Beantwoord

Inlognaam en wachtwoord Cloud

Ik weet niet hoe ik kan inloggen in T-Mobile Cloud.
icon

Beste antwoord door David 3 november 2016, 12:00

Hey Kendokan,

Je hebt in ieder geval de tijd genomen om het te proberen sinds de reacties van Hajar en Jack_! ;)

Helaas is er in de tussentijd besloten om te stoppen met T-Mobile Cloud. Dit is al op 23 november 2015 gebeurd, bijna precies een jaar geleden. Op dit moment is het dan ook logisch dat het niet lukt om in te loggen. Je zal in dit geval dus naar een alternatief moeten zoeken voor de T-Mobile Cloud.

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Hoi Kendokan,

Hier kan je een stappenplan vinden die je moet volgen: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-cloud-458/handleiding-t-mobile-cloud-222640/

Hopelijk heb je hier iets aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kendokan,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Is het gelukt met de link van Jack_ om je in te loggen op T-Mobile Cloud?

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Nee, ik kan nog steeds niet inloggen. Mijn gebruikersnaam en password kloppen niet en ik kan het password niet resetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kendokan,

Je hebt in ieder geval de tijd genomen om het te proberen sinds de reacties van Hajar en Jack_! ;)

Helaas is er in de tussentijd besloten om te stoppen met T-Mobile Cloud. Dit is al op 23 november 2015 gebeurd, bijna precies een jaar geleden. Op dit moment is het dan ook logisch dat het niet lukt om in te loggen. Je zal in dit geval dus naar een alternatief moeten zoeken voor de T-Mobile Cloud.

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer