Beantwoord

Internetbundel Europa onbeperkt

• 22 maart 2017
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Ik heb internetbundel Europa onbeperkt maar krijg iedere keer een sms van T-Mobile dat ik door mijn data heen ben. Ik ben hier in zuid Spanje 1 dag en heb al 2000 MB verbruikt. Hoe zit dat??
icon

Beste antwoord door Hajar 23 maart 2017, 11:51

Hi Pieter,

Schijnt in Spanje ook lekker de zon?

Ik heb even voor je gekeken en zie dat je een Altijd EU Internet bundel hebt en dus kun je 1GB verbruiken in de EU. Als je 1GB hebt verbruikt kun je een MB-aanvuller activeren. Ik kan vanwege de privacy wet niet inzien waaraan jij je MB's verbruikt. In dit topic staan wat handige tips om hoog dataverbruik te voorkomen. Ook kun je via de interne datateller achterhalen welke app het meest data verbruikt.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Ik wens je nog een fijne tijd in Spanje. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Schijnt in Spanje ook lekker de zon?

Ik heb even voor je gekeken en zie dat je een Altijd EU Internet bundel hebt en dus kun je 1GB verbruiken in de EU. Als je 1GB hebt verbruikt kun je een MB-aanvuller activeren. Ik kan vanwege de privacy wet niet inzien waaraan jij je MB's verbruikt. In dit topic staan wat handige tips om hoog dataverbruik te voorkomen. Ook kun je via de interne datateller achterhalen welke app het meest data verbruikt.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Ik wens je nog een fijne tijd in Spanje. 🙂

Reageer