Vraag

Inloggen mislukt Cloud basis 5

Ik kan niet meer aanloggen op mijn tmobile cloud. Wat doe ik verkeerd?

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Goed dat je het even navraagt, ik begrijp natuurlijk dat je je bestanden liever niet kwijt wilt zijn! We zijn vanaf 23/11 gestopt met de verkoop van T-Mobile Cloud. Vandaar dat deze bundel na jouw verlening op 3/1 verwijderd is. Ik heb in het systeem jouw Cloud tijdelijk weer geactiveerd. Kun je eens inloggen met je oude inloggegevens en je bestanden daarna opslaan op een andere locatie? Het is namelijk helaas niet mogelijk om Cloud te blijven gebruiken. Je kunt als alternatief bijvoorbeeld Dropbox gaan gebruiken.

Mocht het niet lukken met inloggen of je bestanden, laat het dan even weten!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Surferude72,

Welkom op ons Forum!

Het klopt inderdaad dat wij gestopt zijn met de verkoop van T-Mobile Cloud, maar alle huidige T-Mobile Cloud gebruikers kunnen de bundel wel blijven gebruiken. Wanneer heb je voor het laatst succesvol ingelogd? Heb je wel de juiste gebruikersnaam of wachtwoord ingevuld? Welke foutmelding krijg je te zien?

Ik heb deze informatie nodig om je verder te helpen. Ik hoor graag van je surferdude! 🙂

PS: Het antwoord van Iamsterdam klopt niet helemaal, want hij is geen T-Mobile medewerker en dus heeft hij de mogelijkheid niet om je gegevens te zien in het systeem.

Reageer