Beantwoord

ik kan internet niet uit zetten?

Toon eerste reactie

44 reacties

Mijn abonnement is verlopen. Kun je mijn internet bundel deactiveren voor mij? Op de website lukt het niet.
Reputatie 4
Badge +3
@jeanluc

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb de Web'n'Walk bundel per direct voor je uitgezet. Houd er wel rekening mee dat wanneer je gebruik maakt van internet zonder internet bundel de kosten snel kunnen oplopen.
Beste moderators

Ik ga nu een lange tijdje naar buitenland en wil mijn internet bundel uitzetten maar lukt mijzelf niet om dat te doen via my t-mobile. kun je mij helpen hiermee?

Alvast bedankt!

mvg,
Joey

@jeanluc

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb de Web'n'Walk bundel per direct voor je uitgezet. Houd er wel rekening mee dat wanneer je gebruik maakt van internet zonder internet bundel de kosten snel kunnen oplopen.

Hallo Ysammar,

Kun je ook voor mij de WnW bundel uitzetten?

Mvg,
Joey
Reputatie 2
Ik heb een vraagje! Ik heb een relax sim only en een aanvullende web en walk plus. Kan ik aan het einde van mijn contract ook mijn WnW stop zetten en interneten via mijn dan nog over gebleven beltegoed van mijn Relax abbo om zodoende de overgebleven bundel op te maken?

grt.
Reputatie 2
Ook ik probeer sinds het aflopen van mijn contractstermijn begin deze maand  Web'n'Walk uit te zetten via My T-Mobile, tot dusver tevergeefs...

Gaat die optie ooit nog werken of kan iemand van de staf dit voor me in orde maken?
Reputatie 5
@blankie,
Het tegoed van je Relax-abonnement is alleen te gebruiken voor bellen en sms'en binnen Nederland. het gebruik van internet wordt dus niet met je Relax-tegoed verrekend.

Je kunt aan het einde van je contractperiode wel overstappen naar een alger Relax tariefplan met behoud van je opgespaarde tegoed.

@ChimchaR,
Mijn excuses voor het feit dat je web'n'walk niet online uit heb kunnen zetten. Ik heb de bundel alsnog per direct voor je beëindigd. Let erop dat je nu geen gebruik meer maakt van internet om onverwachte kosten te voorkomen.
Reputatie 2
Mijn dank voor de snelle reactie en service http://www.animated-smileys.com/smileys/egypt/animated-smileys-egypt-12.gif
Hola,

Ook ik wil mijn internetbundel uitzetten omdat ik tot augustus in het buitenland zit. Ik heb hetzelfde probleem (als ik het vinkje bij mijn internetbundel weghaal, staat er geen wijziging doorgegeven). Hoe krijg ik dat toch voor elkaar? Alvast bedankt ! 

XX
Reputatie 6
Hoi Freddy T en welkom op het T-Mobile Forum! :)
Ik heb de bundel voor je uitgezet. Zal ik deze ook weer per augustus voor je activeren, zodat je weer vanuit de Internetbundel kunt internetten zodra je terug bent?

Hoi Freddy T en welkom op het T-Mobile Forum! :)
Ik heb de bundel voor je uitgezet. Zal ik deze ook weer per augustus voor je activeren, zodat je weer vanuit de Internetbundel kunt internetten zodra je terug bent?

Raymond zou je de internet voordeel bundel ook bij mijn abonnement uit kunnen zetten? Ik heb al een bericht o phet forum geplaats hierover, maar er wordt niet op gereageerd.. Bij voorbaat dank!
Hoi Raymond, bedankt ! Ja graag. Per augustus is prima!
Reputatie 6
@Paulvanh

Je hebt geen actieve Internetbundel bij T-Mobile. Het enige waar jij gebruik van maakt is je prijsplan en de gratis T-Mobile Grenzeloos. 🙂
Ja ik heb hetzelfde! Wil mijn internet voordeelbundel uitzetten en dit lukt niet! Krijg geen reacties van t-mobile moderators op mijn eigen geopende topics.. Vind dit erg vervelend en wil er gewoon vanaf! Bij voorbaat dank
Reputatie 5
@sieta93

Je hebt in het andere topic een antwoord ontvangen. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Daarom heb ik je andere post verwijderd.
Hallo   kan iemand mij helpen

ik heb wil internet op me mobiel uit zetten want ik heb geen abbo   maar wil wel gerbuik maken van wifi internet   als ik gegevensservices  uit zet kan ik ook geen verbinden maken met wifi weet iemand wat ikmoet doen    het gaat om een blackberry curve 9300  alvastbedankt
Reputatie 6
@JanScherp

Het is vreemd dat je WiFi niet werkt. Heb je inmiddels je toestel gereset? Heb je ook een update uitgevoerd?
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/blankie-176149/",
Het tegoed van je Relax-abonnement is alleen te gebruiken voor bellen en sms'en binnen Nederland. het gebruik van internet wordt dus niet met je Relax-tegoed verrekend.

Je kunt aan het einde van je contractperiode wel overstappen naar een alger Relax tariefplan met behoud van je opgespaarde tegoed.

Volgens mij is dat niet zo Anne-Marie! Ik heb een contract 2 jaar terug afgesloten met de overeenkomst dat ik kan bellen, smsen en internetten via mijn tegoed. Kijk het maar na!  Bij de latere Relax'11 gaat internetten wel van het tegoed af.

Grt
Reputatie 4
@ blankie

Jij hebt helemaal gelijk! Het aantal minuten, Sms, Mms of MB’s gaan bij jou allemaal uit dezelfde maandbundel. Je kan de internetbundel aan het eind van de contractperiode uitzetten en het opgespaarde tegoed hier dus inderdaad voor gebruiken! 😉 Excuses voor de verwarring.

Reageer