Beantwoord

Ik wil mijn Deezer bundel stopzetten

Toon eerste reactie

112 reacties

Reputatie 4
Hey Utiii, welkom op het forum 🙂

Als je eenmaal voor deezer vast hebt gekozen zit je er helaas aan vast tot het einde van je contract. Enkel de flexibele variant is opzegbaar.

Misschien dat je uit kan leggen wat je er zo slecht aan vind? Op die manier kunnen we je misschien toch helpen en er van laten genieten 🙂
Hoi storm, dat is toch geen service???? Ik ben een klant van bijna 6 jaar!!! En heb laatst me abonnement verlengd met 2 jaar.

Het is niet gebruiksvriendelijk zo kan ik niet alle liedjes tegelijk afspelen en moet ik een playlist maken die ik vervolgens niet offline kan afspelen. Het vreet mbs !! Als ik een album verwijder van mijn downloads en bibliotheek wordt het niet verwijdert van mijn geheugen. Na mijn mening en ervaring is het een slechte ondoordachte app en ik weiger hier langer geld voor te betalen. Ik eis en verwacht een professioneel en klantgerichte oplossing hiervoor en geen afpoeier reactie van jullie.

Ik overdrijf niet maar ik voel me belazert door deze constructie van jullie want ik ben niet tevreden met jullie product en daarom moet ik de mogelijkheid hebben om hier mee te kunnen stoppen.

Groet.
Reputatie 4
Van "jullie"? Zelf ben ik ook maar gewoon een klant. Ik kan dus niet spreken voor wat T-Mobile wel en niet kan doen, dat is aan hun, niet aan mij. Ik leg enkel uit hoe de regels normaal vallen.

Het feit dat het mb's kan vreten kan misschien liggen aan het feit dat je op HQ afspeelt, zoniet dan eet het zo rond de 60mb per uur. Als je een kleine bundel hebt dan vreet zoiets wel behoorlijk aan. Kan het dus best begrijpen.

Hoe heb je de playlists offlinfe proberen te maken? Als je een playlist hebt geselcteerd, zie je bovenaan boven de blauwe balk van "luister" een knopje staan met daarvoor "download", als je dat omzet en een blauw knopje met "on" krijgt gaat het downloaden. Als je dan geduldig wacht tot hij alles heeft, kan je gewoon offline luisteren. Werkt dit niet bij jou?

Dat als je een gedownloade album verwijdert zou ik even na moeten kijken.

Nog even over HQ, als je naar de instellingen gaat, voor android meestal 1 van de drie knopjes beneden je toestel, kom je bij de instellingen. Als je vervolgens naar "app" gaat, kom je meteen bij audo kwaliteit uit. Als je even leest wat er omschreven staat en je past de instellingen aan, zou het ook minder moeten verbruiken. Je kan ook via de instellingen offline mode forceren, mocht je iets gedownload hebben maar niet willen dat het over je netwerk gaat.

Zoals ik dus al zei, ik ben niet van T-Mobile, verder dan dit kan ik dus niet gaan. Dat ligt aan hun.
.......... Okkeeeeeee. Weet je waar ik iemand kan vinden die me echt kan helpen?
Reputatie 4
Er zal vanzelf een moderator langskomen die met je mee zal kijken.
Hee ik wil je even laten weten dat ze het hebben stop gezet. Gewoon streng zijn voor ze!
Ik heb vorige maand een nieuw abbo genomen waar in de winkel werd gezegd van probeer deezer eens terwijl ik altijd tevreden was over Spotify.Maar oke ik probeer hem wel was voor 1 maand kon hem altijd maandelijks opzeggen.
Dus na 1 maand proberen waar ik tot de conclusie kom dat ik toch liever verder ga met Spotify probeer ik het op te zeggen zoals in mijn Abbo staat op de app My T-Mobile maandelijks opzegbaar. Met chatten ging er iets mis dus dan maar bellen tot mijn verbazing blijkt nu dat ik BINNEN 1 maand had moeten opzeggen en niet wat mij in de winkel is verteld na 1 maand proberen en dan maandelijks opzegbaar is en wat trouwens ook op de app staat bij mijn abbo.Zie de foto die ik erbij heb gevoegd.
Ik zit nu dus 2 jaar vast volgens de telefonische klantenservice maar daar ben ik het dus echt niet mee eens.Dit kan toch echt niet!!!!!!!!!!
Graag een reactie want hier ben ik het toch echt niet mee eens
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jen876,

Goed dat je dit navraagt en ik zie dat je dit ook via Facebook hebt gedaan. Mijn collega Amanda heeft je ook geïnformeerd dat dit gekoppeld zit aan je abonnement en dit bij de afgesproken kosten en kortingen van je contract.

Als we verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het hier of op Facebook graag van je. 🙂
Ze heeft inderdaad duidelijk gemaakt dat ik er ingeluisd ben .
Snap niet hoe het kan dat als je op my t-mobile app kijkt bij mijn bundel staat dat het maandelijks opzegbaar is maar dat dit dus gewoon niet klopt.
Ik zou graag willen dat de informatie die jullie hierop zetten ook klopt dan zat ik nu niet aan die Deezer vast voor 2 jaar waar ik niets mee doe.
Maar zoals ik al tegen Amanda zei ik heb mijn lesje geleerd.
Ben al jarenlang lid van de club eerst bij Orange daarna door het samengaan van beide dus naar T-mobile altijd dik tevreden geweest .
Maar dit word mijn laatse termijn.
ik krijg deezer niet uitgeschakeld en wil ervan af. ik gebruik hem nooit,
ik kan op het prullebakje blijven klikken maar er gebeurd niets.
sonde van mijn geld. hoop dat ik hem snel kan uitschakelen.
ik heb
Muziek (Deezer) flexibel
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Diedie68,

Onze klantexpert Kaassausje had het ook al aangegeven dat het dubbel stellen van je vraag niet is toegestaan. Ditzelfde geldt ook voor het zogeheten bumpen van je topic, dus continu berichten achter jouw vraag aan stellen. Lees ook even de huisregels door om dergelijke punten te voorkomen.

Jouw vraag heb ik gelijk voor je uitgezocht en ik zie dat je getekend hebt voor de vaste variant. Je hebt hierdoor ook het prijsplan 'Altijd Muziek Voordeel' en ontvangt hierdoor korting op Deezer. De bundel die jij hebt loopt echter wel de gehele contractsperiode mee en is niet tussentijds opzegbaar. Hopelijk kun je er alsnog jouw voordeel mee doen, want het is echt een fijne muziekstreamdienst!

Daarnaast heb je een databundel waarmee je de MB's gratis kunt streamen die je gebruikt voor het luisteren van de muziek via Deezer. Dit noemen we Datavrije Muziek. 🙂

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan in dit topic weten!

Reageer