Hoe kan ik deezer uitschakelen?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

805 reacties

Reputatie 2
Ik heb ook 1 maand gratis deezer, maar ik gebruik het niet dus zou het fijn vinden als jullie dit alvast uit kunnen schakelen voor het dalijk geld gaat kosten.
Reputatie 5
dark_angel schreef:

Ik heb ook Deezer premium vast. Echter door de verkoper (uit Uden) is gezegd dat ik hem na 3 maanden uit zou kunnen zetten. Kunnen jullie dat doen? Ik heb toen al aangegeven dat ik dat toch niet gebruik.

De Deezer bundel staat vast op je contract en heeft dus ook invloed op je toestelprijs gehad. Het is niet mogelijk om deze bundel gedurende je contractperiode uit te schakelen.

@Dhadkan ook bij jou is de Deezer bundel met het contract afgesloten en kan het niet worden uitgeschakeld. Geef Deezer nog eens een kans, het is een erg fijne muziekdienst!
Reputatie 5
peperkoekje schreef:

hoi
ik krijg deezer niet uitgeschakeld en wil ervan af. ik gebruik hem nooit,
ik kan op het prullebakje blijven klikken maar er gebeurd niets.
sonde van mijn geld. hoop dat ik hem snel kan uitschakelen.

@peperkoekje Welkom op het T-Mobile forum! ik zie dat je inderdaad de flexibele variant bezit, ik heb de bundel direct voor je gedeactiveerd!

@JDeR ik heb de Deezer bundel voor je uitgeschakeld. 🙂 Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Willen jullie Deezer voor mij uitschakelen? Bedankt
Reputatie 6
@Frutsie

Ik heb de Deezer bundel voor je uitgeschakeld. 🙂 Helaas wil je hier geen gebruik van maken. 😞