Internet Voordeelbundel aan/uitzetten (deel 2)

• 20 januari 2011
  • 37 reacties
  • 2577 Bekeken

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=105448]Internet Voordeelbundel aan/uitzetten (deel 1)[/thread].

Vragen over het aan- en uitzetten van web'n'walk kun je hier stellen.

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

37 reacties

Reputatie 6
@Marjolein89

Je contract welke je hebt afgesloten op 7 januari gaat in aan het einde van je huidige contractperiode, op 6 april, dan zullen ook de voorwaarden die bij het nieuwe contract horen ingaan. Tot die tijd gelden de voorwaarden en tarieven van je huidige contract. De tarieven kun je hier vinden.
Reputatie 2
hoi

ik heb vanmiddag mij instant email voor veranderd naar webenwalk
maar ik heb u spijt en ga tog mijn bb gebruiken
kan ik het weer omzetten naar bbinstant ipv webenwalk abbo

web&walk omzetten naar instant email dus aub
mvg
Reputatie 4
gewoon maandagochtend om 8 uur de klantenservice bellen!
ik heb op 12 feb 1 maand gratis mobiel internet aangezet op welke dag gaat dit in en wanneer moet ik die weer uitzetten als ik geen exstra kosten wil maken.
Reputatie 2
ja maar dan moet ik tot maandag ochtend wachten haha
en daar heb ik dus zo geen zin in
hahahah en drm wil ik graag dat een moderator mij ermee kan helpen:D
Reputatie 6
op 11 maart is dan je laatste dag daarna ga je dan kosten maken (of je moet goedkoop internet bestellen)
Reputatie 2
ik heb een abbonement relax 250 en sms totaal.
nu wil ik er graag internet bij hebben, hoe moet ik dit aanvragen.
en hoe kan ik zien dat ik via het abbonement internet , nu heb ik steeds overige kosten.
Reputatie 6
je kan er verschillende internet vormen aan vullend voor nemen kijk op deze site naar internet dan zie je de verschillende vormen alsw je er een gevonden heb kan je one line er een nemen kom je er niet uit dan kan je op bellen met de service desk de tel. nummers staan bij contact op de site
Reputatie 6
@stalman

Via deze pagina kun je online een internetabonnement aanzetten. Meer informatie over de verschillende internetbundels kun je hier vinden.
Reputatie 2
ik wil bij mijn telefoon internet aanvragen, dit kan ik op de site doen zag ik.
mijn vragen zijn:
kan ik dit per maand opzeggen, want misschien bevalt het me wel niet en dan wil ik er weer vanaf.
en hoe kan ik zien dat ik een abbonement heb en dat dit niet bij de extra kosten komt te staan.
Reputatie 6
als je internet plus neemt 14,95 kan je dit per maand op zeggen je kan als het geactiveerd is het zien in my t mobile
Reputatie 2
kan dat alleen met die van 14,95 , er is toch ook een van 9,95 die wou ik nemen, kan ik die niet per maand opzeggen dan.
mijn abbo loopt af in augstus, dat zou betekenen dat ik een jaar vast zit aan internet terwijl ik geen abbbo meer heb voor telefoon en sms
Reputatie 6
@stalman

De internetbundels die je activeert via My T-Mobile hebben een minimale looptijd van 1 maand, bij het eindigen van je abonnement wordt deze ook be
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb ook vandaag internet toegevoegd aan mn bundel en heb wel een email gehad maar het staat niet in mn overzicht, ook nog niet als ik op bekijk en wijzig je abonnement klik. Kan ik wel al gebruik maken van het internet zonder dat ik aan het eind van de maand met een hoge telefoonrekening zit?
Reputatie 6
@Egroot

Je kunt wanneer je bij 'bekijk en wijzig je abonnement' kijkt zien dat hier intussen ook vermeld staat dat je internetbundel toegevoegd is bij je abonnement. De bundel is actief en de kosten voor het internetgebruik vallen binnen deze bundel.
Reputatie 3
Hoi, ik heb net een iPhone4 en zie (soms) bovenin staan dat ik internet via 3G. Betaal ik daar extra voor? Ik heb een 2-jarig abonnement afgesloten met onbeperkt internet. (waarvan het 1e jaar gratis)
En betaal je voor FaceTime ook extra?!
Helaas heb ik nog niet zo heel veel kaas gegeten van het mobiele internetten, maar wil niet voor verrassingen komen te staan als ik straks mijn eerste factuur ontvang......
Alvast bedankt voor de info. Groetjes......
Reputatie 6
Badge +9
Met W&W is het allemaal gedekt, waarom heb je voor RELAX gekozen?
Zeker voor de SMSjes?
Reputatie 6
@san2204 voor facetime hoef je niks extra te betalen
Reputatie 3
@Centaur+Arie61: Thanks. Dan hoef ik me dus geen zorgen te maken over extra internetkosten. Ik heb alleen nog ff gecheckt, maar ik heb een internet plus abonnement van 11,95....is dat hetzelfde als w&w?
Ik heb gekozen voor Relax ivm de belminuten die ik nodig heb. Bel veel naar mobieltjes.
Reputatie 6
@san2204

Internet Plus is de nieuwe benaming voor Web 'n Walk Plus, de kosten voor het internetgebruik vallen binnen deze bundel die je hebt.
Reputatie 2
@polardog
Je maakt gebruik van web'n'walk Standard Vast. Deze bundel kun je binnen de contractsperiode niet uitzetten. Je kunt de bundel wel uitzetten vanaf 31 maart 2011.

Hoi,
Ik heb ook een voordeelsim abonnement. Op het moment dat ik mijn web en walk had aangesloten had ik begrepen dat ik deze met een maand opzegtermijn kont opzeggen. Kunt u mij verwijzen naar de voorwaarden die zeggen dat ik een web en walk (Nu blijk deze op eens "vast" te zijn) niet binnen je contract periode kunt uitzetten?
Reputatie 2
@jaap07

Je kunt je internetbundel wijzigen of eventueel uitzetten door in te loggen op je persoonlijke My T-Mobile pagina en dan deze link te gebruiken.

Kan het kloppen dat het vandaag even niet uitgezet kan worden? Ik wil het voor de volgende maand (na deze periode) stopzetten, maar dit lukt mij momenteel niet.

Mvg Raoul van Hoeijen
Reputatie 5
@coco1
De voorwaarden van de Voordeelsim uit de periode dat je het hebt afgesloten kan ik niet terug vinden op de website. Onze excuses hiervoor. Ik heb je nog een privé bericht gestuurd.

@RaoulvanHoeijen
De bundel heeft een minimale looptijd van 1 maand en daarom heb je de optie om uit te zetten nog niet.
Ik zie dat de bundel op 18 februari is geactiveerd en op 19 maart kan je de bundel uitzetten via wijzigen abonnement.
Reputatie 2
hallo,
ik heb net internet ingesteld bij mijn abbonement en ik vraag me af vanaf wanneer ik het internet kan gebruiken?

hopelijk kan iemand mij helpen
Reputatie 4
Als je die ingesteld hebt via my t-mobile en ondertussen de bevestiging per email hebt ontvangen dan staat de bundel aktief. 🙂