen. Ik wilde de Deezer helemaal niet en er nu zeker geen werk en ergenis van hebben. Dit geldt ook voor het onbeperkt internet.! En natuurlijk de 3 reeds berekende dagen crediteren. 
Het is toch te gek voor woorden dat er verplicht een gratis product voor een maand wordt afgesloten en  dat je zelf de moeite moet doen om het uit te schakelen. Graag per direct deactiveren. 
Zou iemand mijn deezer ook stop kunnen zetten?
Ik heb het nog nooit gebruikt...
Waarom wordt er niet gereageerd door een Moderator op mijn bovenstaande reactie van 2 dagen geleden? Zou wel graag willen dat per direct mijn Deezer wordt gedeactiveerd die is " aangesmeerd" in de winkel onder het mom van dat wordt vanzelf stop gezet na een maand. Dus niet.............. graag per omgaande deactiveren.
Hallo,

Hier bij t-mobile zie ik dat deezer niet aan staat, maar mijn 2 weken gratis proberen zijn om en ik heb nu een maand betaald.
Hoe zet ik het nu stop, want als het niet actief staat, kan ik het ook niet stopzetten.
En ik wil het maar 1 maand gebruiken.
Kunnen jullie het voor mij ook aub stopzetten?

groetjes esme
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb ongeveer twee weken geleden een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Er werd mij gevraagd of ik Deezer een maand gratis wou proberen, ondanks dat ik er toch geen gebruik van maak heb ik ja gezegd. Want ik dacht, het is toch een maand gratis! Nu kreeg ik vandaag een mail dat het mijn laatste dag van mijn 15 dagen proefperiode bij deezer is (terwijl in de winkel werd verteld dat het 30 dagen zou zijn..). Nu wil ik het dus uitzetten.

Ik heb netjes het vinkje weggeklikt, ik wou verder gaan en krijg dan de melding dat er geen wijzigingen zijn doorgevoerd.

Hoe ga ik dit nu oplossen?

Alvast bedankt.

Groetjes Sharina
Reputatie 4
Hoi,

Heb je misschien en een proefperiode gebruikt van 15 dagen en tijdens deze proefperiode een maand Deezer erbij genomen? De flexibele variant moet namelijk 1 maand actief zijn voordat deze uitgezet kan worden. Kijk even op je contract: staat daar dat je een Deezer Flexibel hebt en bij de kortingen dat deze 1 maand gratis is? Zo ja, check dan je ingangsdatum op je contract, tel daar een maand bij op en dan kun je Deezer uitzetten!

Laat je even weten of dit het is?

Gr. Casper.
Hallo, ik heb mijn abbonoment verhoogd met 70 min/sms per maand. nu krijg ik net mijn factuur waar op staat dat ik 10 euro betaal voor deezer. Wat een rotgedoe nu moet ik 40 ipv 30 euro betalen..
Reputatie 2
Ik wil graag deezer uitzetten. Als ik in mijn gegevens kijk en dan deezer uitvink en dan op verder druk zegt het programma dat er niets te veranderen is. Dus help aub
Beste,

In de winkel tijdens het verlengen van mijn abonnement is mij de Deezer app aangepraat. Ik heb ingestemd omdat mij verteld is dat deze app toch "makkelijk" kan worden uitgezet via My T-mobile. Dit is echter niet zo makkelijk als zij voor hebben gedaan en ik kom er niet uit.
Zouden jullie a.u.b mijn deezer app uit willlen zetten.

Mvg,

John
ik kan ook nergens bij mijn t-mobile vinden dat deezer aan staat, dus kan het ook niet uitzetten.
Reputatie 2
Wie weet  waar ik deezer kan deactiveren? Ik heb op de site en op google gezocht maar ik kan nergens iets vinden. 
Ik kirjg ook nergens gevonden waar ik deezer kan deactiveren. Het zou bij my t-mobile moeten staan bij accountgegevens wijzigen. Maar kan het niet vinden
Reputatie 2
Hoi, ook ik maak geen gebruik van Deezer, heb 1 maand gratis [proberen maar wil het uitzetten voor ik moet gaan betalen. MAar ik kan nergens vinden waar ik het uit kan zetten. T-mobile kunnen jullie voor de duidelijkheid laten zien/melden waar het te wijzigen is??! HELP!!
Beste,

Ik heb zo een 3 weken geleden een abonnement genomen en kreeg deezer 1 maand gratis. Die zou ik nu ook graag willen deactiveren. Hoe doe ik dat?
Kan u ook voor mijn Deezer deactiveren!
Idem, deezer abonnement aan laten smeren. Vrijwel onmogelijke toegang tot persoonlijke klantenservice om deezer af te zeggen. 
ik zou graag mijn deezer afzeggen !
BVD. Thor