Beantwoord

Ik kan mijn snelheid van internet niet resetten

  • 21 maart 2012
  • 85 reacties
  • 6873 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben over mijn 1000 mb limiet heen, maar als ik reset snelheid naar 1303 sms't dan geeft T-mobile aan dat mijn aanvraag niet akkoord is en ik het opnieuw moet proberen, (het zelfde geeft hij aan als ik reset akkoord stuur naar 1303)





Meer mensen het probleenm ? telefoon aan/uit zetten helpt ook niet.
icon

Beste antwoord door Roan 23 maart 2012, 09:30

@JeffreyVP

Ik heb de internetsnelheid voor je gereset. Wil je voor de zekerheid even het toestel uit en daarna weer aanzetten.:)
Bekijk origineel

85 reacties

Kun je mijn snelheid ook resetten, het lukt me zelf niet.

Alvast bedankt.

Groet,

Kay
@kaye

Excuses voor de latere opmerking van je post, ik heb vandaag je data-tegoed kunnen resetten. Kun je ons nog aangeven waar je een foutmelding kreeg en welke zodat ik kan onderzoeken of dit opgelost kan worden voor de volgende keer? 🙂
Hallo allemaal, ik zit met het zelfde probleem...
Ik ben over mijn250 mb heen bijna dusikwil het restetten.. Voor een 10euro wie o wie kan mij helpen



Groet dehaan
Reputatie 6
@rico dehaan

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Je kunt de snelheid niet resetten omdat jouw tegoed nog niet verbruikt is. Je hebt nog ruim 50 Mb in jouw bundel 🙂 Je kunt dit hier terugzien wanneer je ingelogd bent op jouw My T-Mobile pagina.
Reputatie 5
Ik wil graag de snelheid resetten en heb via de My T-Mobile app een sms gestuurd. Ik krijg helaas een sms terug dat de aanvraag niet verwerkt kon worden. Kan een T-Mobile Moderator de snelheid bij het abonnement van dit account resetten? Kosten zijn akkoord. Alvast bedankt!
Reputatie 5
@Minty

Ik heb de snelheid gereset, succes! 😃
Reputatie 5
Het werkt weer super. Dank je wel! 😃
kan je mijn internetsnelheid verhogen. het lukt mij niet
Reputatie 6
@berko
Ik zie dat de reset inmiddels al is uitgevoerd naar aanleiding van je telefoontje naar de klantenservice.

Je geeft aan dat het je niet lukt om te resetten. Waar gaat het precies fout? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Ik krijg steeds deze sms terug als ik mijn snelheid wil resetten:

We konden uw aanvraag niet verwerken. Neem contact op met de telecom verantwoordelijke binnen uw bedrijf of kijk op www.t-mobile.nl/zakelijk/internet
Kan iemand mij helpen?
İk heb de snelheid gereset maar lukte mij niet.
Kan een moderator dat voor mij doen?
Alvast bedankt
Badge +3
@Notdun

Ik heb je snelheid gereset. Als je nog geen verschil merkt dan wil ik je vragen om je toestel een keer uit-en aan te zetten.

@ERGÜN

Ik zie dat je momenteel nog 805 MB over hebt. Gaat je vraag misschien om een ander nummer en niet om het 06-nummer welke is gekoppeld aan dit account?
Hetzelfde probleem,
Kan mijn snelheid ook niet resetten!
Kan iemand dit voor mij doen?
Reputatie 5
@Claire1

Welkom op het forum! :)

Ik heb je snelheid gereset. Als je geen verschil merkt wil ik je vragen je telefoon uit en aan te zetten.
Ook mij lukt dit niet er wordt aangegeven dat mijn aanvraag niet kon worden verwerkt
Ik zou graag mijn internet willen versnellen namelijk

Hoop op antwoord

Ryan
Reputatie 5
@Ryanwalker

Je hebt een zakelijk abonnement en in dat geval mogen alleen de contractseigenaar en de door hem aangemelde contactpersonen diensten afnemen waarvoor kosten in rekening worden gebracht, zoals de reset van de datalimiet. Indien jij een van deze personen bent, zou je me dan in een privébericht je voorletters, achternaam en geboortedatum willen sturen? Dan reset ik de snelheid voor je.
Beste,

Ik wil mijn internet snelheid resetten op mijn Iphone maar via SMS lukt dat niet beheerder kan dat alleen, ik ben de beheerder !  via my T mobile kan ik de knop niet vinden van reset...  :) of ik ben blind of hij is er echt niet... via beheer hetzelfde niks wijzer geworden.... 

Hellupppp 🙂
Reputatie 6
@FttX

Welkom op het Forum!:)

Ik zie in de systemen dat je limiet inmiddels is gereset. 🙂
Ik krijg ook een foutmelding terug dat het niet gelukt is om mijn snelheid te resetten en ik vraag me af waarom, 
zou deze foutmelding gemaakt kunnen worden en mijn snelheid gereset worden.
@ Claire1

Hmm wat vervelend zeg! Ik zie dat je de bevoegdheid hebt om deze wijziging door te voeren, maar dat dit tot op heden nog niet is gelukt. Ik heb de FUP bij deze voor je gereset, als je het toestel even uit- en weer aanzet, dan zal de snelheid ook weer zijn hersteld! 🙂
Heb ook van alles geprobeerd om m'n datavolume te resetten, heb een i300 abonnement.

Zie als ik als beheerder inlog (zakelijk beheer) nergens een optie om te resetten. Ook niet via my t-mobile

VIa de iPhone app een sms versturen eindigt in een foutboodschap


Wie heeft een oplossing.
Reputatie 5
@carrera Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om je snelheid via T-Mobile Beheer te resetten.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
hey hallo ik wil mijn snelheid resetten maar dit lukt niet. heb een sms gestuurd naar 1303 reset snelheid maar krijg een foutmelding. hoe kan ik dit nu resetten
Reputatie 7
@RICKS3

Als zakelijke klant kun je dit niet zelf resetten. Hiervoor kun je contact met ons opnemen. Je kan dit telefonisch regelen of via Twitter (@ZakelijkTMobile) of Facebook (T-Mobile Zakelijk). Dan is dit sneller geregeld dan via het Forum. Ik zie dat de snelheid nu inmiddels al is gereset 🙂

Reageer