Beantwoord

ING app met Extra Veilig Online

• 19 januari 2017
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Dag mensen. Bij mij werkt ook de ing in combinatie met de extra veiligheid niet. Mag die extra veiligheid er aub af? Dank u wel!
icon

Beste antwoord door fluxsystem 19 januari 2017, 06:49

@Gilbertbreed

Hallo Gilbert.

Afhankelijk van welke Veilig Online er is gekozen, kan het zelf via de T-Mobile App worden verwijderd.
Er zijn echter veel problemen met Veilig Online, en heb al veel mensen met het zelfde probleem voorbij zien komen.

Ik hoop dat het snel opgelost kan worden via de App, anders is het handig om de T-Mobile klantenservice te bellen (1200).

Alvast een fijne dag

^ Diego
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Gilbertbreed

Hallo Gilbert.

Afhankelijk van welke Veilig Online er is gekozen, kan het zelf via de T-Mobile App worden verwijderd.
Er zijn echter veel problemen met Veilig Online, en heb al veel mensen met het zelfde probleem voorbij zien komen.

Ik hoop dat het snel opgelost kan worden via de App, anders is het handig om de T-Mobile klantenservice te bellen (1200).

Alvast een fijne dag

^ Diego
Hoi. Ik heb de go unlimited. Met daarbij de veilig online vast. Ik was me er niet van bewust dat dit problemen zou kunnen opleveren.
Dank @fluxsystem
Reputatie 4
Badge +6
Ah dat is vervelend dat het vast zit.
Bevalt Unlimited Go wel een beetje?
Het is toch dan handig om even te bellen met de klantenservice dit kan na 08:00

Fijne dag verder & Geen Probleem Gilbert 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gilbert,

Fijn om te zien dat Fluxsystem je al op weg heeft geholpen (dankje!) 🙂 Ik zie dat je vanochtend mijn collega hebt gesproken en dat de bundel is verwijderd. Werkt de ING app nu weer naar behoren?

Veel plezier met je nieuwe T-Mobile GO abonnement en als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden op het forum!

Reageer