Beantwoord

Internet in het buitenland

• 6 januari 2017
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 2
Hallo, daar ben ik weer.

Ten eerste allemaal nog een gelukkig nieuw jaar !!

Ik vroeg me af, waarom het niet mogelijk is om internet in het buitenland te hebben voor een maand en maandelijks opzegbaar?

Met stel samen en bij kan je elke maand je abbo verbouwen, maar met internet in het buitenland heb je maar een paar opties.

Travel en surf, maar dat is niet voor een maand.
internet eu, maar daar zit je gelijk aan vast tot einde contract.

Ik rij op dit moment elke nacht door Belgie. Hoe lang ik deze rit rij, dat weet ik niet. Dus om nu gelijk voor 1,5 jaar ofzo internet eu af te sluiten lijkt me een beetje te veel van het goede. Misschien rij ik over 1 maand wel wat anders. En travel en surf dekt niet de hele maand. Zou ik 2 passen moeten kopen, dat is ook een beetje te veel van het goede.

En een andere optie is er niet, helaas.

Ik zou best internet eu willen, maar dan elke maand opzegbaar.
icon

Beste antwoord door David 7 januari 2017, 12:42

Hey Truckertje,

Zo te zien heeft ShadowLea al met je mee gedacht! ;0

We hebben wel meer bundels die vast bij het abonnement zitten, zoals Deezer Vast, Onbeperkt EU bellen en Altijd EU Internet. Deze zijn, in vergelijking met eenmalige bundels, voordeliger, maar lopen dan inderdaad wel de gehele contractsperiode mee. Het is dus echt met name bedoeld voor mensen die heel veel in het buitenland zijn. Zoals ShadowLea al aangeeft zal er spoedig van alles gaan veranderen, dus houd het forum goed in de gaten! :)

Mocht je nog meer vragen hebben, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Eerlijk antwoord? Onder de huidige structuur veel te veel geld oplevert. En dan hebben we het over miljarden. :(

Op 15 Juni 2017 moet per EU wetgeving Roaming volledig worden afgeschaft in de gehele EU, en moet internet in het buitenland uit de gewone (Nederlandse) databundel gaan. Dus over een paar maanden ben je sowieso van dit probleem af 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Truckertje,

Zo te zien heeft ShadowLea al met je mee gedacht! ;0

We hebben wel meer bundels die vast bij het abonnement zitten, zoals Deezer Vast, Onbeperkt EU bellen en Altijd EU Internet. Deze zijn, in vergelijking met eenmalige bundels, voordeliger, maar lopen dan inderdaad wel de gehele contractsperiode mee. Het is dus echt met name bedoeld voor mensen die heel veel in het buitenland zijn. Zoals ShadowLea al aangeeft zal er spoedig van alles gaan veranderen, dus houd het forum goed in de gaten! :)

Mocht je nog meer vragen hebben, let us know!

Reageer