Beantwoord

Internetbundel verhoogd, maar duurder dan afgesproken

• 15 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 138 Bekeken

hallo ik heb vandaag mijn internetbundel verhoogd van 750 mb naar 1250 mb en zou dan korting krijgen en dus 4.03 euro per maand meer betalen . nu staat er bij mijn internetbundel 24,23 per maand dus dit kan niet kloppen
icon

Beste antwoord door David 17 augustus 2016, 10:06

Hey Maootje,

Welkom op ons forum! :)

De kosten die je hier aankaart, vanuit je My T-Mobile, zijn wel de prijzen die ik ook terug zie. De bundel van 750 MB kost €20,21 en die van 1250 MB is €24,24. Het prijsverschil van €4,03 klopt dus inderdaad en dat is ook wat je gaat betalen. Als ik iets verkeerd begrijp, dan moet je het zeker zeggen, dan leg ik het gelijk verder uit!

Ik zie overigens ook dat je ondertussen mag gaan verlengen. Wellicht is dat ook een goed idee om in je achterhoofd te houden? De tarieven van Stel Samen & Stel Bij zijn alweer een stuk scherper, dus de bundels zijn hier ook voordeliger.

Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Maootje,

Welkom op ons forum! :)

De kosten die je hier aankaart, vanuit je My T-Mobile, zijn wel de prijzen die ik ook terug zie. De bundel van 750 MB kost €20,21 en die van 1250 MB is €24,24. Het prijsverschil van €4,03 klopt dus inderdaad en dat is ook wat je gaat betalen. Als ik iets verkeerd begrijp, dan moet je het zeker zeggen, dan leg ik het gelijk verder uit!

Ik zie overigens ook dat je ondertussen mag gaan verlengen. Wellicht is dat ook een goed idee om in je achterhoofd te houden? De tarieven van Stel Samen & Stel Bij zijn alweer een stuk scherper, dus de bundels zijn hier ook voordeliger.

Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag! 🙂
ja, dat begrijp ik,maar ik betaalde tussen de 23/24 euro en nu moet ik ineens 37.61 euro betalen dat lijkt me een tamelijk groot verschil. ik heb een Milky abonnement dus waarschijnlijk zit het m daarin,maar ik heb mijn abonnement via de t -mobile app aangepast en daar heb ik niets gezien dat ik dan ineens zoveel moet betalen. er stond dat ik dan 4.23 euro per maand meer ging betalen..dus verlengen zal er wellicht niet inzitten
bovendien heb ik een sms ontvangen dat mijn internetsnelheid verlaagd wordt terwijl er bij My T-Mobile staat dat ik nog 537 mb heb
excuses, het abonnement is van mijn dochter en ik had begrepen dat zij een sms had ontvangen maar dat was voor ik de internetbundel aangepast had
Reputatie 6
Badge +17
Hi Maootje,

Ik zie denk ik al wat er heeft plaatsgevonden. Het verschil in de prijs van de 750 MB bundel en de 1250 MB bundel is inderdaad €4,50 per maand. Alleen ontving je op de 750 MB bundel voorheen €10,50 korting per maand en deze korting is komen te vervallen na de wijziging. Hierdoor is er een verschil ontstaan van €15,- per maand ten opzichte van voor de verandering.

Zoals David zei kan je nu je abonnement vernieuwen, op deze manier kan je van nog voordeligere maandbundels gebruik maken. Of misschien ben je wel toe aan een nieuw toestel. Vind je het goed als één van onze collega's van de verkoop afdeling je belt voor een mooi aanbod? Je bent na het overleggen tijdens het telefoongesprek tot niets verplicht natuurlijk. Laat ons weten wanneer je het best bereikbaar bent.

Mocht je liever niet willen vernieuwen en terug willen naar je oorspronkelijke bundel met de daarbij horende korting dan corrigeren we het graag voor je. Let wel op dat de einddatum van je abonnement in oktober ligt, als je geen vernieuwing doet dan blijft je abonnement doorlopen zonder kortingen. Hierdoor wordt de factuur nog hoger.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Maootje!
hartelijk dank voor je snelle reactie Ik wil inderdaad graag terug naar mijn oorspronkelijke bundel omdat het mij niet duidelijk was dat de korting kwam te vervallen .

Ik zou inderdaad graag terug willen naar mijn oorspronkelijke bundel omdat het mij niet duidelijk was dat de korting kwam te vervallen. Daarna wil ik zeker verlengen. hartelijk dank
Reputatie 6
Badge +17
Hey Maootje,

Graag gedaan hoor. Jij ook bedankt voor je snelle reactie. ;)

Ik heb de bundel voor je aangepast en de daarbij horende korting ook ingeschakeld. Door deze wijzigingen gaat je eerstvolgende factuur er wel anders uit zien dan normaal, mocht hier meer uitleg over willen hebben dan kan je de factuur uitleg pagina bezoeken.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Heb je andere vragen? Laat het ons weten!

Reageer