Beantwoord

Internet Europa: geen internetverbinding mogelijk

  • 7 januari 2015
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Goedemiddag,

Na mijn update van iOS 7.1 naar iOS 8.1.2 (en tegelijkertijd de overgang van 2014 naar 2015) lukt het me niet meer om in het buitenland het internet te activeren. Ik heb de opties dataroaming en EU-internet in Instellingen beide geactiveerd, en als ik de wi-fi verbinding uitzet komt er ook 3G in beeld. Toch kan ik geen gebruik maken van het internet, pop-ups verschijnen waarin staat dat er geen actieve internetverbinding is.

Naar mijn weten zijn er geen wijzigingen geweest in mijn abonnement in het nieuwe jaar. In 2014 heb ik iedere week internet in het buitenland gehad. Ik heb een Flex bedrijfsbundel via mijn werkgever, in combinatie met een Internet Europa bundel (volgens factuur 31.21.2014).

Graag hoor ik hoe het zou kunnen komen, alvast bedankt.

Grt
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 7 januari 2015, 15:48

EU-internet moet UIT staan, dit is een instelling die voorlopig nog niet van toepassing is.

Wil je laten weten of het dan wel werkt?
Bekijk origineel

3 reacties

EU-internet moet UIT staan, dit is een instelling die voorlopig nog niet van toepassing is.

Wil je laten weten of het dan wel werkt?
Dat was inderdaad het probleem. Ik heb nu weer internet, dank!
Reputatie 6
Hoi Jjopm,

Fijn om te lezen dat het hiermee is opgelost! Veel plezier met de Internet Europa bundel 🙂

Reageer