Beantwoord

Ik kan mijn snelheid van internet niet resetten

Toon eerste reactie

85 reacties

excuses....vraag 21 en 22 bedoel ik.

@JeffreyVP

Wat vreemd dat het niet lukt om door middel van een sms de internetsnelheid te resetten. Ik ga het voor je uitzoeken waarom dit niet lukt. Voor nu kan ik de internetsnelheid zelf resetten, geef je het even aan als je wilt dat ik de snelheid reset?
Dag JeffreyVP

Ik kan niet reply-én op jouw bericht, vandaar even gekopieerd/geplakt;
dit is mijn reactie:
dank voor je reactie, natuurlijk wil ik erg graag dat mijn internetsnelheid wordt gereset...hier gaat immers mijn vraag over 😉 Zou jij dit voor mij willen doen ? Bij voorbaat dank ! gr dicky

@[url=" ??=]JeffreyVP[/url]

Wat vreemd dat het niet lukt om door middel van een sms de internetsnelheid te resetten. Ik ga het voor je uitzoeken waarom dit niet lukt. Voor nu kan ik de internetsnelheid zelf resetten, geef je het even aan als je wilt dat ik de snelheid reset?

Ben ik nog een keer; ik wordt een beetje moedeloos van T-Mobile op dit moment. Heb nooit problemen gehad....krijg altijd keurig netjes reactie overal op, maar voel me nu in de steek gelaten.Het kan met pasenzondag te maken hebben, maar gisteren reageerde T-Mobile ook niet op mijn sms...Twitter helpt niet, dit forum 'werkt'niet....en ik zit met 0,00 data. Weliswaar door mijn eigen fout, maar toch....snelheid moet je eenvoudig met een sms kunnen resetten...toch !?
Beste Aeon, zou je me aub willen helpen ?
bvd groeten van dicky
gr dicky
ik heb het zelfde probleem, zou u het kunnen resetten meneertje moderator?
Hallo!
Ik wil ook graag mijn snelheid resetten maar via sms lukt het niet, kan iemand helpen??
Dit is echt niet meer normaal ben nou al paar dagen aan het wachten . Als ik me rekening niet betaalt dan weten ze je zo te vinden
er zou een reden voor kunnen zijn, waarom T-Mobile nu niet aan onze vraag kan voldoen, maar geef dan in elk geval een reactie...en uitleg wat er aan de hand is. Dat is toch wel het minst wat T-Mobile voor ons kan doen, lijkt me....ik vind dit beslist niet netjes van ze . Valt me ook erg tegen, dit ben ik niet van T-Mobile gewend.
Ook vanochtend lukt het me via sms nog steeds niet....en nu is het toch echt geen Pasen meer, maar een hele gewone werkdag.
Reputatie 4
Badge +3
@daannie

Excues voor mijn late reactie:(. Je hebt op 10 april je nieuwe bundel gekregen en je snelheid is toen ook automatisch ge-reset.
Goedemorgen moderator,.....
je schrijft een ( achterhaald) antwoord naar daannie.....en je kijkt niet meteen op hetzelfde forum of er misschien nog meer klanten met vragen zijn, die op een antwoord wachten ? Dit vind ik op zijn minst opmerkelijk .
Mijn probleem zal in het week-end ook zijn opgelost, want dan gaat nl ook bij mij mijn nieuwe bundel in. Maar mijn vraag dateert al vanaf het vorige week-end.
Je hoeft voor mij dus niet a.s. maandag of dinsdag een reactie te schrijven dat ik inmiddels een nieuwe bundel heb gekregen en dat daardoor mijn snelheid weer is gereset....want dat antwoord kan ik zelf ( vooraf) ook wel verzinnen.
wat een flauwekul , dit forum !
dacht dat dit een serieuze online helpdesk was van T-Mobile.....serieuze service en klantvriendelijkheid, maar niets is minder waar.
De sms-dienst werkt ook nog steeds niet......en niemand reageert ....T-Mobile geeft niet thuis.
Heb inmiddels een lange rij foutmeldingen vanuit T-Mobile op mijn mobiel staan.....slecht, gewoonweg heel erg slecht !
Ben al langer dan 10 jaar klant , binnenkort is mijn abbo toe aan een verlenging....maar ik wil er serieus over gaan nadenken of ik eigenlijk wel met T-Mobile verder wil......
Mijn vertrouwen is door jullie redelijk geschaad.
Beloven en niet doen, vind ik al zeer ongepast......maar daarbij het ook nog eens vertikken om te reageren, nergens op !....terwijl deze meneer de moderator dus wel leest !! op dit forum ( dit blijkt wel uit bovenstaande reactie) .

@[url=" ??=]daannie[/url]

Excues voor mijn late reactie:(. Je hebt op 10 april je nieuwe bundel gekregen en je snelheid is toen ook automatisch ge-reset.

Even een kort vervolg op mijn reactie aan de moderator vanochtend aan iedereen met hetzelfde probleem als ik.had.
Het is mij nl gelukt , door net zolang ZELF door te zoeken, om mijn eigen snelheid te resetten....tot de dag van morgen weliswaar, wanneer mijn nieuwe bundel weer ingaat. Maar nu kan ik tenminste ook vandaag al, 'normaal 'internetten met mijn Iphone.
Via sms lukt het dus gewoonweg niet, maar wel via de T-Mobile site zelf....bij 'My T-Mobile"....Je logt in, dan zie je in het vakje van de gegevens van je beltegoed helemaal onderaan 'details' staan. Klik daarop en je zie je je dataverbruik. Nu kun je je dataverbruik ahw gaan deblokkeren wanneer je echt helemaal op '0 'staat. Deze deblokkering kostte mij 5 euro, dus dat valt op zich wel mee. Het is me op deze manier helemaal gelukt.Alleen jammer, dat ik hierop niet eerder ben gewezen door T-Mobile zelf.Mijn eerste vraag hierover dateert nl. al van vorige week zaterdag.
Hopelijk help ik anderen , met deze info / met deze oplossing.
Blijf me er echter over verbazen dat niet 1 medewerker van T-Mobile bereid blijkt ons hierop te wil wijzen via dit forum. Als ik dit kan als klant...moet iemand van T-Mobile dit toch zeker kunnen lijkt me..en dit is toch ook hun taak !? Of snappen ze zelf misschien niet eens hoe het werkt ? ik heb nu zo mijn twijfels.
enfin....ik heb weer snelheid....en hopelijk heb ik alle anderen nu geholpen aan een oplossing.
gr van een klant van T-Mobile.

Hallo!
Ik wil ook graag mijn snelheid resetten maar via sms lukt het niet, kan iemand helpen??

Reputatie 4
Badge +3
@*dicky*

Mijn excuses hiervoor, ik heb inderdaad niet gezien dat het om verschillende reacties ging van verschillende forumleden. Gelukkig heb je het zelf opgelost! Wij proberen zo snel mogelijk te reageren alleen kunnen wij dit soms door drukte niet altijd waarmaken. Ik heb het probleem inmiddels voorgelegd om te onderzoeken wat de reden kan zijn dan jullie de snelheid niet hebben kunnen resetten. Zodra ik hier meer over weet zal ik dit met jullie delen.
Reputatie 4
Badge +3
@morriej2

Ik zie dat je internetsnelheid inmiddels is ge-reset.:)
Hoi,
Ik ben ook door mijn limiet heen maar ik krijg het met geen mogelijkheid gereset. Elke keer wanneer ik de sms naar 1303 stuur krijg ik de reactie dat mijn aanvraag niet verwerkt kon worden. Is dit een storing? Gaat dit nog opgelost worden? En kan ik op een andere manier mijn limiet resetten?
zie mijn reactie van 13 april Bastiaan....op deze manier is het mij prima gelukt.
Je kunt ook de T-Mobile app op je mobiele telefoon zetten, daar vindt je veel informatie en kun je ook je dataverkeer zien . Voordeel is dat jezelf kunt zien, of je veel ( te ) veel of normale hoeveel data gebruikt wat bij jouw abbo hoort. Schiet je er onverwachts toch overheen ( zoals bij mij door een domme fout van mezelf, incidenteel, het geval was) dan kun je je data via deze app heel gemakkelijk resetten.
Succes hoor !
Hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen...
Ik werk overigens niet voor T-Mobile..maar ben net als jij gewoon klant.
Maar je kunt elkaar ook proberen te helpen via dit forum....dat is altijd het prettige van een forum vind ik.
groeten van dicky

Hoi,
Ik ben ook door mijn limiet heen maar ik krijg het met geen mogelijkheid gereset. Elke keer wanneer ik de sms naar 1303 stuur krijg ik de reactie dat mijn aanvraag niet verwerkt kon worden. Is dit een storing? Gaat dit nog opgelost worden? En kan ik op een andere manier mijn limiet resetten?

Hey dicky, bedankt voor je hulp. Ik deel je mening dat het vreemd is dat geen van de moderators op deze mogelijkheid heeft gewezen.
Groeten Bastiaan

zie mijn reactie van 13 april Bastiaan....op deze manier is het mij prima gelukt.
Je kunt ook de T-Mobile app op je mobiele telefoon zetten, daar vindt je veel informatie en kun je ook je dataverkeer zien . Voordeel is dat jezelf kunt zien, of je veel ( te ) veel of normale hoeveel data gebruikt wat bij jouw abbo hoort. Schiet je er onverwachts toch overheen ( zoals bij mij door een domme fout van mezelf, incidenteel, het geval was) dan kun je je data via deze app heel gemakkelijk resetten.
Succes hoor !
Hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen...
Ik werk overigens niet voor T-Mobile..maar ben net als jij gewoon klant.
Maar je kunt elkaar ook proberen te helpen via dit forum....dat is altijd het prettige van een forum vind ik.
groeten van dicky

Hoi,

Hallo. Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb meerdere betichten Verstuurd. Allemaal met dezelfde reactie. Ik wil graag mijn snelheid resetten. Gr. Max
Reputatie 6
@Maxje-
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als je mij een privébericht wilt sturen met een akkoord dan kan ik je internetsnelheid resetten 🙂!
Ik heb net een melding gekregen dat mijn limiet bereikt is. Heb een paar keer proberen te sms-en naar 1303 om het te laten resetten maar dit lukt niet.

Kan dit opgelost worden?
ik krijg mijn internet ook niet gereset, kan iemand dit voor mij doen?
Reputatie 5
@moensjaain
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met T-Mobile via Twitter en dat het is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij ze graag! 🙂
Reputatie 5
@Devek
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb dit direct voor je gereset. 🙂
Ik ben over mijn 2gig datalimiet heen maar krijg het niet voor elkaar om de snelheid te resetten...
Sms naar 1303 met 'reset snelheid' en 'reset akkoord' kunnen beide niet verwerkt worden...
Kan dit verholpen worden?

Groet.
Reputatie 5
@3mil

Ik zie dat het vanuit ons inmiddels is gereset. Mocht het de volgende keer weer niet lukken geef het dan even aan. Dan kijk ik het voor je na!:)
Beste T-Moderatoren, na een belachelijk lange zoekperiode lees ik uiteindelijk hier dat ik niet de enige ben, die haar/zijn INTERNETSNELHEID --DUS-- NERGENS KAN RESETTEN.

In plaats van op dit --bij gebrek aan een echte helpdesk-- noodgedwongen gebruikte 'forum' waar er kennelijk per persoon de schijn opgehouden moet worden dat het probleem wordt "opgelost" na elke single reset die jullie voor klanten kunnen regelen, wordt er aan het ware probleem klaarblijkelijk niets gedaan:

Namelijk, dat niemand zelf kan resetten en sterker nog, dat niemand simpelweg gratis via de My T-Mobile login kan resetten, enwel zonder die belachelijke SMS-reeksen --tevergeefs-- te hoeven versturen.

ZOALS IK HET ZIE, BESCHRIJVEN JULLIE
LETTERLIJK EEN "KNOP 'RESET SNELHEID' " BIJ DATATELLER, DIE ER GEWOONWEG NIET EENS IS !!

Zowel op de algemene website, de My T-Mobile login & Datateller, het programma 'Internet Manager' en in alle bijbehorende help- plus zoekfuncties is gewoonweg nergens een verwijzing, eenduidige uitleg, antwoord of oplossing aangedragen, laat staan dat er over de mogelijke manieren van resetten of locatie van die knop geschreven wordt.
Ook het door *Dicky* aangedragen "deblokkeren" is bij mij via diverse browsers op Win7-laptop niet mogelijk, daar er simpelweg niets actief is bij die details en verbruiksgegevens.

Bovendien werkt die Datateller voor mijn 'Mobiel Internet Maximaal'-abonnement sowieso totaal niet, waardoor ik eveneens niet kan zien waarom mijn verbinding zo traag is en of mijn snelheid al wegens bundeloverschrijding afgeknepen wordt.
T-Mxml schreef:

Beste T-Moderatoren, na een belachelijk lange zoekperiode lees ik uiteindelijk hier dat ik niet de enige ben, die haar/zijn INTERNETSNELHEID --DUS-- NERGENS KAN RESETTEN.

[knip]

Bovendien werkt die Datateller voor mijn 'Mobiel Internet Maximaal'-abonnement sowieso totaal niet, waardoor ik eveneens niet kan zien waarom mijn verbinding zo traag is en of mijn snelheid al wegens bundeloverschrijding afgeknepen wordt.

Bovenstaande posting kan ik volledig onderschrijven. Bovendien blijkt de website van T-Mobile niet eens goed te werken. Zo heb ik mijn wachtwoord, conform de per sms ontvangen instructies, keurig onmiddellijk gewijzigd, maar de database achter de site blijkt het niet te kunnen onthouden en enkel het door T-Mobile zelf gegenereerde wachtwoord te accepteren. Alzheimer of gewoon een knullige programmeur? Wie het weet mag het zeggen maar onprofessioneel is het sowieso.

In de winkel van T-Mobile werd overigens met geen woord gesproken over een maximum van 3 resets. Dat terwijl mijn vraag aan de verkoper ontzettend duidelijk was: "Ik ben juist verhuisd, nog niet toe aan een vaste aansluiting in mijn huis, dus ik wil 3, 4 maanden overbruggen met een mobiel abonnement. Gaat dat lukken, ook al ben ik een grootverbruiker van dataverkeer?" "Natuurlijk mijnheer. Ongelimiteerd, staat er toch?"

Vier dagen geleden heb ik een i300 abonnement afgesloten. Gisteravond na het kijken van welgeteld één voetbalwedstrijd en een paar korte clips op Youtube kreeg ik dan al een verbruiks-sms van T-Mobile. Na het opvolgen van de instructies om de snelheid te resetten, en het onvermijdelijke mislukken daarvan, op aanraden van een poster hierboven dan maar een account aangemaakt op my T-Mobile. En zelfs de informatie die daar staat is niet eenduidig. Want wat is het nou?Tien euro om de boel te resetten, of toch vijf euro? Binnen tien regels wordt tot twee keer toe beweert dat het zowel tien als vijf euro kost om te resetten.

Daarna maar eens even naar mijn belminuten gekeken. 40 minuten/SMS over, terwijl ik vier dagen geleden mijn abonnement heb afgesloten en niet meer dan een paar telefoontjes heb gepleegd, die zeker niet tweehonderenzestig minuten hebben geduurd. Bovendien, was SMS niet ongelimiteerd?

Maar natuurlijk! Laat ik anders gewoon even mijn electronische contract erop naslaan, dat kan me toch zeker vertellen wat ik heb gekocht, nietwaar? Misrekening. Het contract blijkt beveiligd met een wachtwoord dat ik niet heb gekregen maar waarvan T-Mobile stellig beweert dat ik het zelf zou hebben opgegeven. What? Ok. De papieren versie dan maar eens bekeken. Staat geen wachtwoord op. Geen mogelijkheid dus om de electronische versie te controleren.

Nice...

Al met al een zeer slechte kennismaking met T-Mobile en ik zit er dan ook sterk aan te denken te onderzoeken of dit contract ongedaan gemaakt kan worden.
@dicky: bedankt voor je tip!
(ik kreeg via sms ook alleen maar foutmeldingen, maar via My-Tmobile, belstatus, details, is het me wel gelukt 🙂

Reageer