[Info] T-Mobile stopt met verkoop van T-Mobile Cloud

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Vanaf 23 november stopt T-Mobile met de verkoop van T-Mobile Cloud. Alle huidige T-Mobile Cloud gebruikers kunnen de bundel natuurlijk wel gewoon blijven gebruiken. Wanneer het abonnement wordt vernieuwd kan T-Mobile Cloud niet meer gekozen worden in het abonnement. Ook is het vanaf 23 november niet meer mogelijk om de grootte van de T-Mobile Cloud aan te passen.

Vragen hierover kunnen in dit topic gesteld worden! 🙂

9 reacties

Mijn nieuwe(verlengde) contact gaat pas op 11 januari 2016 in en ik kan nu al niet meer inloggen. Hoe kan dat? Ben ik mooi mijn opgeslagen spul kwijt! Lekkere actie dit! Hoe gaat dit opgelost worden?
Ik heb deze dienst ook in mijn abbonoment en heb ook al betaald 2 keer zelfs wat nu? En daar bij registreren gaat ook niet krijg steeds dezelfde code die neiet werkt.....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erik,

Wat vreemd dat je niet meer kan inloggen dat zou namelijk wel moeten kunnen. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je onlangs nog kunnen inloggen? Heb je misschien een onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord ingevuld?

Als je zeker weet dat het niet werkt zou je dan je gebruikersnaam en e-mailadres in een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik naar een oplossing voor jou.

@ Carol:

Erg vreemd dat het niet lukt om te registreren voor T-Mobile Cloud. Ik wil je adviseren om de stappen op deze pagina te volgen.

Laat je mij weten of het dan wel werkt? 🙂
Ik krijg de melding dat mijn account tijdelijk is geblokkeerd...
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Erik,

Heel vreemd. Om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt heb ik voor de zekerheid de juiste inloggegevens naar je toe gestuurd. Daarnaast heb ik het doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan onderzoeken waarom je geen toegang krijgt tot je account en zullen contact met je opnemen om je van een oplossing te voorzien.
En hoe sla ik dan alles van daar op?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Moontje,

Hoe bedoel je precies? Wil je alles vanuit Cloud ergens anders opslaan? Je kunt bestanden gewoon kopiëren en plakken in een map waar je ze wilt gaan bewaren. 🙂

Laat je weten of ik hiermee je vraag heb beantwoord? We helpen je anders graag verder hier!
Ik heb gister mijn contract verlengd en nu krijg ik een sms dat mijn cloud abonnement binnenkort wordt beëindigd. Hoe kan ik er eenvoudig voor zorgen dat het cloud abonnement gewoon door loopt?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Paarl,

Leuk om te horen dat je jouw contract verlengd hebt! Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik heb jouw vraag verplaatst naar een lopend topic over dit onderwerp.

Het is momenteel niet meer mogelijk om T-Mobile Cloud weer aan je abonnement toe te voegen. Sinds november 2015 zijn wij namelijk gestopt met het aanbieden van T-Mobile Cloud. In de openingspost van dit topic kun je hier meer informatie over vinden.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Reageer