Vraag

Internetbundel voor een maand?

Reputatie 2
Hallo,
Ik ga eind deze week een week naar Oostenrijk. Nou wil ik graag daar gebruik blijven maken van de applicatie whatsapp. Is het mogelijk een internetbundel af te sluiten voor een maand van €9,95 en deze vervolgens direct weer op te zeggen als ik terug ben in Nederland zonder er aan vast te zitten?

Zo niet, wat is dan de voordeligste oplossing aangezien ik niet verwacht WIFI tot mijn beschikking te hebben.

Ik heb een iPhone 3GS met een i-300 abonnement.

Alvast bedankt.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
@marcellie
De Voordeelbundel Internet Europa kun je voor €9,95 per maand een databundel aanschaffen van 500MB. Deze bundel wordt gekoppeld aan de looptijd van je contract. Je kunt de bundel binnen de contractperiode dus niet meer uitzetten.

In het tweede kwartaal van 2011 introduceren we Travel & Surf. Dit zijn internet-dagpassen en internet-weekpassen die T-Mobile klanten in de verschillende zones kunnen aanschaffen. Wanneer we dit daadwerkelijk op de markt brengen, zullen ook de prijzen en andere specificaties beschikbaar zijn.

Wanneer deze producten beschikbaar zijn zullen wij dit direct vermelden op het T-Mobile Forum.
Reputatie 2
Bedankt voor het antwoord. Raar dat je op dit moment de bundel niet uit kan schakelen als je er eenmaal aan begint. Ben benieuwd of de bundels dan wel voor de zomervakanties komen....