Beantwoord

Internet Europa aan einde van contract

Ik ben in Spanje t/m half Augustus en ben aan het overwegen om een internet europa bundel aan te schaffen. Gezien je deze hebt tot het einde van je contractduur, en mijn contract afloopt op 27 juli, zit ik in theorie niet vast aan deze bundel. Echter had ik nog wel twee vragen betreffende de bundel:

- Als mijn contract afloopt op 27 juli, behoud ik dan de internet europa bundel tot ik een nieuw abonnement afsluit?
- Hoe werkt de betaling van de bundels? Als ik bijvoorbeeld nu de bundel afsluit (25 juni) en deze heb tot 27 juli, betaal ik dan 2x 15 euro of betaal ik voor de duur van het gebruik, dus iets meer dan 1 maand (plusminus 16 a 17 euro)?
icon

Beste antwoord door Amy T-Mobile 27 juni 2015, 15:28

Hi Toewan,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is lang! Lekker vakantie aan het vieren? 🆒 Ik zie dat je ondertussen de bundel hebt toegevoegd. Je kunt deze na 26 juli inderdaad weer verwijderen. Je betaalt je bundels altijd van te voren maar je krijgt vervolgens wel weer een gedeelte terug op de factuur die daarna komt door een herberekening.

Veel internet plezier gewenst in España! 😉 Laat je weten of alles zo duidelijk is?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Toewan,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is lang! Lekker vakantie aan het vieren? 🆒 Ik zie dat je ondertussen de bundel hebt toegevoegd. Je kunt deze na 26 juli inderdaad weer verwijderen. Je betaalt je bundels altijd van te voren maar je krijgt vervolgens wel weer een gedeelte terug op de factuur die daarna komt door een herberekening.

Veel internet plezier gewenst in España! 😉 Laat je weten of alles zo duidelijk is?

Reageer