Beantwoord

Ik kan mijn snelheid van internet niet resetten


Reputatie 2
Ik ben over mijn 1000 mb limiet heen, maar als ik reset snelheid naar 1303 sms't dan geeft T-mobile aan dat mijn aanvraag niet akkoord is en ik het opnieuw moet proberen, (het zelfde geeft hij aan als ik reset akkoord stuur naar 1303)





Meer mensen het probleenm ? telefoon aan/uit zetten helpt ook niet.
icon

Beste antwoord door Roan 23 maart 2012, 09:30

@JeffreyVP

Ik heb de internetsnelheid voor je gereset. Wil je voor de zekerheid even het toestel uit en daarna weer aanzetten.:)

Bekijk origineel

85 reacties

Reputatie 5
@JeffreyVP

Wat vreemd dat het niet lukt om door middel van een sms de internetsnelheid te resetten. Ik ga het voor je uitzoeken waarom dit niet lukt. Voor nu kan ik de internetsnelheid zelf resetten, geef je het even aan als je wilt dat ik de snelheid reset?
Reputatie 2

@JeffreyVP Wat vreemd dat het niet lukt om door middel van een sms de internetsnelheid te resetten. Ik ga het voor je uitzoeken waarom dit niet lukt. Voor nu kan ik de internetsnelheid zelf resetten, geef je het even aan als je wilt dat ik de snelheid reset?







Graag! 🙂 64 k is echt te langzaam 😉
Reputatie 2
Nog een reactie ?
Reputatie 5
@JeffreyVP

Ik heb de internetsnelheid voor je gereset. Wil je voor de zekerheid even het toestel uit en daarna weer aanzetten.:)
Reputatie 2
dankjewel 🙂
ook hier het probleem met resetten.... nu al twee dagen! ook al voor gebeld, ook dit helpt niet. jah excuses, maar geen internet snelheid terug!
rick84 schreef:

ook hier het probleem met resetten.... nu al twee dagen! ook al voor gebeld, ook dit helpt niet. jah excuses, maar geen internet snelheid terug!



volgens uitleg op de my-t mobile site moet er bij de 'belstatus' een mogelijheid zijn zelf internet te resetten.. Ik zie echter helemaal geen optie..
Moet ik nu de klantenservice bellen of is er een andere manier waarbij ik zelf internet snelheid kan resetten (voor 10 euro geloof ik..)

Weet iemand mij te helpen?

Groetjes en alvast bedankt!
Reputatie 6
@ercanSa

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat je hierover contact hebt gehad met de Klantenservice en dat ze je snelheid gereset hebben 🙂!
ook ik wil resetten, maar dit lukt niet op de 1 of andere manier.. kan iemand helpen???
ik probeer ook te snelheid te resetten maar zonder resultaat. Heb al diverse smsjes verzonden maar krijg iedere keer dezelfde foutmelding
Reputatie 7
@libersnel
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik zie dat jouw snelheid inmiddels is gereset! 🙂

@sammy_h
Ik zie dat je nog 119MB aan data over hebt. Dit is de reden waarom resetten niet lukt. Je limiet moet wel eerst bereikt zijn.
Ik heb ook problemen met resetten... Heel irritant want je gooit op deze manier ook smsjes weg! Iphone opnieuw 'opstarten' werkt ook niet....
Beetje jammer... Krijg bijna spijt weer voor T-mobile te hebben gekozen!
Reputatie 4
@Mar-T

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Wanneer het je niet lukt om de internetsnelheid te resetten kost het je ook geen sms-tegoed. Ik heb zojuist de snelheid voor je ge-reset.
Ysammar schreef:

@Mar-T

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Wanneer het je niet lukt om de internetsnelheid te resetten kost het je ook geen sms-tegoed. Ik heb zojuist de snelheid voor je ge-reset.





ook ik kan niet resetten en ik zit er dik over heen...krijg ook de foutmeldingen, dat het mislukt is...zijn er nog opties?
hmm heb iets fout gedaan, mijn reactie staat ergns anders bij , hoop dat het niks uitmaakt?

Maar ook ik kan niet resetten ik zit dik over mijn mb heen...kan iemand me een oplossing bieden?
Reputatie 4
@nicoletje84

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Je hebt bij je abonnement een Onbeperkt Internet Voordeelbundel waardoor je dus niet extra gaat betalen wanneer je datategoed op is, alleen de internetsnelheid wordt verlaagd. Overigens zie ik op het telefoonnummer welke is gekoppeld aan dit account staan dat je nog ongeveer 490MB over hebt. Je kunt op My T-Mobile met de datateller je datategoed in de gaten houden.
ik heb dit probleem ook al heb al 10 sms jes gestuurt doet het nog niet

Kan nog steeds niet resetten ?krijg elke keer een sms van dat ze me aanvraag niet kunnen verwerken.
Kan er iemand helpen of ligt iedereen nog in zijn nest ??;-)
Ook ik kan mijn snelheid niet resetten, al diverse sms-jes verzonden naar 1303, maar elke keer foutmelding als antwoord...aaaaaargh !
dit is overigens de eerste keer dat ik mijn data heb opgebruikt ( door een fout van mijzelf ; I-tunes match vergeten af te vinken )
Graag snelheid uppen T-Mobile !

Ook ik kan mijn snelheid niet resetten, al diverse sms-jes verzonden naar 1303, maar elke keer foutmelding als antwoord...aaaaaargh !
dit is overigens de eerste keer dat ik mijn data heb opgebruikt ( door een fout van mijzelf ; I-tunes match vergeten af te vinken )
Graag snelheid uppen T-Mobile !


nog een kleine aanvulling op mijn vorige berichtje ....ben al vanaf gisterochtend aan het sms-sen naar 1303 om mijn snelheid te resetten door T-Mobile . Al jarenlang vaste klant. Niet echt leuk van T-Mobile.
Echt fijne hulp gehad hierop zeg zit al paar dagen te wachten op reactie echt triest 😞
ben al een paar dagen aan het wachten op een reactie lekker hoor 😞

@[url=" ??=]JeffreyVP[/url]

Wat vreemd dat het niet lukt om door middel van een sms de internetsnelheid te resetten. Ik ga het voor je uitzoeken waarom dit niet lukt. Voor nu kan ik de internetsnelheid zelf resetten, geef je het even aan als je wilt dat ik de snelheid reset?


Wanneer is er een moderator op het forum aanwezig , om mijn vraag te beantwoorden/ cq. te reageren t.a.v. mijn probleem, ( zie vraag 22 en 23) ?
excuses....vraag 21 en 22 bedoel ik.

Reageer