Beantwoord

Hoe kan ik Deezer uitzetten?



Toon eerste reactie

39 reacties

Reputatie 1
Dat hangt er vanaf of je de flexible of de vaste vorm hebt.......... De eerste kost geloof ik 10 euro p/m en de tweede 6 euro p/m.
Reputatie 4
Hey Framboos,

Welkom op het forum!

Het ligt eraan of je de vaste, of de flexibele variant hebt.
Zoals de naam zegt, kan je de vaste(5.99 euro) niet opzeggen zolang je abonnement loopt, en de flexibele (9.99 euro) is elke maand opzegbaar.
Via deze link kan je meer informatie over Deezer lezen.
@Steed, heb je de reactie van Antonies hierboven in de topic gelezen?
Beste T-Mobile,

Ik krijg ook de dienst 'Deezer Onbeperkt Muziek' niet uitgeschakeld.
Kan dit voor mij ook aangepast worden. Voor zowel met Firefox en Internet Explorer lukt dit niet.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Gertnederveen,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Jammer om te lezen dat je Deezer wilt uitschakelen. Mag ik vragen waarom je de bundel wilt uitschakelen? Je maakt momenteel gebruik van het Altijd Muziek Voordeel pakket waarbij de Deezer bundel tegen een gereduceerd tarief is inbegrepen. Deze bundel is dus niet uit te schakelen.

Ik hoop dat we je alsnog kunnen overtuigen om optimaal gebruik te kunnen maken van de Deezer applicatie!
Beste Issam,

Ik zou het graag uit willen schakelen omdat ik het niet gebruik. het zou zonde zijn als ik er voor betaal en ik gebruik het niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gert,

Jammer dat je er op dit moment geen gebruik van maakt. Zoals mijn collega Issam al aangaf maak je gebruik van Altijd Muziek Voordeel, hier zit Deezer vast bij gedurende het contract. Hier ontvang je ook kortingen voor op je facturen en als het goed is heb je ook in je contract staan dat je hier gebruik van maakt, klopt dat?

Hopelijk kun je het toch alsnog eens proberen, want het is echt een heel handige muziekstreamdienst! :)

Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, laat het dan weten!
Ik heb ook Deezer aangesmeerd gekregen vervolgens kan ik niet afmelden. En wordt zowel in me abo afgeschreven daarnaast nog afzonderlijk via paypal 9,99 ik vind dat echt diefstal. En niemand bij t mobile wilt me helpen. Zodra me contract is afgelopen ga ik nooooit meer bij jullie. En ik raad ook iedereen af!!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gabyvn,

Ik help je hier graag!

Zo te horen heb jij ook via Deezer zelf een abonnement op Deezer. Klopt dat? Een van hun betalingsmogelijkheden is namelijk via PayPal. Ik heb je in ieder geval even een privébericht gestuurd met een mogelijke oplossing.

Ik zie je reactie tegemoet. 🙂
Reputatie 2
ik wil ook Vriendelijk verzoeken aan jullie t-mobile om dit mogelijk te maken!

vind het heel leuk die reclames met flexible maar zo flexibel is het niet,
ik heb al een aantal maanden problemen met Deezer. OA het verwijderen van nummers uit me playlist met de reden niet beschikbaar in mijn land!

iets releasen en vervolgens dag later eraf halen, en dan 2 dagen later er weer op zetten,
App Crashed- loopt ver achter in vergelijking met Spotify of Tidal,

om het maar kort te zeggen, ik heb dit in me abbonoment gedaan met de verlenging met de veronderstelling dat ze zouden verbeteren sinds Januari 2016 is het alleen maar slechter geworden,

ik zou het vooral ook jammer vinden zoals ik van 1 van jullie collegas te horen krijg dat het alleen kan met het opzeggen van me abbonoment,

nahja moet dan maar denk ik!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Twizzie,

Jammer om te lezen dat de Deezer applicatie niet naar behoren werkt. We kijken graag met je mee hoe we Deezer goed werkend kunnen krijgen zodat je hier alsnog optimaal gebruik van kan maken.

Om direct antwoord te geven op je vraag; de Deezer bundel is ook bij jou gekoppeld aan je contract. Deze kan tussentijds dus niet opgezegd worden.

Zou je kunnen aangeven welk toestel je gebruikt en welke software versie hierop staat? Heb je de Deezer applicatie al een keer verwijderd en opnieuw gedownload + geïnstalleerd? Welke melding krijg je precies te zien wanneer de applicatie vastloopt? Gebeurt dit op willekeurige momenten of bij specifieke handelingen? Zou je een voorbeeld kunnen geven van nummers die niet beschikbaar zijn of na 2 dagen verwijderd zijn?

Alvast bedankt voor je antwoorde Twizzie!
Hallo
Enige tijd geleden was ik in de t mobile shop om mijn contract te verlengen. Dat is gebeurd en mijn nieuwe contract gaat 1 december in. De verkoper in de winkel heeft mij gezegd dat deezer verplicht bij mijn abonnement zit maar dat dat toch gratis erbij zit. Ik zei dat ik dat niet hoef want ik gebruik het niet en wil het niet gebruiken. Maakt niet uit zei de verkoper zit er gratis bij je hoeft het niet te gebruiken. Nu zie ik tot mijn grote schrik op de t mobile app bij mijn abonnement deezer vast staan voor 6 euro per maand. Terwijl ik heel duidelijk aangegeven heb dit niet te willen!!!! Mijn contract gaat 1 december ik Ik verzoek dan ook t mobile om dat deezer wat ik onder valse voorwendselen mee opgezadeld zit nu er onmiddellijk weer af te halen. En niet van dat dat niet kan want ik heb er niet om gevraagd de manier waarop het erbij zit is ongehoord! Graag reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sandra1973a,

Jammer te lezen dat je het gevoel hebt dat je hier mee opgezadeld bent, dat is niet de bedoeling.

Ik denk dat de verkoper in de winkel erop doelde dat je Deezer kosteloos kunt proberen, hij heeft alleen niet de goede bundel aangezet. Aangezien jouw abonnement nog niet is ingegaan en er dus iets verkeerd is gegaan, heb ik de bundel voor je uitgezet. Dit is een uitzondering, omdat je normaal inderdaad korting hiervoor ontvangt, aangezien dit bij jou niet is gebeurd, heb ik dit aangepast. Over 24 uur zou dit ook op je My T-Mobile gewijzigd moeten zijn.

Luister je overigens helemaal geen muziek via een muziekdienst, zoals Deezer? Ik zie namelijk dat je bij je nieuwe abonnement een databundel van 6 GB hebt. Hier krijg je automatisch Datavrije Muziek bij. Hierbij stream je de muziek gratis uit je databundel en houd je dus MB's over voor andere zaken. Misschien toch het overwegen waard? ;)

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Hallo David
Hartelijk dank voor je reactie en het uitzetten van Deezer! Ik zie het alleen nog wel staan bij de t mobile app?
Dank je nogmaals voor de goede en snelle service!
Met vriendelijke groeten
Sandra

Reageer