Vraag

Internet Voordeelbundel aan/uitzetten (deel 1)

• 6 september 2009
  • 292 reacties
  • 15436 Bekeken

Reputatie 2
Hallo ,
Weet iemand of je tijdens de looptijd van een abbo je web 'n walk kunt uitzetten. Zoals dat voorheen bij Orange kon. Ik wil n.m web 'n walk maar wil er niet perse de hele looptijd van mijn abbo eraan vast zitten.Alvast bedankt v/d info

This topic has been closed for comments

292 reacties

Reputatie 2
als het goed is kan dat niet.
Reputatie 2
ik las net dat je een WnW bundel kunt afsluiten, en dat je er1 maand proefperiode bij krijgt.
mijn vraag luid dus als volgt: stopt de bundel automatisch n
Reputatie 3
Je kunt via My T-Mobile web'n'walk aan je abonnement toevoegen. Als daar staat dat de bundel automatisch stopt aan het einde van de proefperiode, dan stopt web'n'walk aan het einde van de gratis proefperiode.

Wil je web'n'walk behouden? Dan kun je dat aangeven bij T-Mobile Klantenservice (0800 - 7111). T-Mobile Klantenservice medewerkers zorgen er voor dat web'n'walk niet stopt. Houdt er wel rekening mee dat de reguliere kosten voor web'n'walk in rekening worden gebracht wanneer de gratis proefperiode is afgelopen.
Het klopt wat rogiercsikos schrijft. Als je kiest voor een een aanvullende bundel dan geldt deze voor je resterende contractperiode.

Alleen T-Mobile Family kun je per maand opzeggen.
Reputatie 2
nee dit lijkt me niet mogelijk,
maar voor dat tientje per maand zeer aan te raden.
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb net kantenservice gebeld om Web'n Walk Pus aanbieding voor een maand gratis uitproberen, op te zeggen. Maar mvr. Kimberly zegt dat het NIET KAN!!!

WTF??

Hierbij printscreens waarin staat dat je het WEL kan opzeggen, wat is dit voor een **** sh*#$@ ?
Reputatie 2
Moderator,

Wilt U de link uit mijn 1e post verwijderen, ivm prive gegevens.

Ik heb een nieuwe link:

http://img178.imageshack.us/img178/1953/tmobile.jpg
Reputatie 2
het best is om ff langs een Tmobile winkel te gaan, die kunnen dan alles bekijken en gelijk actie ondernemen

Groetjes
Ruben
Reputatie 4
Bellen met 0800-7111 of naar de Shop is de snelste manier, probeer anders even rustig uit te leggen wat je wilt. Misschien stopt het abonnement vanzelf en kan je je daarom niet afmelden. Bel morgen nog een keer (gratis) en misschien krijg je dan een bevredigingd antwoord.

fijne avond nog :)

Jeroen
Reputatie 2
Het klopt wat rogiercsikos schrijft. Als je kiest voor een een aanvullende bundel dan geldt deze voor je resterende contractperiode.

Alleen T-Mobile Family kun je per maand opzeggen.

Mijn huidige sim-only 150+100SMS loopt nog tot 22 september 2009.
Ik heb nog niks verlengd oid, dus ik ga ervan uit dat mijn abo maandelijks opzegbaar zal zijn.
Stel ik voeg nu nog een WNW bundel toe aan mijn abo, kan ik dan nog steeds opzeggen per maand? En vervalt het WNW abo dan ook als ik opzeg?
Het lijkt me sterk dat als ik mijn abo opzeg dat ik dan bijv nog een heel jaar moet doorbetalen voor de WNW bundel.
Reputatie 3
Je T-Mobile abonnement loopt nog tot 22 september. Als je nu een web'n'walk toevoegt aan je Sim Only abonnement, kun je die voor 22 september niet beeindigen. Daarna geldt de gewone opzegtermijn van een maand. Als je het contract vernieuwt, kun je besluiten web'n'walk te houden of te laten vervallen. Als je vernieuwt zonder web'n'walk hoef je de bundel niet op te zeggen maar vervalt de bundel meteen.
Reputatie 2
Ik heb normaal een relax 150 abo, en me contract is tot maart 2010. Ik heb net web en walk standaard aangevraagd voor mijn abonnement, wanneer kan ik er gebruik van maken. En omdat ik internet op heb gedaan wordt mijn contract verlengd??

graag reacties

MVG, Burak
Reputatie 6
Je kan er vrijwel meteen gebruik van maken. Het toevoegen van een voordeelbundel heeft geen invloed op de contractsduur. Maakt niet uit of je dat online, via de winkel of telefonisch doet.
Reputatie 2
Ik heb hem net besteld dus het is nu mogelijk dat ik er gelijk gebruik kan maken zonder dat ik extra kosten krijg?
Reputatie 2
@burii5314
De web'n'walk Voordeelbundel is op 13 september om 15.26 uur toegevoegd.
Reputatie 2
Hoi,

Ik zit nu voor een jaar in het buitenland en gebruik de simkaart van mijn abonnnement nu niet niet. Ik wil daarom niet vast zitten aan de internet bundel. Kan ik deze op de een of andere manier afmelden?

Groetjes Michelle.
Reputatie 2
Dat moet gewoon kunnen volgens mij. Is bij mij in ieder geval wel gedaan toen ik voor langere tijd in het buitenland zat...
Reputatie 2
Ik denk dat als je nog binnen de contractperiode van 1 of 2 jaar zit, dat je er dan nog aan vast zit.
Mocht je buiten het eerste contract zitten, dan kun je deze vast laten aanpassen, door het web&walk stop te zetten.
Ik kon helaas geen duidelijke tekst vinden over web&walk in de algemene voorwaarden en verder geen aanvullende voorwaarden over web&walk kunnen vinden

Heb je het al aan de klantenservice gevraagd, eventueel per email?
Reputatie 2
Voordeelbundels hebben dezelfde looptijd als je abonnement, deze zijn niet voortijdig te beeindigen.
Reputatie 2
Heb nu ook een proefabonnement van 1 maand, maar het lukt niet om emails te ontvangen en te verzenden, wel via gmail maar niet via kpnmail, ben blij met deze proefperiode want zit dan niet aan 1 jaar vast als het niet mocht lukken
Reputatie 2
Dus
Reputatie 2
Bij de huidige actie staat vermeld dat de bundel automatisch stopt.

De toegevoegde bundel wordt automatisch na 1 maand be
Reputatie 2
heeft iemand enig idee wat je moet doen als je wnw niet meer wilt bij het overzetten naar een nieuw contract.
Reputatie 2
Schijnbaar kun je het niet uitzetten.Dat wilde ik ook doen,maar dat ging niet. Zelfs toen ik erover belde dat ik wnw helemaal niet wilde hebben, kunnen ze het ook niet uitzetten. Eigenlijk wel belachelijk,want ik heb 2 jaar geleden al aangegeven dat ik nooit internet op mijn mobiel. Ik snap het ook niet. Ik moet nu wel 9.95 per maand betalen voor een bundel waar ik niet om gevraagd heb.
Reputatie 2
De bundel niet (laten) aanvinken bij je contractvernieuwing.

heeft iemand enig idee wat je moet doen als je wnw niet meer wilt bij het overzetten naar een nieuw contract.