Beantwoord

Hoe werkt deezer?

Reputatie 2
Vandaag heb ik Deezer geactiveerd via T-mobile. Ik log in met mijn facebook login, na ingelogd te hebben kan ik niks afspelen.
Hoe laat ik Deezer werken?

Thx!
icon

Beste antwoord door Anne-Marie 25 juni 2012, 12:24

@blaCkaderr,

Wat vervelend dat Deezer (nog) niet werkt. Kun je me wat meer informatie geven? Heb je afspeellijsten gemaakt en werken deze niet? Welke melding krijg je?

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
@blaCkaderr,

Wat vervelend dat Deezer (nog) niet werkt. Kun je me wat meer informatie geven? Heb je afspeellijsten gemaakt en werken deze niet? Welke melding krijg je?
Reputatie 2
Hoihoi,

aan de telefoon kreeg ik te horen dat ik 30 min moest wachten om deezer zijn gang te laten gaan. Maar uiteindelijk kreeg ik de volgende dag een smsje dat Deezer geactiveerd was. Het was wel even vervelend dat het zo lang heeft geduurd maar nu werkt deezer zoals het hoort! :P

Nog bedankt voor het aanbieden van je hulp!
Reputatie 2
Vandaag constateer ik dat Deezer de muziek per nummer beperkt tot 30 seconden. Daar heeft topch niemand wat aan.
Reputatie 7
@ispkbm1; Als jij de Premium+ aanschaft, kun je muziek beluisteren via jou mobile + computer. Daarnaast zijn ze dan volledig te beluisteren. Mocht je alleen de premium aangeschaft hebben, dan kan je muziek beluisteren alleen vanaf jou computer.

Voor meer informatie, zie link: http://www.deezer.com/nl/premium
Hallo
ik gebruik nu al een tijdje Deezer, verder geen klachten over maar,
ik zou graag willen weten hoe ik mijn afspeellijsten op mijn Iphone moet verwijderen,
enkel liedjes lukt wel. maar de afspreellijsten waar niets meer in staat blijven in die lijst staan. hoe kan ik deze verwijderen of de naam veranderen?
Ik dacht dat het heel simpel zou zijn, maar ik kom er niet aan uit.
Misschien is het een stomme vraag, maar als iemand mij kan helpen, graag!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Liesbeth
Reputatie 6
Badge +16
@Zundert

Welkom op het forum!

Ik heb zelf ook even moeten zoeken om mijn playlist te kunnen verwijderen. Als je op de pagina bent waar je alle playlists ziet kan je van links naar rechts (of andersom) over de playlist sliden/ vegen. Dan komt er een deel knop en een verwijder knop. Dan raad je het waarschijnlijk al, maar je moet dan op de verwijder knop drukken. 😉 Ik hoop dat je er uit komt!
Hallo, Wie kan mij helpen?
Ik heb sinds vorige week deezer op mijn samsung galaxy s4, maar als ik mijn liedjes afspeel stopt het nummer tussendoor en gaat na een paar seconde weer verder.
Ik vind dit erg vervelend want deezer speelt het nummer niet helemaal af.
Reputatie 5
@patricia80 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met Deezer. 😞 Gaat het om het 06 waarmee je bent ingelogd? Hierop zie ik staan dat je de Deezer bundel niet hebt geactiveerd. Je dient deze eerst te activeren en je vervolgens als T-Mobile klant te registreren via de website van Deezer. Laat je even weten of dit lukt? Zo niet dan kunnen wij de bundel voor je activeren.
Hallo Tom, ik heb het geprobeerd om via de link de bundel te activeren maar dit is niet gelukt. Kan je deezer voor mij activeren?
Of gaat deezer pas in als mijn nieuwe abonnement is ingegaan?

@patricia80 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met Deezer. 😞 Gaat het om het 06 waarmee je bent ingelogd? Hierop zie ik staan dat je de Deezer bundel niet hebt geactiveerd. Je dient deze eerst te activeren en je vervolgens als T-Mobile klant te registreren via de website van Deezer. Laat je even weten of dit lukt? Zo niet dan kunnen wij de bundel voor je activeren.

Reputatie 5
@patricia80 ik heb de Deezer bundel voor je geactiveerd zodat je nu al gebruik kunt maken van deze dienst. Veel luister plezier!
Hallo,

Wie weet hoe je de naam van je playlist in Deezer kan veranderen?
Alvast dank.

Groetjes
Reputatie 4
@BergF

Welkom op het forum! :D

Dit kan niet in de app zelf maar alleen op een computer. Je klikt dan met je rechter muisknop op de naam en wijzigt de naam. 🙂
Kan ik het T-Mobile Dezer abonnement met Sonos gebruiken? Dank alvast
ik heb het antwoord hier kunnen vinden https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/voordeelbundels/deezer. Hier staat Onbeperkt muziek luisteren via je favoriete apparaten
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dancemachine,

Is het ook al gelukt om Deezer aan Sonos te koppelen? Neem anders even deze instructiepagina door van Sonos, hier staat precies wat je kunt doen om Deezer af te spelen via jouw Sonos.

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer