Beantwoord

Ik kan mijn snelheid van internet niet resetten

Reputatie 2
Ik ben over mijn 1000 mb limiet heen, maar als ik reset snelheid naar 1303 sms't dan geeft T-mobile aan dat mijn aanvraag niet akkoord is en ik het opnieuw moet proberen, (het zelfde geeft hij aan als ik reset akkoord stuur naar 1303)

Meer mensen het probleenm ? telefoon aan/uit zetten helpt ook niet.
icon

Beste antwoord door Roan 23 maart 2012, 09:30

@JeffreyVP

Ik heb de internetsnelheid voor je gereset. Wil je voor de zekerheid even het toestel uit en daarna weer aanzetten.:)

Bekijk origineel

85 reacties

Reputatie 5
@Latnahc Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Vreemd dat het nog niet is gelukt. Sorry voor de late reactie maar ik heb de reset alsnog direct voor je gedaan. 🙂
Ik heb ook weer eens meerdere pogingen gedaan mijn snelheid te resetten, maar blijf telkens dezelfde foutmelding terug krijgen via 1303.
Wel vreemd dat dit probleem nog steeds niet opgelost is, het zorgt al meerdere maanden voor veel frustratie.
Reputatie 5
@neowalhof ik zie dat het een aantal uur na het plaatsen van dit bericht toch is gelukt om je snelheid te resetten. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan zien wij je graag weer terug op het T-Mobile forum. 🙂
Reputatie 2
Ik wil mijn internetbundel resetten aangezien ik bijna mijn limiet van 1000mb heb bereikt. Maar de knop om te resetten is verdwenen? Afgelopen maanden was dit geen enkel probleem, maar nu lijkt het onmogelijk. Help!
Reputatie 4
@dinhphong95

Dan gingen ze er in de shop vast van uit dat je databundel limiet was bereikt. Aangaande je dekking willen we graag een onderzoek opstarten. Wil je de dekkingskaart invullen op de site? Dan zal de netwerkafdeling binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om dit door te spreken.
@Tom

Het hebben van sloominternet is alleen als ik gebruik maak van mijn 3G, dus buiten waar geen Wi-Fi is. Dus op meerdere locaties heb ik dit geval. Ik heb het nog niet geprobeerd in een ander toestel. Ik heb een kleine simkaart, dus weetniet of dat perse uitmaakt.

De winkel zei dat ik moest bellen en vragen naar een reset. Zou jij daar iets mee kunnen?
Reputatie 5
@dinhphong95 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend dat je een langzame internetsnelheid ervaart. Ervaar je dit op meerdere locaties? Heb je je simkaart al eens in combinatie met een ander toestel getest om te kijken of je dan dit probleem ook ervaart?
Hoi,

Ik heb een vraagje over mijn internet data van mijn telefoon.

Ik heb een bundel waar ik 500 MB per maand krijg aan internet, dus nu heb ik nog 465 MB over. Buiten als ik op internet wil gaan dan laad die pagina niet of het duurt heel lang totdat die pagina opent. Thuis op Wi-Fi gaat alles snel.

Ben vandaag naar T-Mobile winkel gegaan om te vragen hoe het zit, ze zeiden dat het moest wórden gereset. Weten/kunnen jullie mij helpen?
Reputatie 7
@RICKS3

Als zakelijke klant kun je dit niet zelf resetten. Hiervoor kun je contact met ons opnemen. Je kan dit telefonisch regelen of via Twitter (@ZakelijkTMobile) of Facebook (T-Mobile Zakelijk). Dan is dit sneller geregeld dan via het Forum. Ik zie dat de snelheid nu inmiddels al is gereset 🙂
hey hallo ik wil mijn snelheid resetten maar dit lukt niet. heb een sms gestuurd naar 1303 reset snelheid maar krijg een foutmelding. hoe kan ik dit nu resetten
Reputatie 5
@carrera Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om je snelheid via T-Mobile Beheer te resetten.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
Heb ook van alles geprobeerd om m'n datavolume te resetten, heb een i300 abonnement.

Zie als ik als beheerder inlog (zakelijk beheer) nergens een optie om te resetten. Ook niet via my t-mobile

VIa de iPhone app een sms versturen eindigt in een foutboodschap

Wie heeft een oplossing.
Reputatie 4
@ Claire1

Hmm wat vervelend zeg! Ik zie dat je de bevoegdheid hebt om deze wijziging door te voeren, maar dat dit tot op heden nog niet is gelukt. Ik heb de FUP bij deze voor je gereset, als je het toestel even uit- en weer aanzet, dan zal de snelheid ook weer zijn hersteld! 🙂
Ik krijg ook een foutmelding terug dat het niet gelukt is om mijn snelheid te resetten en ik vraag me af waarom, 
zou deze foutmelding gemaakt kunnen worden en mijn snelheid gereset worden.
Reputatie 6
@FttX

Welkom op het Forum!:)

Ik zie in de systemen dat je limiet inmiddels is gereset. 🙂
Beste,

Ik wil mijn internet snelheid resetten op mijn Iphone maar via SMS lukt dat niet beheerder kan dat alleen, ik ben de beheerder !  via my T mobile kan ik de knop niet vinden van reset...  :) of ik ben blind of hij is er echt niet... via beheer hetzelfde niks wijzer geworden.... 

Hellupppp 🙂
Reputatie 5
@Ryanwalker

Je hebt een zakelijk abonnement en in dat geval mogen alleen de contractseigenaar en de door hem aangemelde contactpersonen diensten afnemen waarvoor kosten in rekening worden gebracht, zoals de reset van de datalimiet. Indien jij een van deze personen bent, zou je me dan in een privébericht je voorletters, achternaam en geboortedatum willen sturen? Dan reset ik de snelheid voor je.
Ik zou graag mijn internet willen versnellen namelijk

Hoop op antwoord

Ryan
Ook mij lukt dit niet er wordt aangegeven dat mijn aanvraag niet kon worden verwerkt
Reputatie 5
@Claire1

Welkom op het forum! :)

Ik heb je snelheid gereset. Als je geen verschil merkt wil ik je vragen je telefoon uit en aan te zetten.
Hetzelfde probleem,
Kan mijn snelheid ook niet resetten!
Kan iemand dit voor mij doen?
Reputatie 4
Badge +3
@Notdun

Ik heb je snelheid gereset. Als je nog geen verschil merkt dan wil ik je vragen om je toestel een keer uit-en aan te zetten.

@ERGÜN

Ik zie dat je momenteel nog 805 MB over hebt. Gaat je vraag misschien om een ander nummer en niet om het 06-nummer welke is gekoppeld aan dit account?
Kan iemand mij helpen?
İk heb de snelheid gereset maar lukte mij niet.
Kan een moderator dat voor mij doen?
Alvast bedankt
Ik krijg steeds deze sms terug als ik mijn snelheid wil resetten:

We konden uw aanvraag niet verwerken. Neem contact op met de telecom verantwoordelijke binnen uw bedrijf of kijk op www.t-mobile.nl/zakelijk/internet
Reputatie 6
@berko
Ik zie dat de reset inmiddels al is uitgevoerd naar aanleiding van je telefoontje naar de klantenservice.

Je geeft aan dat het je niet lukt om te resetten. Waar gaat het precies fout? Dan kan ik dit voor je nakijken.

Reageer