Beantwoord

Internet Europa bundel niet te activeren

  • 10 april 2016
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Beste medewerker t-mobile,
Graag wil ik een bundel internet Europa starten echter wanneer ik de bundel probeer toe te voegen, komt een bericht dat dit momenteel niet mogelijk is. Weten jullie waar het probleem zit en hoe dit op te lossen is?
Groet,
Tom
icon

Beste antwoord door Amy 11 april 2016, 11:32

Hi Tom,

Ik zie dat het vlak na het plaatsen van dit topic gelukt is om de voordeelbundel Altijd EU Internet toe te voegen.

Veel plezier er mee! 😉

Laat je het weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen Tom?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Tom,

Ah, goed om te lezen! Bedankt voor de terugkoppeling. :)

Ga je binnenkort op vakantie? Weet je al waar je naartoe gaat? We zijn erg benieuwd.

Ps. stel jezelf ook voor in het voorstel topic!
Dank het is inderdaad gelukt via de pc. Blijkbaar werkte het even niet op mijn mobiel.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Tom,

Ik zie dat het vlak na het plaatsen van dit topic gelukt is om de voordeelbundel Altijd EU Internet toe te voegen.

Veel plezier er mee! 😉

Laat je het weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen Tom?

Reageer