Beantwoord

internet bundel

• 24 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1762 Bekeken

Ik krijg elke 24 ste van de maand mijn bundel binnen, dit onder andere mijn 5 GB internet bundel ook
nu zie ik op mijn T mobile app, dat er op de 23 ste 717 mb verbruikt is, en dit is mee gerekend op mijn nieuwe bundel. Terwijl ik op de 23 ste een onbeperkt internet voor 24 uur heb gekocht totdat mijn nieuwe bundel in ging
waarom is die 717 mb nu verminderd op mijn nieuwe bundel terwijl ik een 1 dag onbeperkt internet heb aangeschaft op de 23 ste?
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 juli 2019, 14:48

Hoi Lora2010,

Ik heb direct even met jou meegekeken! Ik zie dat er nu ongeveer 200 MB uit jouw bundel is verbruikt, dus de 717 MB is niet meer van jouw normale bundel afgegaan. Ik vermoed dat dit inmiddels al gecorrigeerd is, gelukkig maar!

Heb je toch nog vragen hierover, stel ze dan gerust en dan help ik je graag weer verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lora2010,

Ik heb direct even met jou meegekeken! Ik zie dat er nu ongeveer 200 MB uit jouw bundel is verbruikt, dus de 717 MB is niet meer van jouw normale bundel afgegaan. Ik vermoed dat dit inmiddels al gecorrigeerd is, gelukkig maar!

Heb je toch nog vragen hierover, stel ze dan gerust en dan help ik je graag weer verder!

Reageer