Beantwoord

Internet Europa uitschakelen

• 27 januari 2016
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Ik heb per ongeluk de optie internet Europa van 14,99 aangeklikt. Hoe zeg ik dit weer af?
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 27 januari 2016, 14:20

Hi thyzvanelluk,

Als eerste welkom op het forum. Ik moet zeggen het vreemd te vinden dat je per ongeluk iets aan klikt. Want voordat je je abonnement kunt wijzigen moet je minimaal 3 keer klikken.

Dan spreek ik persoonlijk niet meer van per ongeluk. Mogelijk kan de klantenservice een uitzondering maken en de bundel stopzetten, want Internet Europa is volgens de voorwaarden een vaste bundel en kun je niet zelf stopzetten tot de einddatum van jouw contract.

groeten,
Robert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi thyzvanelluk,

Als eerste welkom op het forum. Ik moet zeggen het vreemd te vinden dat je per ongeluk iets aan klikt. Want voordat je je abonnement kunt wijzigen moet je minimaal 3 keer klikken.

Dan spreek ik persoonlijk niet meer van per ongeluk. Mogelijk kan de klantenservice een uitzondering maken en de bundel stopzetten, want Internet Europa is volgens de voorwaarden een vaste bundel en kun je niet zelf stopzetten tot de einddatum van jouw contract.

groeten,
Robert
Reputatie 7
Badge +20
Hey Thyzvanelluk,

Robert heeft inderdaad wel een punt dat het vrij lastig is dit per ongeluk aan te zetten, maar misschien was het meer foutje dat je niet wist hoe de voorwaarden in elkaar staken. ;)

Ik stuur je even een privébericht met wat meer informatie over EU Internet en zie je antwoord daar dan ook graag binnenkomen!

Reageer