Beantwoord

Internet Europa

• 25 september 2014
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Beste t-mobile,

Ik heb 2 maanden geleden de internet Europa bundel geactiveerd omdat ik op vakantie ging. Ik was er van overtuigd dat dit een bundel was die ik aan en uit kon zetten. Alleen zag ik op mijn laatste factuur dat ik nog steeds betaal voor deze bundel, alleen uitschakelen lukt niet. Kunnen jullie mij helpen?

Groet Ruben
icon

Beste antwoord door Rosan1 29 september 2014, 10:08

In de app staat heel duidelijk dat deze bundel de rest van je contract loopt.
Niet in kleine letters maar gewoon waar je kan kiezen hiervoor.
Bekijk origineel

4 reacties

Op de website staat toch duidelijk dat het een vaste bundel is, voor vakantie gebruik is er travel&surf.

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/internet-europa

Hoe is de bundel geactiveerd? Is daar niet te lezen dat het om een vaste bundel gaat?
Ik heb de bundel via de t-mobile app geactiveerd, het was me toen echt niet duidelijk dat het om een vaste bundel ging! Ik ga t-mobile wel even bellen!
Badge +13
In de app staat heel duidelijk dat deze bundel de rest van je contract loopt.
Niet in kleine letters maar gewoon waar je kan kiezen hiervoor.
Ik heb de bundel via de t-mobile app geactiveerd, het was me toen echt niet duidelijk dat het om een vaste bundel ging! Ik ga t-mobile wel even bellen!

Ik zie dat je hierover contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice. Mijn collega heeft het voor je verwijderd. Let voortaan aub op de voorwaarden die bij het product staan voordat je het aanschaft, 😉

Reageer