Vraag

Instant E-mail

Reputatie 2
Hallo,

Voor 8 Maanden terug heb ik een bb gekozen bij mijn abonement

Heb toen ook een instant e-mail abonnement genomen. Nu is mijn bb kapot en heb ik een andere telefoon (geen bb!)
Kan ik hiermee op internet, kostenloos? Omdat ik instant e-mail heb?

Of moet ik deze dan omzetten, en waarin? Kan dat??

Mvg,

Dianco

19 reacties

Reputatie 5
@Dianco1996
Je kan de Instant E-Mail gebruiken in een ander toestel en je zou geen extra kosten mogen krijgen voor het gebruik van internet.
Als je van plan bent om geen Blackberry meer te gebruiken dan zou je de bundel kunnen aanpassen. Het wijzigen kan via My T-Mobile. De Web 'n' Walk Standard bundel heeft dezelfde snelheid als de Instant E-Mail bundel. Waar 'Vast' achter staat is een bundel die mee loopt tot einde contractsdatum.
Ga je straks weer de BlackBerry gebruiken dan zou ik geen wijziging doen.
Ik heb nu een blackberry Curve 8520,
maar krijg dinsdag een Bold 9780.
Ik heb Instant-Email als bundel
ik heb dan toch onbeperkt internet op mijn Blackberry en geen limiet?
Ik heb toch ook geen andere bundel nodig voor internet op mijn nieuwe Blackberry?
Graag spoedig antwoord.
Reputatie 5
@noucka
Als je de Instant E-Mail bundel actief op je abonnement hebt staan dan heb je onbeperkt internet en hier zit geen limiet aan.
Vergeet je niet om het imeinummer te wijzigen op de Instant E-Mail pagina als je Bold 9780 hebt ontvangen! 🙂
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb eigenlijk een soor gelijke vraag, me BB werkt momenteel ook niet na behoren en zal worden opgestuurd. ik gebruik momenteel dus een andere telefoon( een samsung star). Ik heb verder een relax abon met BIS voor de blackberry.

maar kan ik nu op mn huidige(star) ook kostenloos gaan interneten? wat kan wel en wat kan niet ?? wie kan me dat even duidelijk maken ?

Alvast bedankt!

groet,
Reputatie 6
@boxing187

Je kunt met je Samsung Star gebruik maken van het internet zonder dat je extra kosten maakt.
Reputatie 2
Chris076, OK maar moet ik verder nog wat aan de instellingen wijzigen ? en als er plots extra kosten worden gemaakt door dat internet gebruik, wat dan ?

Bedankt voor je snelle antwoord.
Reputatie 6
@boxing187

Je hoeft niks te wijzigen aan instellingen of iets dergelijks. Overige kosten kunnen foutief door het systeem berekend worden, de belstatus geeft een indicatie weer. Bij het opmaken van de factuur zal dit juist berekend worden.
Reputatie 2
OK Chris, nu nog een vraagje,

Mij BB zal dan worden opgestuurd ik ga van de week wel ff langs bij me tmobile shop om het te regelen.

nu mijn vraag; aangezien me telefoon zal worden opgestuurd dat wel 4-6 weken kan duren zal me BIS abonnement in prencipe doorlopen terwijl ik er geen gebruik van kan maken.. hoe kan dat het beste geregeld worden? want dan betaal ik voor iets wat ik eigenlijk niet kan gebruiken. ? is er een tijdelijke opzegging voor het internet of iets dergelijks ? want het internet op me star is belachelijk stom om te gebruiken en helemaal niet fijn.

Bedankt.
Reputatie 6
@boxing187

Je abonnement blijft doorlopen en kun je blijven gebruiken met een andere telefoon (de star of misschien nog een andere telefoon) tussentijds stopzetten is niet mogelijk, de bundel is gekoppeld aan de minimale looptijd van je abonnement.
Goedemiddag,

Vandaag (28 juni) is mijn nieuwe abonnement met instant e-mail ingegaan voor mijn nieuwe bb 9780. Ik kan mijn e-mail echter niet instellen, er is geen netwerkverbinding luidt de foutmelding. Ook kan ik onder andere niet op Facebook omdat mijn serviceplan deze toepassing niet ondersteunt. Hoe kan dat? Ik was in de veronderstelling dat ik met instant e-mail dit alles kan doen.. :s
Reputatie 6
@p.verhart

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Wil je een account aanmaken op BlackBerry Internet Service (met een pc/laptop) en daarna een battery-pull doen zodat de instellingen door de telefoon van het netwerk gehaald kunnen worden. Zodra dit is gebeurd kun je gebruik maken van Facebook en wordt je email gesynchroniseerd.
Bedankt Chris076. Nu werkt het!
Reputatie 6
@p.verhart

Heel fijn om te lezen dat het nu werkt! Veel plezier met je BlackBerry®️ !
Ik heb ook dezelfde soort vraag. Ik heb sinds april T-mobile abonnement (Relax 250 plus instant email '05) en een blackberry 9780. Nu is blackberry onherstelbaar beschadigd en moet ik een nieuwe telefoon. Ik stap liever over op Samsung Galaxy II, maar vraag me ook af of ik dan nog wel internet heb op deze telefoon met mijn abonnement. De telefoniste van T-mobile melde me net dat ik dan MOET overstappen, maar hier lees ik dat dat niet hoeft? Ik kan dus ongelimiteerd internet gebruiken met de internet bundel die ik al heb?
Reputatie 6
@esmee83

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Vervelend dat je toestel beschadigd is! Je kunt met je Instant E-Mail bundel ongelimiteerd gebruik maken in een andere telefoon, de snelheid is wel lager dan bij andere onbeperkte internetbundels. Je kunt wanneer je een andere telefoon aanschaft je Instant E-Mail bundel om laten zetten naar een internet (plus) bundel voor sneller (onbeperkt) internet.
Dankjewel voor het antwoord! Ik heb tot april 2012 nog gratis Instant E-mail. Ik ben dus geneigd om tot die tijd niet over te stappen, maar pas daarna, ook al heb ik vanaf augustus een nieuwe telefoon. Als ik je goed begrijp ga ik dat merken in snelheid. Als je dat vergelijkt met de meest basis internet bundel (dus niet plus) is dat net zo snel? Als die basis internetbundels al wel sneller zijn stap ik misschien wel over omdat de kosten per maand lager zijn. Anders wacht ik het wel af tot april volgend jaar.
Reputatie 5
@esmee83
De snelheid van de Voordeelbundel Internet is 1 Mbps/384 Kbps, na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. De snelheid van de Voordeelbundel Internet Plus is 3.6 Mbps/384 Kbps, na verbruik van 2 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. De snelheid van de Voordeelbundel Instant E-mail is 384/64 Kbps.

Ik hoor het wel als je hierin een wijziging wilt maken. 🙂
met instant email heb je toch onbeperkt internet op je bb ?
Reputatie 5
@cienne
Met de Voordeelbundel Instant E-mail kun je onbeperkt gebruik maken van je internet.

Reageer