Beantwoord

ik kan internet niet uit zetten?

Ik wilde voor een maand web n walk standaard aan zetten, maar nu kan ik hem niet meer uitzetten?
Hij zegt dan dat er niks is gewijzigd en internet staat weer gewoon aangevinkt?
Ik wil niet voor een paar dagen nog 10 euro betalen voor internet, want over een paar dagen gaat mijn nieuwe abbonnement in!
Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Ries 16 mei 2012, 14:06

@tonnie60
Bundels hebben een minimale looptijd van 1 maand en je hebt de Web & Walk op 17 april geactiveerd.

Ik heb de einddatum van Web & Walk aangepast zodat de bundel op 17 mei automatisch verwijderd wordt voor je.
Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 5
@tonnie60
Bundels hebben een minimale looptijd van 1 maand en je hebt de Web & Walk op 17 april geactiveerd.

Ik heb de einddatum van Web & Walk aangepast zodat de bundel op 17 mei automatisch verwijderd wordt voor je.
hallo ik heb het selfde problem met internet uitzetten
ik heb web n walk standard en mijn contract loopt tot 15-06-2012
kan je mij elpen ?
Badge +3
@SEUBELLU

De Web & Walk Voordeelbunedel kan op 15 juni worden uitgezet omdat dan je contract is verlopen. Als je wilt dat ik dit voor je in orde maak dan mag je mij hier even een privébericht over sturen.:)
alvast bedankt als jij dit voor mij kunt regelen.
Badge +3
@SEUBELLU

Vanaf 15 juni zul je geen Web & Walk Voordeelbundel meer hebben. Wees wel voorzichtig met je internet verbruik na deze dag om hoge kosten te voorkomen.:)
mijn vraag is, als ik 500 mb heb kan ik die verbruiken of gaat het om de snelheid?
en komen er dan extra kosten bij als ik op internet zit.
mijn vriend zegt 500 mb is de snelheid hoe weet ik dan wat ik kan verbruiken en of er extra kosten zijn.
ik heb nou web en walk vast maar abbonnement molet verlengd worden en hier heb ik nooit extra kosten voor interenet.

groetjes
Badge +3
@sonny ericsson

Met welke abonnement zou je willen verlengen dan kan ik je wellicht een beter uitleg geven. Maar wanneer er 500MB bij een abonnement staat dan is dit niet de snelheid maar het datategoed wat je kunt verbruiken.:)
Reputatie 2
Hallo,

Ik zou graag mijn internetbundel uitzetten, maar krijg een foutmelding, zoals ik wel meer heb gelezen.
Er staat dan, dat er geen wijziging is doorgevoerd...
Kan iemand mij hierbij helpen?

alvast bedankt.
Badge +3
@Malibu

Welkom op het Forum!:)

Ik kan de Web'n'Walk Standard voor je uitzetten. Houd er wel rekening mee dat door te internetten zonder internet bundel de kosten snel kunnen stijgen. Wil je dat ik de bundel liever toch uitzet dan mag je mij een privébericht sturen dan maak ik het in orde.
Reputatie 2
Per 18 augustus loopt mijn huidige contract af. Hierop anticiperend wou ik mijn Web & Walk alvast per die datum uitzetten maar dat krijg ik niet voor elkaar. Er komt geen foutmelding, jullie site negeert mijn nieuwe keuzes gewoon. Of doe ik iets fout (is zonder foutmelding zo lastig te constateren als klant)?
@Wiske

Je kunt voordeelbundels alleen per direct stopzetten, hiervoor is geen mogelijkheid om er een toekomstige datum aan te koppelen. Ik zie overigens dat de einddatum van het contract 17 augustus is maar ik zie geen verzoek tot opzegging wat inhoud dat je contract stilzwijgend na deze datum iedere dag met 1 maand verlengt wordt.
Reputatie 2
Henk, bedankt voor je antwoord maar volgens mij praten we langs elkaar heen en beantwoord je een vraag die ik niet gesteld heb.

Situatie: ik heb flex 20 met gratis W&W, destijds bij het abbo gekregen.
Of de contractperiode nou exact op de 17e of de 18e afloopt maakt me niet zoveel uit. (Is het : gestart op 18, loopt nu t/m 17?)

Zo lang ik nog op zoek ben naar 'wat voor nieuw abbo neem ik' wil ik mijn flex voorlopig nog even ongewijzigd laten doorlopen. Misschien ga ik hem verlagen naar flex 15 maar dat weet ik nog niet zeker.

Wat ik wel wil veranderen (omdat ik het geen tientje per maand waard vind): ik wil W&W stopzetten, wat uiteraard pas zal kunnen aan het eind van de contractperiode.
Dus daarvoor ging ik naar my t mobile (die het momenteel trouwens helemaal niet doet). Daar vinkte ik W&W uit en drukte op opslaan. Vervolgens floept er iets langs in de trent van "er zijn geen wijzigingen dus er wordt niks opgeslagen" en krijg ik dezelfde pagina voor mijn neus als waar ik mee begonnen ben, die waarop je huidige abbo staat en je je keuzes nog moet wijzigen. Hoe je je mutatie dan wel moet doen of wat er precies fout gaat (de reden dat mijn wijziging door het script van de site niet gezien wordt) wordt niet vermeld.

Vandaar mijn vraag: hoe kan ik W&W uitzetten, als de site niet werkt?
Reputatie 2
Mijn contract is afgelopen. Ik wil mijn contract wijzigen en gebruik geen internet meer. Dus vink ik Web'nwalk uit, krijg ik de melding 'geen wijzigingen doorgevoerd" en weer staat Web'nwalk aan.

Waarom kan ik dit niet wijzigen?
Reputatie 2
@https://%22https://forum.t-mobile.nl/members/malibu-189834/%22

Welkom op het Forum!:)

Ik kan de Web'n'Walk Standard voor je uitzetten. Houd er wel rekening mee dat door te internetten zonder internet bundel de kosten snel kunnen stijgen. Wil je dat ik de bundel liever toch uitzet dan mag je mij een privébericht sturen dan maak ik het in orde.

Maar waar kunnen we  Web'nWalk zelf op My T Mobile uitzetten? Die vraag wordt regelmatig gesteld.
Met de toestelhulp lukt het ook niet, omdat bij de Nokia 6300 bijvoorbeeld alleen maar staat hoe je het aanzet.
@Wiske

Excuses voor de verwarring!:( Ik heb het voor je nagekeken en je kunt na 17 juli 2012 de Flex 20 Bundel behouden en het contract laten doorlopen tot je kiest op te zeggen of te vernieuwen. Wat betreft de Web & Walk Bundel zal ik voor je in orde maken dat deze op 17 augustus 2012 stopt. Je ontvangt hierover dan een sms ter bevestiging. 🙂 Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 🙂
@sloggie57
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Heel vreemd dat het nog niet is gelukt! Mijn excuses hiervoor. Ik heb de Web & Walk Bundel per vandaag voor je uitgezet. Mocht je hier weer gebruik van willen maken dan kun je dit het beste wel eerst via My T-Mobile proberen anders hoor ik het graag van je! 🙂
Reputatie 3
Beste T-Mobile,

Ik beschik ook al jaren over een Web n Walk abonnement, mijn contract is al zo'n twee jaar geleden verlopen en ik wil nu eigenlijk wel mijn internet abonnement stoppen.

Helaas krijg ik dit net zoals bovenstaande personen niet voor elkaar, zouden jullie dit voor mij willen aanpassen?

Dank voor jullie medewerking!!
Badge +3
@jgouw

Ik heb de Web'n'Walk Standard bundel vanaf uitgezet. Pas je wel op dat je geen extra kosten gaat maken omdat je nu geen internet bundel meer hebt?
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jgouw-142262/"

Ik heb de Web'n'Walk Standard bundel vanaf uitgezet. Pas je wel op dat je geen extra kosten gaat maken omdat je nu geen internet bundel meer hebt?

@Ysammar,

Kan je die voor mij dan ook uitzetten?!

Ik beb je daar al eerder over bericht, maar krijg geen reactie, dus vandaar nogmaals via deze weg!

Ik vind overigens wel dat T-Mobile iets moet doen aan 't feit dat veel mensen hun internetbundel via My-T-mobile niet zelf kunnen uitzetten!
@Paulvanh

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat het nog niet zelf gelukt is via My T-Mobile om de Internet Bundel uit te zetten. Mijn excuses voor het ongemak. Ik begrijp uit je bericht dat je geen gebruik meer wilt maken van de Internet Bundel en heb deze per vandaag voor je verwijderd op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd. Mocht het zo zijn dat je de Internet Bundel wel weer wilt gaan gebruiken laat het dan even weten. 🙂 Je kunt in deze link de tarieven bekijken mocht je gebruik willen maken van het Internet zonder Internet Bundel.
@Chantal

Dank je. HenkTM had 'm ook al uitgezet, maar er leek niets veranderd te zijn. De bundel is nu inderdaad weg uit mijn overzicht en de optie 'geen internet' is inderdaad ook weer zichtbaar bij mijn abonnementsgegevens binnen My T-Mobile. Ik maak nu eerst het beltegoed op en bekijk daarna de mogelijkheden voor een nieuw abonnement.
Reputatie 2
@Wiske

Excuses voor de verwarring!:( Ik heb het voor je nagekeken en je kunt na 17 juli 2012 de Flex 20 Bundel behouden en het contract laten doorlopen tot je kiest op te zeggen of te vernieuwen. Wat betreft de Web & Walk Bundel zal ik voor je in orde maken dat deze op 17 augustus 2012 stopt. Je ontvangt hierover dan een sms ter bevestiging. 🙂 Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! :)

Ik was vergeten je te bedanken voor je antwoord Chantal, dus bij deze alsnog.
Vandaag, 18 augustus bleek de W&W bundel nog altijd actief.
Heb zelf maar de klantenservice gebeld (er was ook nog een ander t mobile akkefietje) om de bundel er af te laten halen dus je hoeft er niet meer achteraan.
@Paulvanh @Wiske

Heel graag gedaan. 😉 Ik hoop dat jullie tijd hebben om lekker van de zon te kunnen genieten!:)
Hallo,

Omdat ik op 2 september voor langere tijd naar het buitenland vertrek, wil ik graag mijn internetbundel uitzetten, maar ik krijg een foutmelding (zoals wel meer mensen in dit topic) dat er geen wijziging is doorgevoerd. Kunnen jullie misschien mijn internetbundel per 2 september uitzetten?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet, Rozemarijn
@rozemarijn93
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb je hierover een privébericht toegezonden. 🙂

Reageer