Beantwoord

Internet Europa uitzetten

• 4 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Beste t mobile,

Tijdens mijn vakantie heb ik per ongeluk Internet Europa aangezet ipv Travel en surf pas. Kunt u deze aanvulling stopzetten? zo niet, kunt u deze dan laten stop zetten zodra mijn abonnement afloopt op 24 oktober?

gr, Tejo
icon

Beste antwoord door Razza 5 augustus 2014, 09:59

Hoi Tejo,

De Internet Europa is tijdens je contractperiode helaas niet uit te schakelen. We kunnen natuurlijk wel alvast voor je doorvoeren dat de bundel aan het eind van je huidige contractperiode stopgezet wordt. Dit betekent dat de bundel automatisch wordt gedeactiveerd als jouw verlenging ingaat.

Mocht je nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Tejo,

De Internet Europa is tijdens je contractperiode helaas niet uit te schakelen. We kunnen natuurlijk wel alvast voor je doorvoeren dat de bundel aan het eind van je huidige contractperiode stopgezet wordt. Dit betekent dat de bundel automatisch wordt gedeactiveerd als jouw verlenging ingaat.

Mocht je nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. 😉
ok, zou je dit voor mij kunnen doorvoeren en kunnen bevestigen?

bvd,

gr Tejo
Hey vdgtejo!

Dit is door mijn collega Razza al gebeurd. Je kunt dit bericht als bevestiging gebruiken. Ook staat een kopie van dit bericht in onze systemen en dit is altijd opvraagbaar voor je.
oke thx!

Reageer