Beantwoord

Internet europa en Altijd EU Internet

• 7 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Ik heb nu internet eurpoa a 14,99 euro,nu kan je bundel veranderen in altyd eu internet.wat is het verschil??dit daar ik gemiddeld 3en een halve week per maand in het buitenland vertoef. Mijn huidige bundel loopt gewoon door alleen trager,maar als ik het goed heb begrepen met altyd eu internet dus niet?????
icon

Beste antwoord door David 9 augustus 2016, 10:20

Hoi Fishingduck,

Welkom op ons forum! 🙂

Jij maakt inderdaad gebruik van een oudere variant waar de vertraging van internet nog bij zit. Bij Altijd EU Internet is dit niet het geval. De bundel Altijd EU Internet is echter 1 GB, dus dat is dan wel weer een verschil.

Het is dus een beetje afwegen wat je het belangrijkste vindt. Als wij ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fishingduck,

Welkom op ons forum! 🙂

Jij maakt inderdaad gebruik van een oudere variant waar de vertraging van internet nog bij zit. Bij Altijd EU Internet is dit niet het geval. De bundel Altijd EU Internet is echter 1 GB, dus dat is dan wel weer een verschil.

Het is dus een beetje afwegen wat je het belangrijkste vindt. Als wij ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
dus met andere woorden als die 1 gb op is zit ik zonder internet in het buitenland of ik moet bijkopen. dat heeft een chauffeur van mij ook bij kpn .en als ze bundel op is in het buitenland kan hij die alleen activeren als hij in nl is. dus heb ik hem geadviseerd om over te stappen naar t-mobile want daar hou je altyd internet. nu dus niet meer begrijp ik. beetje jammer
Reputatie 7
Badge +20
Hi fishingduck,

Dat klopt inderdaad maar met Altijd EU internet kun je wel langer gebruik maken van snelle internet. Bij de oude variant had je maar 500MB nu heb je 2x zoveel en je kan hem aanvullen indien nodig.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer