Beantwoord

Internet Europa bundel verwijderen

• 6 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 198 Bekeken

Bij een kort verblijf in Belgie heb ik mijn Internet Europa aangemeld ipv Travel en Surf, dom dom dom, via de ios app van TMobile, ben er 3 dagen geweest, en had geen 3G verbinding daar..... Is deze bundel weer te verwijderen in het mijn pakket ? Het ziet er niet naar uit dat ik het komende jaar nog naar het buitenland ga....
Zie aan andere reacties dat je beter de Travel en Surf kunt activeren, wist ik veel dat je voor je hele contract lengte aan de bundel vast zit ???
Had ff snel een verbinding nodig om mijn mail te checken...
Please Help !

Wim Alfing
icon

Beste antwoord door Razza 7 augustus 2014, 17:05

Hoi Wilma,

Allereerst welkom op het forum!

Heb je het naar je zin gehad in België?

De Internet Europa bundel is inderdaad tijdens je contract niet uit te schakelen. Om in het buitenland voor een korte periode gebruik te maken van internet kan je in het vervolg Travel & Surf gebruiken.`

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Bekijk origineel

8 reacties

Hey Flevohome!

Ik heb de Internet Europa bundel uitgezet. De volgende keer weet je beter. 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Wilma,

Allereerst welkom op het forum!

Heb je het naar je zin gehad in België?

De Internet Europa bundel is inderdaad tijdens je contract niet uit te schakelen. Om in het buitenland voor een korte periode gebruik te maken van internet kan je in het vervolg Travel & Surf gebruiken.`

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Beste razza,

Ik heb me ook per ongeluk aangemeld voor de internet europa bundel ipv voor de travel en surf. De bundel had ik toegvoegd omdat ik voor een aantal dagen in het buitenland ben, maar mijn simkaart kan het netwerk niet pakken. Ik krijg telkens netwerkfout/simkaartfoit te zien. En aangezien ik toch geen gebruik kan maken van het netwerk en ik iver 2 dagen terug ben (en de komende tijd niet op vakantie ga) wil ik deze bundel ook graag verwijderen uit mijn bundel.

Ik hoop dat je me verder kunt helpen (met het netwerkprobleem en met de bundel)

Groet,

Ghizlan
Reputatie 6
Hoi Ghizlan,

Goed dat je dit even laat weten ! Ik heb jouw gegevens opgezocht en zie dat er een betalingsachterstand is waardoor er geen wijzigingen gedaan kunnen worden 🙂 Ik raad je aan om deze achterstand te voldoen zodat wij de bundel voor je kunnen deactiveren.

Je geeft ook aan dat jouw toestel een melding geeft wanneer je verbinding probeert te maken. Heb je het toestel helemaal uit- en weer aangezet en handmatig een netwerk geselecteerd om daarna te controleren of je deze melding nog krijgt?

Ik hoor het graag van je 🙂
Ik heb ook per ongeluk Internet Europa via de applicatie aangezet hadden in de Belgische Ardenne heel slecht verbinding. Kom alleen voor vakantie 1 a 26 per jaar in het buitenland. Ik moest surf en travel hebben. Kunnen jullie Internet Europa deactiveren?
Ik heb geprobeerd via de webmail van jullie site een mail te sturen maar die staat nog steeds op mail wordt verstuurd
Groet hans
Met zijn 1 a 2x per jaar
Goedemiddag,

Ik heb een tijdje terug een Altijd EU Internet bundel aangeschaft omdat ik toen tijdelijk veel in het buitenland was. Ik was in de veronderstelling de bundel weer te kunnen wijzigen nu ik weer veel in Nederland ben en hier weer mijn normale bundel kan gebruiken. De Altijd EU bundel werkt namelijk niet in NL ondanks NL natuurlijk ook gewoon binnen de EU valt :)

Ik zou graag mijn Altijd EU Internet bundel uit willen zetten om vervolgens een bundel aan te zetten die ik wel in NL kan gebruiken.

Bij voorbaat vriendelijk bedankt voor de hulp!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Liz,

Welkom op het forum! :)

Begrijpelijk dat je hier meer over wilt weten! In principe is de Altijd EU Internet bundel gekoppeld aan jouw abonnement en kan deze bundel niet tussentijds opgezegd worden. Maar per vandaag zijn de roamingtarieven gewijzigd. Daardoor kun je (een deel van) jouw bel- data- en sms-bundel gebruiken in de EU, zonder extra kosten. Meer informatie over deze aanpassingen vind je in dit topic.

Door deze wijzigingen is jouw Altijd EU Internet bundel niet zo aantrekkelijk meer en dat begrijpen wij. Vanaf 13 juni (vandaag) ontvang je daarom automatisch tot €7,50 korting op deze extra roamingbundel, zodat je niet teveel betaalt voor de extra’s die deze bundel biedt. Daarnaast breiden we de bundel uit met Nederland. Met Altijd EU Europa kun je vanaf 13 juni 1 GB extra gebruiken in NL, zone EU én Zwitserland. Wil je de bundel alsnog opzeggen? Dat kan t/m 31 augustus 2017. Ga dan naar deze speciale pagina. Op dit moment zijn er wat problemen met My T-Mobile, dus probeer het vanmiddag anders nog een keer.

Als je de bundel besluit te verwijderen kun je na het verwijderen via My T-Mobile > Bundels aanpassen ook nog een internetbundel toevoegen aan jouw abonnement.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik help je graag!

Reageer