Beantwoord

Internet buiten europa

• 20 juli 2014
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

hallo t mobile, ik heb een vraagje. ik heb per ongeluk internet buiten europa aan mijn abonnement toegevoegd, maar dat wil ik helemaal niet. is er een kans dat ik dit van mijn abonnement kan schrappen?
icon

Beste antwoord door Razza 21 juli 2014, 19:08

Hoi Remi,

Welkom op het forum!

Goed dat je hier direct contact over opneemt. Ik zie inderdaad dat de bundel gisteren is ingeschakeld, hier is nog geen gebruik van gemaakt. Normaal is deze bundel gekoppeld aan je abonnement en kan je deze dus niet uitschakelen. Echter zie ik dat onze collega van de telefonische klantenservice een uitzondering heeft gemaakt en de bundel al voor je heeft gedeactiveerd.

Mocht je nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben laat het ons dan weten. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Remi,

Welkom op het forum!

Goed dat je hier direct contact over opneemt. Ik zie inderdaad dat de bundel gisteren is ingeschakeld, hier is nog geen gebruik van gemaakt. Normaal is deze bundel gekoppeld aan je abonnement en kan je deze dus niet uitschakelen. Echter zie ik dat onze collega van de telefonische klantenservice een uitzondering heeft gemaakt en de bundel al voor je heeft gedeactiveerd.

Mocht je nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben laat het ons dan weten. 😉

Reageer