Beantwoord

Ik mis 'Weekly discover' bij Deezer

• 13 april 2017
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Sinds kort ben ik overgegaan van Spotify naar Deezer. Omdat ik Deezer voor €5,00 goedkoper kon krijgen.
Bij Spotify wordt er elke week een nieuwe playlist aangemaakt wat Weekly discover heet. Hierin komen dus geen standaard top 40 muziek die je op de radio telkens hoort. Ook worden hier verschillende muziek genres in gestopt. Veelal House en ook techno of leuke mixes. Ik kan zoiets op Deezer niet vinden! Ik zie wel bij ontdekken veel muziek staan maar dat is heel veel pop, rap, lil kleine en top 40 muziek kortom in mijn ogen muziek voor tieners....
Ook staan er allerijl soorten muziek genres bij ontdekken maar geen House of Techno?

De verkoper van T-mobile zij uit zich zelf dat er veel House en Techno op zou staan.. Zonder dat hij wist dat dit mijn muziek stijl is. Waar kan ik dit vinden? Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Sam- 14 april 2017, 15:43

Hey Maritss,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Goede vraag, ik ben gelijk naar het overzicht van de beschikbare playlists gaan kijken. In het overzicht zie ik inderdaad niet de genres House of Techno staan. Echter als je verder kijkt onder de bestaande genres dan kom je wel afspeellijsten tegen van bijvoorbeeld House. Onder dance kwam ik bijvoorbeeld de onderstaande playlists tegen;

Is dit waar je naar op zoek was? Ik ben erg benieuwd wat je van de playlists vindt. Laat ons weten of je op deze manier meerdere leuke playlists kan vinden. ;)

Edit; ik vermoed dat ik lang ga blijven hangen in deze playlist. Ik voeg deze regel 20 minuten na het luisteren van de playlist toe en ben voorlopig niet van plan om 'm uit te zetten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Maritss,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Goede vraag, ik ben gelijk naar het overzicht van de beschikbare playlists gaan kijken. In het overzicht zie ik inderdaad niet de genres House of Techno staan. Echter als je verder kijkt onder de bestaande genres dan kom je wel afspeellijsten tegen van bijvoorbeeld House. Onder dance kwam ik bijvoorbeeld de onderstaande playlists tegen;

Is dit waar je naar op zoek was? Ik ben erg benieuwd wat je van de playlists vindt. Laat ons weten of je op deze manier meerdere leuke playlists kan vinden. ;)

Edit; ik vermoed dat ik lang ga blijven hangen in deze playlist. Ik voeg deze regel 20 minuten na het luisteren van de playlist toe en ben voorlopig niet van plan om 'm uit te zetten!

Reageer