Vraag

hoe zet ik mijn SMS Bundel uit?


Reputatie 2
Ook ik wil hem uitzetten, hoe moet ik dit doen?

66 reacties

Als ik naar mijn huidig tariefplan ga zie ik dat de SMS verdubbelaar is aangevinkt, maar ik kan er niet bijkomen om hem uit te zetten.
Als ik het vinkje bij SMS voordeelbundels helemaal uitzet (dit kan wel), krijg ik de melding dat er geen wijziging is.
Het lukt dus niet, hoe doe ik dit?
Reputatie 2
Kan iemand mij vertellen waarom ik mijn abbonement niet kan wijzigen?
Ik wil graag me sms bundel uitzetten omdat ik gewoon niet meer zoveel sms, en ik nu genoeg heb aan de smsjes die al in me bundel zitten.
Maar nu kan ik opeens die sms maximaal bundel niet meer uitzetten, kan iemand me helpen??

Groetjes,
Wouter
Reputatie 2
Hallo.
Ik wil graag per direct mijn sms bundel uit mijn abonnement hebben.
Er stond dat ik dat kon wijzigen maar dat lukt niet online.
Willen jullie dat per direct doen.
bvd
Reputatie 4
Badge +3
@Emmen0591

Je hebt een Relax Online abonnement en bij dit abonnement kun je Sms Maximaal wel maandelijks aan-of uitzetten. Je kunt dit doen op My T-Mobile door te klikken op 'Bekijk en wijzig je abonnement' > 'Wijzigen' > Bij Sms Bundels kun je het vinkje uitzetten en zo wordt Sms Maximaal ook stopgezet. Ik heb de Sms bundel dit keer zelf voor je uitgezet :)

@dorinde

Wat vreemd dat het niet lukt! Ik heb de Sms Verdubbelaar zelf per vandaag voor je uitgezet :)

Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Daarom heb ik je andere post verwijderd.
Reputatie 4
Badge +3
@wouterboot

Ik heb al een aantal meldingen gezien van klanten die de Sms Bundel zelf niet kunnen uitzetten. Ik heb dit doorgestuurd zodat het wordt onderzocht. Ik heb de Sms Maximaal Voordeelbundel dit keer zelf voor je uitgezet.

@kikakleine

Ook voor jou heb ik heb de Sms Maximaal Voordeelbundel per direct uitgezet 🙂
Reputatie 2
toppie, dankjewel
Ik zou ook graag mijn sms verdubbelaar uit willen zetten. Echter kan ik bij my-tmobile wel kiezen voor sms maximaal, maar de optie geen smsbundel kan ik niet aanvinken ... Hoe kan ik deze alsnog uit (laten) zetten?
Reputatie 4
Badge +3
@Tessa0105

Ik heb de Sms Verdubbelaar per vandaag voor je uitgezet!
@Emmen0591

Je hebt een Relax Online abonnement en bij dit abonnement kun je Sms Maximaal wel maandelijks aan-of uitzetten. Je kunt dit doen op My T-Mobile door te klikken op 'Bekijk en wijzig je abonnement' > 'Wijzigen' > Bij Sms Bundels kun je het vinkje uitzetten en zo wordt Sms Maximaal ook stopgezet. Ik heb de Sms bundel dit keer zelf voor je uitgezet :)

@dorinde

Wat vreemd dat het niet lukt! Ik heb de Sms Verdubbelaar zelf per vandaag voor je uitgezet :)

Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Daarom heb ik je andere post verwijderd.


Dank je wel.
Ook ik wil mijn "Twee maanden gratis" SMS bundel uitzetten. Ik begreep eerder dat dit pas na een maand abonnement kon, maar het kan nog steeds niet. (abonnement vanaf 25 mei jl.) En ik wil er toch echt vanaf. Ik heb er niet om gevraagd en ben dan ook niet van plan er voor te gaan betalen.
Op het moment heb ik een SMS maximaal bundel; die wil ik echter uitzetten. Heb het al een aantal keer geprobeerd maar het lukt me niet: wanneer ik het wil wijzigen, staat er als foutmelding dat er geen wijziging is doorgevoerd. 
Hallo ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een nieuw abonnement.
Daar is 2 maanden gratis sms-sen bij aangevinkt. Ik kan dit niet uitzetten. Hoe zit dit?

Ik wil graag dat dit uitgezet wordt en wil hier zeker niet voor betalen. Ik gebruik het ook niet.

Wil een moderator dit uitzetten (zoals ik veel bij andere berichten ook lees)?
Hallo ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een nieuw abonnement.
Daar is 2 maanden gratis sms-sen bij aangevinkt. Ik kan dit niet uitzetten. Hoe zit dit?

Ik wil graag dat dit uitgezet wordt en wil hier zeker niet voor betalen. Ik gebruik het ook niet.

Wil een moderator dit uitzetten (zoals ik veel bij andere berichten ook lees)?


Voor mij ook graag. Ik zie nu een nieuw (gesloten) topic, waarin wordt uitgelegd hoe SMS bundels werken en waarom ze eventueel niet kunnen worden uitgezet. Maar dat slaat voor het hier genoemde probleem de plank compleet mis. We hebben iets "gratis" gekregen waar we NIET om hebben gevraagd. En dus moeten wij nu iedere dag gewoon maar proberen om het uit te zetten. Want als die twee maanden om zijn en ik ben een dag te laat met uitzetten, zie ik de bui al hangen! Slim van T-Mobile misschen, maar bijzonder klant onvriendelijk!
Ook ik wil mijn "Twee maanden gratis" SMS bundel uitzetten. Ik begreep eerder dat dit pas na een maand abonnement kon, maar het kan nog steeds niet. (abonnement vanaf 25 mei jl.) En ik wil er toch echt vanaf. Ik heb er niet om gevraagd en ben dan ook niet van plan er voor te gaan betalen.

Ik zit in hetzelfde bootje. Zou deze bundel bij mij ook uitgezet kunnen worden? Ik wil geen enkele gratis verkregen bundel hebben alleen mijn abonnement die 19 mei jl. is ingegaan.

Zou hier een tegenbericht op gegeven kunnen worden? Alvast bedankt.
Ik zit in hetzelfde bootje. Zou deze bundel bij mij ook uitgezet kunnen worden? Ik wil geen enkele gratis verkregen bundel hebben alleen mijn abonnement die 19 mei jl. is ingegaan.

Zou hier een tegenbericht op gegeven kunnen worden? Alvast bedankt.


Verwijderd.. had het niet goed gelezen in de FAQ 🙂
Reputatie 4
Badge +3
@Lazslo @KJH

Ik heb Sms Maximaal per vandaag voor je uitgezet.

@xbzh

Bij het Bel & Sms abonnement kun je de Sms Maximaal niet maandelijks uit-en aanzetten. Zodra de bundel wordt aangezet loopt deze tot aan het einde van je contract. Kijk hier voor meer uitleg.

@Epo

Ik zie op het telefoonnummer welke is gekoppeld aan dit account geen Sms Maximaal bundel. Gaat het misschien om een ander telefoonnummer?
Epo[/url]

Ik zie op het telefoonnummer welke is gekoppeld aan dit account geen Sms Maximaal bundel. Gaat het misschien om een ander telefoonnummer?


Hoi Ysammar,

Bedankt voor je reactie. Het gaat wel om dit nummer, ik heb namelijk geen ander nummer. Volgens mijn contract heb ik ook gratis de twee maanden sms maximaal gekregen. Maar goed als deze volgens u al uit staat dan neem ik aan dat hij niet spontaan aan gaat na de tweede maand en moet het zo goed komen toch?

Ik zie uw antwoord tegemoet.
Hallo,

Ik heb gisteren een contract afgesloten bij T-Mobile en ik zou ook graag mijn SMS Maximaal uit willen hebben. Helaas krijg ik ook de melding "Er is geen wijziging doorgevoerd. Selecteer een nieuw tariefplan of wijzig je huidige bundels."

Alvast bedankt.
Reputatie 4
Badge +3
@Epo

Er staan geen Sms Maximaal aan. Deze zal ook niet opeens na 2 maanden worden aangezet, je hoeft je dus geen zorgen te maken:)

@TotalManiac

Ik heb Sms Maximaal zojuist voor je uitgezet!
Ook ik heb hier een vraag over. Ik heb sinds een week of 2 een Smart Plus 170 abonnement, en ik heb bij het bestellen nadrukkelijk gezegd dat ik geen SMS Maximaal wil, maar ik heb nu vandaag een account op T-Mobile aangemaakt, en zie dat ik dat wel heb. Hoe zit dat? Krijg je dat gewoon de eerste 2 maand zomaar, ook als je er niet om vraagt?

Ik zie de mogelijkheid niet om het uit te zetten, en wanneer ik kijk bij bundels toevoegen kan ik deze ook nog toevoegen, maar ik krijg wel de indruk dat deze al actief is: zie http://i.imgur.com/9dxVI.png .

Hoe los ik dit op?

EDIT:

Heb een menu gevonden waar dit -zou- kunnen, ware het niet dat dit menu niet werkt. 
Bij My T-Mobile > Abonnementen > Wijzigen. Ik krijg een foutmelding: "Er is geen wijziging doorgevoerd. Selecteer een nieuw tariefplan of wijzig je huidige bundels.", ook wanneer ik aangeef dat ik geen nieuw abonnement wil. 

Ik krijg het idee dat ik het tariefplan moet aanpassen om SMS Maximaal uit te zetten, maar ik voel er weinig voor om dat te gaan proberen.


@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/totalmaniac-258512/"

Ik heb Sms Maximaal zojuist voor je uitgezet!


Hallo Ysammar,

Net even gekeken of het uit stond en het staat inderdaad uit! Heel erg bedankt voor de snelle service! :)
Hallo,

Ik heb al een aantal keer geprobeerd online mijn sms bundel uit te zetten, alleen lukt dat niet..
Kan iemand mij helpen? 🙂
Reputatie 4
Badge +3
@Phazx

Jouw laatste poging was inderdaad de juiste manier om een Voordeelbundel stop te zetten maar helaas is er een storing waardoor dit momenteel niet mogelijk is. Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet :)

@TotalManiac

Graag gedaan ;)

@Clau91

Ik heb Sms Maximaal voor jou ook vanaf vandaag stopgezet!
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/phazx-258527/"

Jouw laatste poging was inderdaad de juiste manier om een Voordeelbundel stop te zetten maar helaas is er een storing waardoor dit momenteel niet mogelijk is. Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet :)


Ontzettend bedankt!
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/phazx-258527/"

Jouw laatste poging was inderdaad de juiste manier om een Voordeelbundel stop te zetten maar helaas is er een storing waardoor dit momenteel niet mogelijk is. Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet :)

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/totalmaniac-258512/"

Graag gedaan ;)

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/clau91-258560/"

Ik heb Sms Maximaal voor jou ook vanaf vandaag stopgezet!



Heel fijn, dank je wel!

Reageer