Vraag

instant email

Reputatie 2
Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd met een blackberry bold 9780, deze zal op 8 mei ingaan echter krijg de toestel als het goed is volgende week al.

Mijn huidige abonnement is een Iphone abbo (I-300). Omdat ik gelijk al gebruik van maken van alles wat de blackberry te bieden heeft, moet ik uiteraard instant email hebben. Aan de telefoon bij mijn verlenging is mij gezegd dat ik instant email voor de aankomende 3 maanden gewoon kan bijvoegen bij mijn I-300 abbo. Ik moet hem dan wel voordat het nieuwe contract ingaat weer annuleren (wat ik ook eigenlijk niet echt snap, want tmobile kan toch ook zelf zien dat als iemand 2x instant email heeft dat niet de bedoeling is). Maja dat is niet zo erg, maar nu ik bij voorbaat al aan het kijken op my tmobile om volgende week instant email in te laten gaan, heb ik bij een I-300 abonnement geen mogelijkheid om instant email toe te voegen voor die 3 maanden. Klopt dit? Want aan de telefoon werd mij toegezegd dat dit wel kan.

Alvast bedankt.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 2
@Xtince
Het klopt dat je dit niet zelf kunt doen. Wel kun je volgende week, wanneer je toestel is geleverd, ons verzoeken je nieuwe bundel al te activeren op je oude simkaart. Wij wijzigen dan je i-300 in het andere tariefplan en voegen dan Instant Email erbij. Zo kun je dan al gebruik maken van je nieuwe telefoon.
Reputatie 2
Bedankt voor je snelle antwoord! Dus mijn nieuwe abonnement kan ik al eerder laten ingaan? Ook al is het iets minder dan wat ik nu betaal?

EDIT: Ik heb het eens ff berekend maar mijn nieuwe bundel wordt wel iets hoger ipv lager (echter heb ik die 4mnd gratis instant email niet bij berekend).
Reputatie 7
@Xtince
Ik zie dat je inmiddels via T-Mobile klantenservice je prijsplan hebt laten aanpassen met Instant E-Mail.