Vraag

hoe zet ik mijn SMS Bundel uit?

Toon eerste reactie

66 reacties

Hallo,

Ik probeer ook al die bundel "SMS Maximaal" uit te zetten maar dat werkt nog steeds niet. Kan iemand mij helpen? alvast bedankt !
Goedemorgen,

Ik heb gebeld naar t-mobile en die hebben het voor me uitgezet.

dank je wel.
@Den31

Fijn dat het al gelukt is! 🙂
Beste moderator,

Ook ik kan de sms maximaal bundel niet uitzetten. Kunt u dit voor mij ook uitzetten?
Ook ik krijg dus de sms maximaal niet uit! En ik heb het echt al meer dan tien keer geprobeerd op precies de manier zoals hier overal omschreven staat. En ik krijg sterk het idee dat dit de bedoeling is van T-mobile want ik probeer dit al echt een aantal weken en omdat ik denk dat het dan wel aan mij ligt blijf ik het maar proberen. Zonder enige resultaat. Echt balen dit!

Zou iemand mij van de sms maximaal af kunnen helpen a.u.b. want ik raak behoorlijk pissig!
Reputatie 2
Ook ik kan mijn SMS verdubbelaar niet uitzetten ook al is mijn contract per 1 juli verlopen, je zou bijna zeggen dat T-Mobile dit bewust aan laat....

Dus geachte moderators, blijkbaar helpt een PB niet, dus nu maar via deze weg, graag mijn verdubbelaar annuleren a.u.b.
Beste Ysammar,

Ook ik kan mijn sms maximaal niet uitzetten.
Graag zie ik dit door u gedaan worden.
Volgende maand zal er dan wel 10 euro extra afgeschreven worden van mijn rekening,
ik neem aan dat dit wel wordt verminderd op het factuur daarna.
Aangezien ik hier NIET voor gekozen had!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ward Blijenburg
Waarom wordt er door de moderaters niet gereageert op onze oproeopen? Ik ga zo proberen te bellen met één van deze mensen want ik ben hier nu al veel te lang mee bezig. Zo makkelijk als het zou moeten kunnen volgens de site gaat het bij lange na niet. 
Als het via de telefoon niet lukt ga ik eens een berichtje richting kassa of radar plaatsen, want ik vindt dit echt niet kunnen!!
Ook bij mij lukt het niet om mn Sms bundel uit te zetten... Moet ik dan bellen naar T-mobile of kan dit ook op een andere manier? Want heb het op alle manieren geprobeerd zelf uit te schakelen maar dat lukt niet... 😞
Badge +3
@all

Heb je een Smart-abonnement of een Relax-abonnement van na 11-01-2010 dan kun je de Voordeelbundels maandelijks aan- en uitzetten. Heb je een ander tariefplan, zoals de Bel & Sms of de Voordeelsim? Dan kun je de Sms Maximaal of Sms Verdubbelaar alleen uitzetten wanneer je contract is verlopen.

@Ward148 @Eefsel2109

Ik heb Sms Maximaal voor je uitgezet en er zal geen €10,- extra worden afgeschreven.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/epo-258373/"

Er staan geen Sms Maximaal aan. Deze zal ook niet opeens na 2 maanden worden aangezet, je hoeft je dus geen zorgen te maken:)

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/totalmaniac-258512/"

Ik heb Sms Maximaal zojuist voor je uitgezet!

Hoi! Ook ik krijg mijn bundel niet uitgeschakkeld. Zou u dat voor mij kunnen doen? Alvast bedankt! 
Reputatie 2
@all Heb je een Smart-abonnement of een Relax-abonnement van na 11-01-2010 dan kun je de Voordeelbundels maandelijks aan- en uitzetten. Heb je een ander tariefplan, zoals de Bel & Sms of de Voordeelsim? Dan kun je de Sms Maximaal of Sms Verdubbelaar alleen uitzetten wanneer je contract is verlopen. @Ward148 @Eefsel2109 Ik heb Sms Maximaal voor je uitgezet en er zal geen €10,- extra worden afgeschreven.

Mijn Flex contract IS afgelopen en nog is het niet stop te zetten.
Reputatie 7
@syllepil
Eigenlijk gaat dit topic over heel iets anders.. De smsjes zijn enkel geldig voor het versturen van sms-berichten binnen Nederland naar Nederlandse vaste en mobiele nummers. Alle overige gaan van je beltegoed.
@Monique Janssen
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat je gebruik maakt van een Voordeelsim 300 + 100 met daarbij een Sms Maximaal Vast. Helaas is het niet mogelijk om de Sms Maximaal bundel eraf te halen voor einddatum contract. Deze informatie kun je terugvinden op de T-Mobile Tarievenlijst.

@8252

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat de Klantenservice dit inmiddels heeft opgelost 🙂! Helaas kan het voorkomen dat niet alle reacties op tijd beantwoord worden. Mijn excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
Zou je mijn sms verdubbelaar ook willen uitzetten ? Lukt mij ookt niet. Via forum begreep ik dat dat via een tmobile moderator kan, want t lukt mij zelf niet, ik krijg t niet gewijzigd. Staat er vandaag precies 1 maand op maarsms veel te weinig dus wil t graag uit hebben. Als vast bedankt.
Hoi,
Ik wil ook graag mijn "SMS Maximaal" uitzetten. Het lukt me ook niet via "Wijzig..." - het item staat daar nl niet..
mvg
Ik kan mijn Sms Maximaal ook niet uitzetten, krijg ook steeds de melding dat er geen wijziging is doorgevoerd.
Kunt u hem bij mij ook uitzetten?
Alvast bedankt.
Badge +3
@groots

Ik zie dat je de Sms Verdubbelaar zelf al hebt kunnen uitzetten.:)

@adi001

Welkom op het T-Mobile Forum!

Je hebt ook geen Sms Maximaal omdat je een Smart Plus Sim Only abonnement hebt en daarmee kun je onbeperkt gratis sms'en.

@116135

Het is niet mogelijk om de Sms Maximaal uit te zetten omdat je een Bel & Sms abonnement hebt. Bij dit abonnement is Sms Maximaal gekoppeld aan de duur van je contract.
Graag wil ik mijn bundel ook uitgeschakeld hebben,
ik heb nu al langer dan 6 maaanden een bundel die ik niet meer gebruik omdat ik hem niet uit kan zetten.
Mij is gezegt dat ik hem niet kon uitzetten terwijl dit wel in de voorwaarden stond,
graag wil ik ook gecomposeerd worden voor deze periode.....
Oh laat maar ik lees alweer dat het niet kan, terwijl dit over bel & sms alleen staat in de prijslijs ( DAT IS GEEN CONTRACTVOORWAARDE!!) en op de aanmeld pagina staat het ook niet vermeld.

Ik ben al ongeveer 8 jaar klant van T-mobile en ik ben er nu definitef klaar mee ! ik voel me genaaid! door jullie kosten smsjes die ik niet gebruik 100 euro extra! omdat ik perse tot het einde het moet gebruiken terwijl dit nergens duidelijk word aangegeven!

Bah ik voel me opgelicht en als mijn abbo in maart afloopt ga ik weg bij t-mobile en ik word nooit meer klant, ik begrijp echt niet dat jullie op zulke smerige manieren geld moeten binnenhalen, ik vind het walgelijk! waarom kan je het bij een gewoon abbo wel uit zetten maar bij bel & sms niet? DIKKE VETTE ONZIN!!!

als jullie echt een eerlijk en betrouwbaar bedrijf zijn word dit veranderd aangezien er niks staat op het moment als je je aanmeld,
dat is gewoon oplichten!!

Als mijn SMS maximaal niet word stopgezet is het hier klaar voor mij..............
Ik kreeg als 'kado' van gsmwijzer ook sms maximaal 2 maanden gratis. Ik kan het zoals zovelen hier niet zelf uitzetten. Kan een moderator dat doen? Met whatsapp heb ik al dat sms-tegoed niet nodig. Dank u!
Reputatie 5
@lwd_miichelle

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Dit is inderdaad aangevraagd destijds tot einde contractsduur abonnement. Het klopt inderdaad dat je zelf verantwoordelijk bent voor het nakijken van de voorwaarden van het abonnement. Omdat deze bundel aanstaat is het toestel ook goedkoper die je er bij hebt gekregen. Daarom kunnen wij dit niet voortijdig stopzetten.

@moedos

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb de bundel voor je uitgezet. Mocht je hem in de toekomst nog aan willen zetten kun je hier over uiteraard een berichtje achterlaten.
Ik heb exact het zelfde probleem. Al meerdere keren geprobeerd uit te zetten, tegenwoordig is er een vakje 'geen voordeelbundel' aanwezig. Deze ziet hij wel als wijziging en kan ik wel uitzetten... dan staat er echter dat ik een bevestigingsmail krijg, die ik nooit terug zie! Terwijl mijn e-mail adres wel klopt. 
Er zit vooruitgang in, maar ook ik zou graag mijn voordeelbundel (SMS verdubbelaar) uitzetten aangezien mij dit niet lukt. 

M.v.g. Lynet 
Reputatie 6
@Lynet

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ik zie hier dat de bundel is gedeactiveerd. Dit zal ook zichtbaar worden op jouw My T-Mobile pagina.
Beste moderators,

Ik zie hier deze topic, en heb hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen om de sms-verdubbelaar uit te zetten bij mijn abonnement?

Bij voorbaat dank!

Reageer