Beantwoord

Internet europa

• 1 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Goedenavond, afgelopen maandag heb ik via mijn mobiel travel en surf aangezet op mijn telefoon, daarbij heb ik een kaart voor 4 dagen internet a 500 mb voor 14,99 aangeschaft, dit ging ook helemaal prima, nu kom ik er tot mijn stomme verbazing achter dat er een internet Europa bij gezet is hoe kan dit???? Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Henn77 2 augustus 2014, 18:54

T mobile heeft het perfect opgelost! Mag ook wel eens gezegd worden!!:D
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Henn77

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Als je internet Europa activeert, dan loopt dit de rest van je contract door.
Heb je het via My T-Mobile geactiveerd?
Als je de Travel & Surf app hebt gedownload of via de site hebt gekeken dan kreeg je 500MB voor €24,99.

Groetjes Leroy,
Hallo @Henn77

Als je de Travel & Surf app hebt gedownload of via de site hebt gekeken dan kreeg je 500MB voor €24,99.

Groetjes Leroy,

Beste Leroy,

Ik heb via my t mobile app voor travel en surf gekozen en niet voor internetbundel Europa, kom net terug van vakantie en zie nu dat hij is toegevoegd aan mijn abonnement maar dat is nooit mijn bedoeling geweest. Je kunt geen twee dingen tegelijk aanzetten. Gr. Henny
Hallo @Henn77

Groetjes Leroy,

Beste Leroy,

Ik heb via my t mobile app voor travel en surf gekozen en niet voor internetbundel Europa, kom net terug van vakantie en zie nu dat hij is toegevoegd aan mijn abonnement maar dat is nooit mijn bedoeling geweest. Je kunt geen twee dingen tegelijk aanzetten. Gr. Henny

Ik zie dat je vandaag naar de klantenservice hebt gebeld om de bundel te laten verwijderen.
T mobile heeft het perfect opgelost! Mag ook wel eens gezegd worden!!:D

Reageer