Vraag

Internet Voordeelbundel aan/uitzetten (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

292 reacties

Reputatie 2
Het volgende scherm is : mijn abonnement- contractgegevens.
Daarin is het nog niet vermeld.
Ben bang dat het verbruik dan van mijn bundel afgaat.
Reputatie 2
@doeman,

Je internetbundel is vandaag geactiveerd. Je kunt er meteen gebruik van maken.
Reputatie 2
Ok, bedankt voor het nakijken. vr gr.
Reputatie 2
@doeman,

Graag gedaan.
Reputatie 2
Hallo Raab

Kun jij dit voor mij ook in orde maken. Ik heb ook een voordeelsim en wil ook graag Blackberry instant email op mijn Blackberry toevoegen.

Groetjes Britt
Reputatie 5
@britt811

We kunnen een Instant E-mail bundel voor je activeren als je hier gebruik van wenst te maken. Ik heb je een priv
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb mijn contract verlengd en die is ingegaan op 10 januari. Van de week heb ik hier ook nog standaard internet aan toegevoegd. Ik heb een BB en wil graag instant email en kunnen pingen, maar ik begrijp uit deze berichten dat het eerst nog geactiveerd moet worden. Hoe gaat dat precies in zijn werk?

alvast bedankt voor antwoorden!
Reputatie 2
Ik heb op dit moment een Blackberry Bold 9700, maar deze is tijdens een reparatie waarschijnlijk kwijt geraakt en ik mag nu een nieuwe telefoon uitzoeken. Aangezien de Blackberry gerepareerd moest worden kies ik dit keer voor een ander merk. Ik heb een 1jarig sim-only relax contract met instant email. Kan ik die instant email bundel dan laten omzetten in een gewone internet bundel terwijl mijn contract nog gewoon doorloopt? En zo ja, hoe moet ik dat doen? En worden mijn maandelijkse kosten dan ook minder? Een instant email bundel is namelijk duurder dan een gewone internetbundel. Ik heb dit al eens gevraagd op dit forum en toen werd gezegd dat het kon, maar ik wil het toch nog een keer even zeker weten. Alvast bedankt!
Reputatie 5
IK heb een web'n'walk Standard (vorig jaar afgesloten), omdat ik deze over internet heb afgesloten ontvang ik elke een fikse korting (ruim 5 euro per maand), nu mijn vraag.

Als ik mijn internet budel wijzig in 'Internet Plus Vast' (dus naar een hoger abo, behoud ik dan mijn korting nog van euro 5,88?, of vervalt deze dan dan en betaal ik gewoon de 14,95 per maand.

Met vriendelijke groet,

Bastiaan
Reputatie 2
@kleintje
Als je wilt kan ik voor jouw je Web`n Walk Standaard vast bundel omzetten naar instant Email voor je BlackBerry. Je kosten gaan dan van € 9.95 naar € 11,90. Wil je mij je goedkeuring geven. Ik zal het dan voor je omzetten.
Reputatie 2
@Ingo4
Wanneer je je nieuwe toestel hebt, en je hebt gekozen voor een ander merk dan BlackBerry, kun je mij laten weten dat je je bundel wilt wijzigen naar, minstens, een Web`n Walk standaard bundel. Wij wijzigen je Instant Email naar een Web`n Walk standaard bundel of een Web`n Walk standaard plus bundel. Wij horen het dan graag van je.
Reputatie 5
@buer

Op het moment dat je een wijziging aanbrengt op een bundel die is afgesloten met een korting komt deze korting te vervallen. Als je gebruik wil gaan maken van een Web'n'walk Plus zul je dus het volledige bedrag betalen van €14.95.
Reputatie 5
Bedankt voor de uitleg
Reputatie 2
@JanE3
Graag gedaan. Als bovenstaande op dit moment geen probleem is, laten we voor dit moment even zitten. We wachten het dan verder af.
Reputatie 2
Ja graag! Bij deze mijn goedkeuring!
Reputatie 2
@kleintje
Ik heb de service Web`n Walk Standaard vast verwijderd en de service Instant Email voor je BlackBerry toegevoegd. Geef dit ongeveer een uurtje de tijd, zet je toestel uit en weer aan en je kunt er gebruik van maken.
Reputatie 6
[modbreekt]
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117524]Internet Voordeelbundel aan/uitzetten (deel 2)[/thread].
[/modbreekt]