Vraag

hoe zet ik mijn SMS Bundel uit?

Reputatie 2
Ook ik wil hem uitzetten, hoe moet ik dit doen?

66 reacties

Oh oke, heel erg bedankt voor de super goede service:)
Reputatie 5
@Bambie het bedrag dat je daar ziet staan is de kosten van je abonnement zonder de kortingen. Deze korting is wel zichtbaar op je factuur. 🙂
Dankjewel! Er staat nu nog wel als ik bij mijn abbonement klik dat er een prijs van 26.55 staat, word dit bij de volgende maand weer gewoon rond de 17 euro wat het voorheen was voor mn sms bundel?

En erg bedankt voor de goede snelle service!
Reputatie 5
@Bambie Welkom op het forum!

Ik heb zojuist je SMS Maximaal bundel uitgeschakeld! 🙂
Ik heb het probleem dat ik niet mijn sms maximaal uit kan zetten. Ik zou dat erg graag willen. Alvast bedankt.
Reputatie 5
@nikola

Welkom op het forum! :)

Sorry voor de late reactie. Ik zie dat mijn collega in de T-Shop de bundels inmiddels voor je verwijderd hebben.
Beste moderators,

Ik heb vandaag een contract afgesloten bij T-Mobile en ik zou ook graag mijn SMS Maximaal en Family uit willen hebben.
Ik heb geprobeerd om deze online te veranderen, maar dat werkte niet.
Ik krijg de melding "Er is geen wijziging doorgevoerd. Selecteer een nieuw tariefplan of wijzig je huidige bundels."
Alvast bedankt.
Badge +3
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

@sharondevries

Ik heb de Internet bundel per direct voor je uitgezet. Houd er nu wel rekening mee dat wanneer je gebruik maakt van internet zonder WiFi de kosten snel op kunnen lopen. De Internet Maximaal heb je op 6 december al uitgezet.

@taxman

Ik heb het in orde gemaakt. Sms Maximaal zal per 19 januari 2013 worden stopgezet. Per 19 januari vervalt namelijk ook de korting. Mocht je toch nog een keer toevallig een sms'je sturen dan zal deze in ieder geval gratis zijn.:)
Beste moderaters, zouden jullie mijn SMS-bundel ook uit willen zetten? Ik heb hem twee maanden gratis maar niet nodig.

Bedankt alvast :o
Hier nog een geval.
Zelf al meerderen keren getracht mijn sms maximaal en internetbundel uit te zetten.
Helaas krijg ik ook de melding dat het niet  gelukt is.
Ik wil er graag vanaf omdat ik mijn abonnement aan iemand anders geef en dus alleen de bel bundel wil behouden wat al 30eu kost.
Kan iemand dit voor mij regelen??

Mvg, sharon de Vries.
Reputatie 5
@Siem 001, de Sms Maximaal Vast kan alleen uitgezet worden als je contractperiode is verstreken. Is die al voorbij? Alleen dan zal een T-Mobile Moderator de bundel voor je verwijderen.

@Annebel88, in je profiel staat dat je een Bel & Sms abonnement hebt. Stopzetten kan pas als de contractperiode voorbij is.
In de prijslijst staat dit: Voor Sms Maximaal in combinatie met uw abonnementgeldt dat de minimale duur van deze bundel is gekoppeld aan de minimale duur van de overeenkomst
Hallo,
ook ik wil graag mijn sms maximaal uitzetten, maar ook bij mij geeft ie aan dat er geen gegevens zijn doorgevoerd.
Ik weet ook niet zeker of het met mijn abonnement  deze bundel uit kan zetten.
Ook ik wil per direct mijn sms maximaal bundel uitzetten,
kan iemand van jullie dat voor mij regelen?
Hi, 

Ik heb een Smart Plus 100 abonnement en ik wil graag mijn SMS Maximaal bundel uitzetten, maar telkens als ik hem uitklik en naar de volgende pagina ga is er geen wijziging doorgevoerd? Kan dit voor mij uitgezet worden of niet?
Beste,

Bij deze de zelfde vraag als de andere:
- Hoe zet ik de extra sms bundel (sms maximaal vast) uit..?

Bij voorbaat dank,
@dione200688

Welkom op het T-Mobile Forum 🙂! Ik heb bij deze de Sms Verdubbelaar uitgezet!
Beste moderators,

Ik zie hier deze topic, en heb hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen om de sms-verdubbelaar uit te zetten bij mijn abonnement?

Bij voorbaat dank!
Reputatie 6
@Lynet

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ik zie hier dat de bundel is gedeactiveerd. Dit zal ook zichtbaar worden op jouw My T-Mobile pagina.
Ik heb exact het zelfde probleem. Al meerdere keren geprobeerd uit te zetten, tegenwoordig is er een vakje 'geen voordeelbundel' aanwezig. Deze ziet hij wel als wijziging en kan ik wel uitzetten... dan staat er echter dat ik een bevestigingsmail krijg, die ik nooit terug zie! Terwijl mijn e-mail adres wel klopt. 
Er zit vooruitgang in, maar ook ik zou graag mijn voordeelbundel (SMS verdubbelaar) uitzetten aangezien mij dit niet lukt. 

M.v.g. Lynet 
Reputatie 5
@lwd_miichelle

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Dit is inderdaad aangevraagd destijds tot einde contractsduur abonnement. Het klopt inderdaad dat je zelf verantwoordelijk bent voor het nakijken van de voorwaarden van het abonnement. Omdat deze bundel aanstaat is het toestel ook goedkoper die je er bij hebt gekregen. Daarom kunnen wij dit niet voortijdig stopzetten.

@moedos

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb de bundel voor je uitgezet. Mocht je hem in de toekomst nog aan willen zetten kun je hier over uiteraard een berichtje achterlaten.
Ik kreeg als 'kado' van gsmwijzer ook sms maximaal 2 maanden gratis. Ik kan het zoals zovelen hier niet zelf uitzetten. Kan een moderator dat doen? Met whatsapp heb ik al dat sms-tegoed niet nodig. Dank u!
Oh laat maar ik lees alweer dat het niet kan, terwijl dit over bel & sms alleen staat in de prijslijs ( DAT IS GEEN CONTRACTVOORWAARDE!!) en op de aanmeld pagina staat het ook niet vermeld.

Ik ben al ongeveer 8 jaar klant van T-mobile en ik ben er nu definitef klaar mee ! ik voel me genaaid! door jullie kosten smsjes die ik niet gebruik 100 euro extra! omdat ik perse tot het einde het moet gebruiken terwijl dit nergens duidelijk word aangegeven!

Bah ik voel me opgelicht en als mijn abbo in maart afloopt ga ik weg bij t-mobile en ik word nooit meer klant, ik begrijp echt niet dat jullie op zulke smerige manieren geld moeten binnenhalen, ik vind het walgelijk! waarom kan je het bij een gewoon abbo wel uit zetten maar bij bel & sms niet? DIKKE VETTE ONZIN!!!

als jullie echt een eerlijk en betrouwbaar bedrijf zijn word dit veranderd aangezien er niks staat op het moment als je je aanmeld,
dat is gewoon oplichten!!

Als mijn SMS maximaal niet word stopgezet is het hier klaar voor mij..............
Graag wil ik mijn bundel ook uitgeschakeld hebben,
ik heb nu al langer dan 6 maaanden een bundel die ik niet meer gebruik omdat ik hem niet uit kan zetten.
Mij is gezegt dat ik hem niet kon uitzetten terwijl dit wel in de voorwaarden stond,
graag wil ik ook gecomposeerd worden voor deze periode.....
Badge +3
@groots

Ik zie dat je de Sms Verdubbelaar zelf al hebt kunnen uitzetten.:)

@adi001

Welkom op het T-Mobile Forum!

Je hebt ook geen Sms Maximaal omdat je een Smart Plus Sim Only abonnement hebt en daarmee kun je onbeperkt gratis sms'en.

@116135

Het is niet mogelijk om de Sms Maximaal uit te zetten omdat je een Bel & Sms abonnement hebt. Bij dit abonnement is Sms Maximaal gekoppeld aan de duur van je contract.
Ik kan mijn Sms Maximaal ook niet uitzetten, krijg ook steeds de melding dat er geen wijziging is doorgevoerd.
Kunt u hem bij mij ook uitzetten?
Alvast bedankt.

Reageer