Beantwoord

Hoe kan ik van Veilig Online afkomen?

• 2 maart 2017
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Beste T-Mobile,

Vanochtend heb ik eindelijk de tijd genomen om met de helpdesk te bellen van een app die ik vaak gebruik. Sinds mijn nieuwe abonnement kan ik die niet meer gebruiken. De helpdesk medewerker gaf aan dat de oorzaak in Veilig On-Line van T-mobile zit. Net als de ander meneer die enkele maanden geleden hierover op dit forum een vraag gesteld heeft, ging ik er van uit dat Veilig On-Line schadelijk verkeer tegenhoud. Dat dt ook gebeurd met Apps die ik vaak gebruik vind ik zeer storend. Wat nog vervelender is dat ik het nergens zelf kan uitzetten! En dus nnog bijna 2 jaar vastzit aan iets dat me tegenwerkt in plaats van helpt. Ik hoop dat jullie dit snel oplossen en tot die tijd veilig online uitzetten!
icon

Beste antwoord door Hajar 3 maart 2017, 12:41

Hi Guus,

Jammer je problemen ervaart met je apps. Kun je aangeven om welke app het gaat? Ervaar je dit probleem sinds je gebruik maakt van Extra Veilig Online? Ik heb voor de Extra Veilig Online bundel verwijderd. Laat je even weten of je nu wel gebruik kunt maken van de apps?

Ik hoor graag van je! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Guus,

Jammer je problemen ervaart met je apps. Kun je aangeven om welke app het gaat? Ervaar je dit probleem sinds je gebruik maakt van Extra Veilig Online? Ik heb voor de Extra Veilig Online bundel verwijderd. Laat je even weten of je nu wel gebruik kunt maken van de apps?

Ik hoor graag van je! 🙂
Dag Hajar,

Het gaat om de apps van ParkLine, Directlease (om de goedkoopste tankstations te vinden) daar functioneert het kaarten gedeelte niet in. Apple Kaarten functioneert daarom ook slecht. (die laatste gebruik ik alleen niet veel). Na het stoppen van Extra Veilig online doen de apps het weer zoals ik gewend was. Het inloggen bij Parkline lukt weer binnen de seconde, dat lukte niet of duurde heel lang (>5 minuten..) Blijkt dus écht een probleem van veilig online te zijn!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Guus,

Fijn dat het nu wel werkt! Hopelijk is hierdoor alles weer naar wens! Het lijkt er inderdaad op dat het probleem wordt veroorzaakt door de Extra Veilig online bundel. Het was al bekend dat er problemen waren met de ING app dus heel fijn dat je aangeeft dat het probleem zich ook voordoet bij andere apps.

Ik zal je input ook doorzetten!:)

Reageer