Beantwoord

Ik wil mijn Deezer bundel stopzetten

Ik heb, na verlenging van mijn abonnement, drie maanden deezer gratis gekregen. Ik wil hem nu, nu ik moet gaan betalen (ik maak r weinig gebruik van), deezer opzeggen. Als ik bij mijn bundels kijk en ik vink op ''verwijderen'' gebeurt er echter niks?
Hoe kan ik deezer opzeggen?
icon

Beste antwoord door Razza 17 juni 2014, 13:07

Hoi Simone,

Welkom op het forum!

Ik heb de bundel PER DIRECT voor je uitgeschakeld. 😉 Binnen 24 uur zal je dit ook terug kunnen zien op My T-Mobile.

Bekijk origineel

112 reacties

Hier hetzelfde probleem! Ik kom er gisteren achter dat ik al maanden betaal voor 'een gratis service'... Ja de eerste 2 maanden was het gratis. Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van Deezer... Maar het heeft me al wel € 70,00 gekost! Hoe bedoel je zonde van me geld... Oplichters!
Reputatie 3
Goede avond Daygie & DrBassdrum,

Allebij allereerst welkom op het Forum! 😉

Er zijn twee Deezer bundels; T-Mobile & Deezer Music Vast en T-Mobile & Deezer Music Flexibel. Welke variant zie jij op My T-Mobile staan? De vaste bundel geldt voor de gehele contractperiode en kun je tussentijds niet beëindigen. De flexibele bundel is na een minimale loopttijd van één maand uit zetten.

Ik hoop dat dit jullie iniedergeval wat meer duidelijkheid bied.
Ik heb Deezer Premium + Flexibel. Ik zou hem dus gewoon moeten kunnen stopzetten? Ben er nu al meer dan een week mee bezig, geen resultaat helaas!
Mijn mail aan t-mobile is ondertussen beantwoord; deezer is stopgezet.
Reputatie 6
@Daygie

Heel fijn dat je laat weten dat het probleem is opgelost voor je! 🙂

@DrBassdrum

Ik heb de Deezer bundel voor je stopgezet. Er is gecommuniceerd dat deze bundel een gratis proefperiode heeft en dat je deze hierna per maand kunt deactiveren.
Dank je Chris. Er is alleen nooit met mij gecommuniceerd over het feit dat ik het zelf moest stopzetten door de dame in de winkel. Dus ik vind die € 70,00 echt weg gegooid geld!
Ik gebruik Deezer ook nooit en vind het zonde van mijn geld eigenlijk. Hoe zorg ik dat het stopt? In My T-Mobile krijg ik het nog niet voor elkaar helaas.
Ook ik probeer al een aantal maanden deezer stop te zetten,maar het lukt niet!! Kunt u dit voor mij stop zetten!?
Reputatie 6
Badge +13
Staat er bij jullie deezer vast?
Ik wil deezer ook beëindigen!
Lukt mij ook niet, kunt u dit voor mij doen aub??? BVD
Ik ontvang sinds vandaag steeds berichten van deezer, bij mijn. Weten heb ik geen abonnement afgesloten daarvoor. Ik kan ook niks vinden bij my t-mobile. Waar kan ik mezelf uitschrijven voor ik hier kosten voor moet betalen?
Reputatie 6
Badge +13
Wat staat er bij je contract?
Deezer vast of deezer Flexibel?
Reputatie 5
@elvisdolly,
Je hebt een flexibele bundel en ik heb deze per vandaag beëindigd.

@Anoniempje,
Ook jij heb de flexibele bundel en deze heb ik per vandaag beëindigd.
Reputatie 5
@Riri1802,
Ik heb de bundel voor je verwijderd.

@robin p,
Je hebt inderdaad geen actieve Deezerbundel. Ontvang je de berichten van T-Mobile of van Deezer zelf? Mogelijk heb je wel een Deezer account en ontvang je daarom deze berichten.
Goedeavond,

Ook ik heb begin deze maand een actie proberen van Deezer gekregen echter wil ik deze beindigen en lukt mij dit niet, kunt u deze aub stopzetten?

Bvd
Guillermo
Een vraag je met hoe veel telefoon ken je op een acount van deezer ?
Hallo,
Na het lezen van dit alles over Deezer wil ik graag dat het bij mij al stopgezet word voordat ik er al gebruik van heb gemaakt.
Ik wil straks niet dat ik onnodig betaal voor iets, waar ik toch niet veel of nooit gebruik van maak. En dit alleen maar omdat ik het niet op tijd stop kan zetten door wat dan ook.

Alvast bedankt
Reputatie 6
@GuillermoW93

Welkom hier op het Forum!

Excuses voor de verlate reactie!
Je kunt de bundel na de eerste maand deactiveren, ik heb dit inmiddels voor je gedaan. Dit zal binnen 24 uur zichtbaar zijn in jouw My T-Mobile account.
Reputatie 6
@Andyjezuit

Je kunt het account gelijktijdig op maximaal 3 apparaten gebruiken. Dit hoeven niet per se mobiele telefoons te zijn maar kan ook een tablet of computer zijn.
Reputatie 6
@ItsMePeople

Welkom hier op het Forum!

Er is bij het nummer dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account geen Deezer bundel actief 🙂
Beste t-mobile,

Ik probeer ook via de site deezer uit te zetten, alleen dit is niet mogelijk.
Ik heb in de winkel een proefabonnement afgesproken met de medewerker, ik gebruik deezer nooit want spotify werkt beter
ik heb 1 maand gratis deezer gehad en wil het nu uitzetten om kosten te voorkomen. ingegaan op 22 november en nu 22 december en ik kan het niet uitzetten. Kunnen jullie dat voor mij doen. Ik heb die maand deezer gekregen omdat er al eerder iets fout ging bij jullie en daarvoor kreeg ik excuses en deezer. alleen nu nog die bundel uit!
Hoi,

Volgens mijn factuur betaal ik voor Deezer Premium + Vast.
Ik gebruik dit niet maar betaal toch. Vreemd!
Hoe kan je dit uitzetten?
Ook ik wil graag mijn deezer abb stopzetten. Kunnen jullie dit voor mij doen?
Hallo,
Ik heb een maand gratis Deezer geprobeerd, maar het is niet echt mijn ding. Hij loopt tot morgen en ik wil hem graag opzeggen, maar ik kan nergens vinden hoe...kan iemand mij helpen?
Grt Julia

Reageer