Beantwoord

Hoeveel uren zitten er in een dag?

• 5 november 2020
  • 6 reacties
  • 708 Bekeken

Waarom verloopt mijn 08:15 geactiveerde Unlimited for a Day vervolgens om 05:11 de volgende dag?

Het wordt geadverteerd als “per direct 24 uur lang Unlimited data in Nederland”.

icon

Beste antwoord door Evy 5 november 2020, 16:31

Hi @zeeleeuw88 

Hier lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan! Geen zorgen, ik heb zojuist de bundel voor je vergoed. Gezien een factuur van te voren wordt bereken, zie je dit terug op jouw volgende factuur! :smiley: Excuses voor het ongemak. Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @zeeleeuw88 

Ik heb wel van verschillende mensen gehoord dat wanneer je unlimited for a day om 0:00 activeert, hij pas in gaat om 01:00 en dan geldt hij tot 23:59 maar van verdere vermindering niks gelezen, wellicht zag je het verkeerd? (Tijden)

Nee heb wel goed gekeken. 

Reputatie 7
Badge +20

@zeeleeuw88  Wacht even op hulp van de Moderators. Ze gaan je verder helpen want inderdaad dit lijkt niet te kloppen.

Groetjes

Wie vinkt mijn post/afbeelding nou weer aan als antwoord op mijn eigen vraag?

Reputatie 7
Badge +18

@zeeleeuw88

Dat kan alleen door jou of een moderator. Heb je op het vinkje geklikt?

Maar kan het zo zijn dat het smsje later is aangekomen?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @zeeleeuw88 

Hier lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan! Geen zorgen, ik heb zojuist de bundel voor je vergoed. Gezien een factuur van te voren wordt bereken, zie je dit terug op jouw volgende factuur! :smiley: Excuses voor het ongemak. Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer