Beantwoord

Iemand toevoegen aan T-Mobile Samen groep

• 14 juni 2016
  • 4 reacties
  • 980 Bekeken

Ik ben tmobile klant en ik wil bij iemand in de tmobile samen groep.

Hoe moet ik dat doen?
icon

Beste antwoord door Thalina 15 juni 2016, 10:44

Hoi mhofhuis,

Welkom op het forum!

Wat leuk dat je een T-Mobile Samen groep wilt aanmaken! Je kunt via My T-Mobile, links bij T-Mobile Samen een eigen groep aanmaken en iemand toevoegen. Mocht het niet lukken, stuur mij dan even via een privébericht de groepsnaam en het 06-nummer dat je wilt toevoegen. Dan maak ik de groep voor je aan!

Heb je al nagedacht over welk maandelijks cadeautje je gaat kiezen? 🙂

Laat je even weten of het gelukt is met aanmaken? Anders help ik je graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi mhofhuis,

Welkom op het forum!

Wat leuk dat je een T-Mobile Samen groep wilt aanmaken! Je kunt via My T-Mobile, links bij T-Mobile Samen een eigen groep aanmaken en iemand toevoegen. Mocht het niet lukken, stuur mij dan even via een privébericht de groepsnaam en het 06-nummer dat je wilt toevoegen. Dan maak ik de groep voor je aan!

Heb je al nagedacht over welk maandelijks cadeautje je gaat kiezen? 🙂

Laat je even weten of het gelukt is met aanmaken? Anders help ik je graag!
Kun je ook later iemand nog toevoegen?
Reputatie 6
Badge +16
Hi E B,

Leuk om je weer op het forum te zien. Wat heb je trouwens een mysterieuze naam. Waar staat het voor?

Een terechte vraag! Het antwoord is vrij kort; ja.

Je kan namelijk achteraf zelf mensen toevoegen of verwijderen in de T-Mobile Samen groep. Dit kan je allemaal zelf regelen via My T-Mobile. Lukt het niet of loop je ergens tegenaan? Dan helpen wij je natuurlijk graag verder. ;)

Ps. Heb je al een leuke/ mysterieuze naam bedacht voor de T-Mobile Samen groep?
Reputatie 7
Badge +20
Hi lezers!

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een groep of naar leden voor zijn/haar groep, dan kun je in dit algemene topic een verzoek plaatsen. Daar vind je forumleden met dezelfde wens, dus dat moet in orde komen! 🙂

Dit topic gaat op slot.