Vraag

Inloggen T-Mobile Cloud

• 15 januari 2014
  • 19 reacties
  • 1572 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb T-Mobile cloud geactiveerd (is ook actief als ik bij mijn gegevens in My T-Mobile kijk). Ik kan echter nergens vinden hoe ik een gebruikers naam en wachtwoord kan aanmaken.
Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord van My T-mobile werkt niet.

Gr. Erik

19 reacties

Reputatie 4
Hey Noorlandere,

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-cloud-458/handleiding-t-mobile-cloud-222640/

Dat is een gehele handleiding om je er doorheen te helpen. Hopelijk heb je er wat aan 🙂
Reputatie 2
Hey Noorlandere,

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-cloud-458/handleiding-t-mobile-cloud-222640/

Dat is een gehele handleiding om je er doorheen te helpen. Hopelijk heb je er wat aan :)

Heb de app gedownload. Account aangemaakt, maar tijdens het aanmaken van de account kwam er een melding dat er geen nieuwe accounts zijn aangemaakt.
Nu opnieuw geprobeerd vanaf stap 1. Bij het invullen van mijn 06-nummer krijg ik de melding dat T-mobile cloud al geactiveerd is en dat ik moet inloggen met mijn bestaande account. Dit kan ik dus niet.

Werkt allemaal behoorlijk omslachtig moet ik eerlijk toegeven.
Reputatie 4
Heb je het al eens geprobeerd op https://www.t-mobilecloud.nl/webaccess ? Misschien dat het daar wel lukt 🙂
Reputatie 2
Ik heb alles al geprobeerd.

Krijg wel een verrificatiecode binnen. Maar als ik daarna een account wil aanmaken krijg ik een melding dat het niet mogelijk is een account aan te maken.
Reputatie 4
Hmm, dat is vreemd. Welk abonnement heb je?
Reputatie 2
Heb een stel samen abbonement. 90 min. bellen en 2Gig internet.
Bij mijn bundels staat dat ik cloud geactiveerd heb.

Kan echter geen Cloud account aanmaken.
Reputatie 4
Het zpu moeten lukken met het stel samen, dat weet ik zeker. Denk dus dat een moderator hier naar moet gaan kijken.
Reputatie 2
Stuur de vraag maar door....
Reputatie 6
@Noorlandere

Ik heb de cloud opnieuw voor je geactiveerd. Wil je controleren of je een account aan kunt maken en dit laten weten?
Reputatie 2
@Chris076

Waar moet ik zijn om een account aan te maken. Alles wat ik tot nu toe gezien heb vraagt eerst om mijn telefoonnummer om een activatiecode op te vragen. Deze krijg ik dus niet omdat Cloud al geactiveerd is.
Reputatie 4
@Noorlandere

hiervoor moet je in de app zelf zijn, of op de pagina https://www.t-mobilecloud.nl/webreg
Reputatie 2
Daar wordt nu aangegeven dat ik al een account heb, maar kan niet inloggen. Weet 100% zeker dat ik de juiste gebruikersnaam en wachtwoord heb gebruikt.
@t-mobile: Ik heb een cloud aangemaakt, maar als ik wil inloggen, zegt hij dat de gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen.. Nieuwe aanmaken lukt niet.. Graag hulp!
Reputatie 2
@konijnenmevrouw @t-mobile

Gisteravond contact gehad met de helpdesk. Zij geven aan (info van technische afdeling) dat het 24 uur kan duren voordat je cloud account geactiveerd is. De mijne staat nog op pending.

Vooralsnog lukt het niet om in te loggen. Nog rustig wachten tot het begin van deze middag. Ben benieuwd.
Reputatie 2
Vanmorgen een sms gekregen met een link om opnieuw te activeren. Dit is gelukt, maar wederom een foutmelding bij het bevestigen van het aanmaken van het Cloud account.
Resultaat, nog altijd niet kunnen inloggen op de Cloud. 😞
Reputatie 4
nog wel geprobeert via de webacces? schiet niet echt op voor je zo... 😞
Reputatie 2
Inmiddels ongeveer 45 minuten met de helpdesk en techn. support afdeling aan de telefoon gehangen. Er is blijkbaar iets vreemds mis gegaan, maar na opnieuw de cloud te verwijderen en te activeren uiteindelijk succesvol een cloud account kunnen aanmaken en inloggen.

Het heeft even geduurd, maar het werkt.
Reputatie 4
Goed dat het is opgelost dan 😃 Het is overigens wel een punt dat ik zal meenemen met de feedback, aangezien dit probleem vaker voorkomt. Als ik eventueel meer weet zal ik het je laten weten in dit topic. Dit zal morgenavond of in het weekend zijn. :)

Als je zelf nog ideeën hebt of punten voor de cloud, laat het me nu nog weten, dan neem ik ze meteen voor je mee!
Ik kan er NOGSTEEDS NIET in.. :(

Cloud geactiveerd, account aangemaakt en zodra ik wil inloggen zegt ie dat gebruikersnaam en wachtwoord niet correct zijn.. Nou en dat zijn ze wel! 😞 Wachtwoord resetten kan ook niet.. 

Oh en ik heb de cloud eergisteren geactiveerd.. Zou dus nu moeten werken lijkt me.. 

Reageer