Beantwoord

Ik kan mijn snelheid van internet niet resetten



Toon eerste reactie

85 reacties

hey hallo ik wil mijn snelheid resetten maar dit lukt niet. heb een sms gestuurd naar 1303 reset snelheid maar krijg een foutmelding. hoe kan ik dit nu resetten
Reputatie 7
@RICKS3

Als zakelijke klant kun je dit niet zelf resetten. Hiervoor kun je contact met ons opnemen. Je kan dit telefonisch regelen of via Twitter (@ZakelijkTMobile) of Facebook (T-Mobile Zakelijk). Dan is dit sneller geregeld dan via het Forum. Ik zie dat de snelheid nu inmiddels al is gereset 🙂
Hoi,

Ik heb een vraagje over mijn internet data van mijn telefoon.

Ik heb een bundel waar ik 500 MB per maand krijg aan internet, dus nu heb ik nog 465 MB over. Buiten als ik op internet wil gaan dan laad die pagina niet of het duurt heel lang totdat die pagina opent. Thuis op Wi-Fi gaat alles snel.

Ben vandaag naar T-Mobile winkel gegaan om te vragen hoe het zit, ze zeiden dat het moest wórden gereset. Weten/kunnen jullie mij helpen?
Reputatie 5
@dinhphong95 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend dat je een langzame internetsnelheid ervaart. Ervaar je dit op meerdere locaties? Heb je je simkaart al eens in combinatie met een ander toestel getest om te kijken of je dan dit probleem ook ervaart?
@Tom

Het hebben van sloominternet is alleen als ik gebruik maak van mijn 3G, dus buiten waar geen Wi-Fi is. Dus op meerdere locaties heb ik dit geval. Ik heb het nog niet geprobeerd in een ander toestel. Ik heb een kleine simkaart, dus weetniet of dat perse uitmaakt.

De winkel zei dat ik moest bellen en vragen naar een reset. Zou jij daar iets mee kunnen?
Reputatie 4
@dinhphong95

Dan gingen ze er in de shop vast van uit dat je databundel limiet was bereikt. Aangaande je dekking willen we graag een onderzoek opstarten. Wil je de dekkingskaart invullen op de site? Dan zal de netwerkafdeling binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om dit door te spreken.
Reputatie 2
Ik wil mijn internetbundel resetten aangezien ik bijna mijn limiet van 1000mb heb bereikt. Maar de knop om te resetten is verdwenen? Afgelopen maanden was dit geen enkel probleem, maar nu lijkt het onmogelijk. Help!
Reputatie 5
@neowalhof ik zie dat het een aantal uur na het plaatsen van dit bericht toch is gelukt om je snelheid te resetten. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan zien wij je graag weer terug op het T-Mobile forum. 🙂
Ik heb ook weer eens meerdere pogingen gedaan mijn snelheid te resetten, maar blijf telkens dezelfde foutmelding terug krijgen via 1303.
Wel vreemd dat dit probleem nog steeds niet opgelost is, het zorgt al meerdere maanden voor veel frustratie.
Reputatie 5
@Latnahc Welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Vreemd dat het nog niet is gelukt. Sorry voor de late reactie maar ik heb de reset alsnog direct voor je gedaan. 🙂

Reageer