Beantwoord

Internet Europa Bundel Uitzetten

• 11 december 2013
  • 11 reacties
  • 561 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik wil graag mijn internet Europa Bundel uitzetten. Er was mij beloofd dat ik deze in en uit kon schakelen wanneer ik maar wilde. Aangezien ik weer terug ben uit het buitenland wil ik deze weer uitzetten maar de website geeft me hier egen mogelijkheid toe. Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Nimorea 11 december 2013, 12:11

Hey jmatla,

De internet europa bundel loopt je gehele contractsduur mee. 
Wanneer je buiten je contracts periode zit. kan je deze wel uitzetten. Is dat bij jou al het geval?
Wel kan dit maar één keer per maand. dus hij moet ten minste een maand aan staan voordat je hem kan uitzetten.

Wanneer je alleen op vakantie gaat, is het beter om Travel en Surf te gebruiken.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Hey jmatla,

De internet europa bundel loopt je gehele contractsduur mee. 
Wanneer je buiten je contracts periode zit. kan je deze wel uitzetten. Is dat bij jou al het geval?
Wel kan dit maar één keer per maand. dus hij moet ten minste een maand aan staan voordat je hem kan uitzetten.

Wanneer je alleen op vakantie gaat, is het beter om Travel en Surf te gebruiken.
Reputatie 2
Hey jmatla,De internet europa bundel loopt je gehele contractsduur mee. Wanneer je buiten je contracts periode zit. kan je deze wel uitzetten. Is dat bij jou al het geval?Wel kan dit maar één keer per maand. dus hij moet ten minste een maand aan staan voordat je hem kan uitzetten.Wanneer je alleen op vakantie gaat, is het beter om Travel en Surf te gebruiken.

Internet europa is geen deel van mijn contract. Het is een bundel die ik vorige maand heb aangezet omdat ik veel op reis was. Nu kan ik hem dus niet meer uitzetten volgens jullie. Ik vind dit erg raar, Als ik dit de laatste maand van mijn contract had gedaan had ik hem dus wel uit kunnen zetten na een maand ..??
@ jmatla

Er wordt op onze website duidelijk aangegeven dat Internet Europa actief blijft zolang je contract loopt. Het tussentijds verwijderen van deze bundel is dus niet mogelijk. Wanneer de einddatum van jouw contract is verstreken (09/06/2014) is het mogelijk om deze bundel te verwijderen.
Reputatie 2
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jmatla-165696/"

Er wordt op onze website duidelijk aangegeven dat https://"https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/internet-europa/routed_rewrite_for_extensionless.aspx/" actief blijft zolang je contract loopt. Het tussentijds verwijderen van deze bundel is dus niet mogelijk. Wanneer de einddatum van jouw contract is verstreken (09/06/2014) is het mogelijk om deze bundel te verwijderen.

En jullie kunnen niet aangezien het een misverstand is en ik al jaren klant bij jullie ben uit coulance deze bundel stopzetten. Ik ben best bereid mijn internetkosten te betalen, maar om nu 6 maanden internet europa te betalen terwijl ik niet meer reis gedurende deze tijd vind ik een beetje overdreven ...
Reputatie 6
Badge +16
@jmatla

Zoals WillemE aangaf is deze bundel gekoppeld aan je contract. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer uitleg.
Ik heb hetzelfde probleem... Maar mijn abbonement loopt nog 15 maanden door. En heb dit ook aangezet met de informatie dat ik dit gewoon weer uit kon zetten. Ik heb niet het geld om zolang extra per maand te betalen...
Tim124

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Het antwoord die mijn collega's eerder in dit topic hebben verstrekt geldt ook voor jou. Je bent als klant zelf verantwoordelijk om de voorwaarden van een product/dienst te lezen alvorens je het aanschaft.
Ja klopt. Maar kunnen jullie het niet terug zetten als beheerder?
Reputatie 3
@Tim124
Nee helaas is dat niet mogelijk.
Te zien is dat de bundel Internet Europa op 18 februari door jou zelf is aangezet.
Op onze website staan alle voorwaarden van deze bundel.
Reputatie 3
Dan toch maar even een heel specifieke vraag:

de einddatum van mijn lopende abonnement is september 2012 (bijna 2 jaar geleden dus).

Als ik nu Internet Europa aanzet, kan ik het dan wel per maand weer stop zetten?
Het is op zijn zachts gezegd misleidend. Ook ik ben erin gestonken, anders kan ik het niet noemen.
Ja hoor je kan het na een maand gewoon weer uitzetten.......... Als jullie het in gewone "domme mensen taal" schrijven zouden er heel veel mensen geen gebruik van maken.
Niet echt klantvriendelijk T-Mobile. Dan bedenk je dat je je abbonement misschien beter even kan bevriezen voor een maand of 6 en wat denk je..... ook dat kan natuurlijk niet.
Een ding weet ik zeker dat ik na dat mijn contracten zijn afgelopen, ik ze zeker niet meer bij jullie verleng.

Reageer